eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuszecRemont ul. Brzozowej w Suszcu - Etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-25

Suszec: Remont ul. Brzozowej w Suszcu - Etap I
Numer ogłoszenia: 129304 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97596 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 44993050, faks 032 4493051.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Brzozowej w Suszcu - Etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zgodnie z pkt. 3 SIWZ: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: Remont ul. Brzozowej w Suszcu - Etap I, zwanej dalej zamówieniem, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.2 Zamówienie swym zakresem obejmuje wykonanie Remontu ul. Brzozowej w Suszcu - Etap I - odcinku od skrzyżowania z ul. Św. Jana o długości 243,0mb. W ramach robót przewiduje się: - remont konstrukcji drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 4,0m, - budowę utwardzonego pobocza o szerokości 1,0m, - budowę kanalizacji deszczowej PCV O315 i 200 odprowadzającej wody opadowe z jezdni i utwardzonego pobocza, - przebudowę łuków na skrzyżowaniach. Przedmiot zamówienia obejmuje również koszty przygotowania tymczasowej organizacji ruchu oraz obsługi geodezyjnej, które należy skalkulować w cenie ofertowej. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca jest zobowiązany do uważnego przeanalizowania dokumentów niniejszego zamówienia w celu zapoznania się z zakresem robót oraz aby być w pełni świadomym praw i obowiązków warunków umownych i wynikających z nich następstw. 3.4 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV Nazwa 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45232452-5 Roboty odwadniające 45233124-4 Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233221-4 Malowanie nawierzchni 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 3.5 Szczegółowy opis zamówienia stanowią: - formularz przedmiaru robót - zał. 1.A do niniejszej SIWZ, - projekt wraz z załącznikami (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) - zał. nr 10, - projekt czasowej (na czas prowadzenia robót) i docelowej organizacji ruchu - zał. nr 11 i zwane są w dalszej treści SIWZ dokumentacją projektową, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 12 do niniejszej SIWZ. Uwaga: Przedstawione w w/w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne rozwiązania, z zachowaniem odpowiednich, równoważnych, tj. nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu, z zapewnieniem uzyskania przez wykonawcę i na jego koszt wszelkich ewentualnych uzgodnień, w tym w razie potrzeby autora dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.24.52-5, 45.23.31.24-4, 45.23.32.20-7, 45.23.32.21-4, 45.23.32.90-8, 45.23.32.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PETBUD Sp. z o.o., ul. Dworcowa 61, 43-262 Radostowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 576967,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 205972,48

  • Oferta z najniższą ceną: 205972,48 / Oferta z najwyższą ceną: 343339,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.