Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-09
Tarnów: Druk i dostawa plakatów i afiszy oraz wykonanie i dostawa tablic wystawowych na potrzeby Wydziału Kultury Urzędu Miasta Tarnowa
Numer ogłoszenia: 12930 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Marki Miasta , ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 688 90 94, faks 14 688 90 97.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa plakatów i afiszy oraz wykonanie i dostawa tablic wystawowych na potrzeby Wydziału Kultury Urzędu Miasta Tarnowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia - druk i dostawa afiszy i plakatów: druk afiszy - 1760 sztuk (po 160 sztuk każdego rodzaju przez 11 miesięcy, począwszy od lutego do grudnia 2013 roku), w formacie B2, kolor CMYK 4 + 0 na papierze kredowym matowym o gramaturze 150 g/m2, wg projektów w formacie PDF lub TIFF, w rozdzielczości 300 dpi. Dostawy będą odbywały się transzami miesięcznymi po 160 sztuk do siedziby Zamawiającego (tj. Rynek 7, 33-100 Tarnów) w ciągu czterech dni roboczych od dnia otrzymania projektu afisza od Zamawiającego, druk plakatów - 1440 sztuk (w 12 rodzajach - po 120 sztuk z każdej imprezy), dotyczących imprez organizowanych przez Wydział Kultury, w formacie B2, kolor CMYK 4 + 0 na papierze kredowym matowym o gramaturze 150 g/m2, wg projektu w formacie PDF lub TIFF, w rozdzielczości 300 dpi. Dostawy będą odbywały się transzami po 120 sztuk do siedziby Zamawiającego (tj. Rynek 7, 33-100 Tarnów) w ciągu czterech dni roboczych od dnia otrzymania projektu plakatu od Zamawiającego. Część 2 zamówienia - wykonanie i dostawa tablic wystawowych: wykonanie i dostawa tablic wystawowych - 78 sztuk w formacie 118,8 cm x 84 cm, kolor CMYK, druk solventowy na folii samoprzylepnej, wyklejone na PCV gr. 4 mm, wg projektu dostarczonego w formacie PDF lub TIFF, w rozdzielczości 150 dpi. Dostawy będą odbywały się transzami po 26 sztuk tablic do siedziby Zamawiającego (tj. Rynek 7, Tarnów) w ciągu siedmiu dni roboczych od dnia otrzymania projektów tablic od Zamawiającego. Termin wykonywania zamówienia: po podpisaniu umowy do 31 grudnia 2013 r., z tym że każdego miesiąca Wykonawca będzie dostarczał ilości plakatów/afiszy wg ustalonego wcześniej harmonogramu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 31.52.32.00 - Trwałe znaki informacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - pkt III.4.1)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - pkt III.4.1)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - pkt III.4.1)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - pkt III.4.1)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia - pkt III.4.1)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu w oryginale pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. W celu wykazania, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy przedkłada oświadczenia i dokumenty określone, w pkt. III.4.. 4. W przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów nie wynika z przedłożonych w ofercie dokumentów (pkt III.4.2 tiret drugi), do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwa złożone do przetargu mają być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy dotyczących: a) zmiany stawek podatku od towarów i usług (w takim przypadku zmianie ulegnie wartość brutto), b) zmiany danych adresowych Stron, c) zmiany podwykonawców, d) przekształceń własnościowych wykonawcy. 2. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Kultury, Rynek 7, 33-100 Tarnów, tel./fax (14) 688-90-95, (14) 688-90-96. Specyfikacja udostępniana jest nieodpłatnie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Główna w Centrum Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4 - sala nr 1 (parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pojemników żywnościowych jednorazowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Modernizacja toru żużlowego w ramach zadania pn. Przebudowa stadionu - KOLEJNE POSTĘPOWANIE
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.11.2025 Świadczenie usługi druku offsetowego i dystrybucji czasopism FRSE: "Europa dla Aktywnych" (i wydania specjalnego) i "Języki Obce w Szkole" oraz dodatku "Twój Eurodesk".
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Druk materiałów informacyjno - promocyjnych dla Wydziału Promocji i Sportu Urzędu Miasta Płocka na rok 2025
- Druk i dostawa miesięcznika Lubelskie Aktualności Rolnicze
- Usługi drukarskie na potrzeby realizacji operacji pn. "Opracowanie innowacyjnych produktów i technologii pozyskiwania, produkcji i przetwórstwa mleka typu A2 w nowym kompleksie hodowlano-wdrożeniowym"
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (3 części)"
więcej: Trwałe znaki informacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.