eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoCałodobowa ochrona fizyczna obiektu Hali Sportowo-Widowiskowej w Krośnie przy ul. Bursaki 29, obsługa pokoi gościnnych oraz obsługa maszyny do sprzątania i polerowania powierzchni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-23

Krosno: Całodobowa ochrona fizyczna obiektu Hali Sportowo-Widowiskowej w Krośnie przy ul. Bursaki 29, obsługa pokoi gościnnych oraz obsługa maszyny do sprzątania i polerowania powierzchni
Numer ogłoszenia: 12931 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249789 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Bursaki 41, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4368003, faks 013 4368003.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona fizyczna obiektu Hali Sportowo-Widowiskowej w Krośnie przy ul. Bursaki 29, obsługa pokoi gościnnych oraz obsługa maszyny do sprzątania i polerowania powierzchni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje stałą, całodobową ochronę fizyczną, którą zapewni jeden pracownik ochrony. Zamówienie obejmuje również obsługę pokoi gościnnych w Hali Sportowo-Widowiskowej po godzinach pracy biura między godz. 15.00-7.00, dysponowanie maszyną służącą do sprzątania i polerowania powierzchni oraz zapewnienie jej obsługi. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do wiadomości imiennej listy osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia oraz informowania o każdorazowych zmianach osób na tej liście. Wykonawca będzie przekazywał osobie upoważnionej przez Zamawiającego szczegółowy przydział osób na obiekt, zgodnie z ustalonym harmonogramem. Szczegółowy zakres zamówienia: 1. Zakres obowiązków wykonawcy: a) ochrona fizyczna prowadzona całodobowo, b) zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa mienia, życia i zdrowia osób przebywających na terenie obiektu, c) uniemożliwianie wstępu na teren hali osobom będącym pod wpływem alkoholu, środków odurzających, palących tytoń oraz osobom nie posiadającym uprawnień do wstępu na teren hali, d) przeciwdziałanie wszelkim próbom zakłócenia porządku i kradzieży na terenie objętym ochroną, zatrzymywanie osób schwytanych na kradzieży lub zachowujących się w sposób niezgodny z regulaminem hali lub dewastującym mienie i natychmiastowe powiadamianie policji lub odpowiedzialnego pracownika hali, e) udzielanie informacji osobom korzystającym z usług dostępnych na terenie hali sportowej, f) prowadzenie ewidencji zajęć sportowych oraz prowadzenie ewidencji wydawania i przyjmowania kluczy do pomieszczeń w hali osobom uprawnionym, g) nadzorowanie, obsługa, naprawa i konserwacja monitoringu zainstalowanego na terenie obiektu oraz informowanie Zamawiającego o wadach w jego funkcjonowaniu, h) wspomaganie pracowników ochrony przyjazdami załóg interwencyjnych, w przypadku interwencji w czasie nie przekraczającym 10 minut od wezwania, i) w razie wystąpienia awarii związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych hali lub innych zdarzeń losowych powodujących zagrożenie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie hali, natychmiastowe powiadomienie Dyrektora MOSiR oraz podjęcie niezbędnych działań celem zapewnienia bezpieczeństwa osób i zabezpieczenia mienia przed zniszczeniem, j) zapalanie i gaszenie oświetlenia budynku oraz chronionego obszaru, po zakończeniu zajęć lub w czasie, gdy jest to wymagane przez warunki zewnętrzne, k) pomoc w przygotowaniu hali sportowej do imprez okolicznościowych oraz zawodów sportowych, l) rozpowszechnianie treści informacyjnych na temat imprez okolicznościowych oraz zawodów sportowych odbywających się na hali sportowej, np. ulotki, plakaty itp., m) stała współpraca z Zamawiającym w zakresie utrzymania ładu i porządku na terenie obiektu i w jego otoczeniu, n) odśnieżanie wejść do hali sportowej w okresie zimowym, o) sprzątanie mechaniczne głównych holów hali, p) obsługa pokoi gościnnych znajdujących się w Hali Sportowo-Widowiskowej po godzinach pracy biura między godz. 15.00-7.00 (prowadzenie recepcji, a w szczególności Książkę meldunkową dotyczącą wynajmu pokoi gościnnych, w której służba ochrony odnotowywać będzie wszelkie fakty związane z wykonaniem zlecenia: - dane personalne osób korzystających z pokoi gościnnych, - przyjmowania gotówki za wynajem i odprowadzenia do kasy MOSiR najpóźniej w następnym dniu roboczym, r) wspomaganie pracy hali poprzez pomoc w drobnych pracach gospodarczych i konserwatorskich oraz w sytuacjach szczególnych, s) obsługa systemu wczesnego ostrzegania p/poż, t) wykonawca ma możliwość po uzgodnieniu z Zamawiającym (poza godzinami pracy MOSiR) - odpłatnego udostępniania areny sportowej osobom fizycznym za pobraną gotówkę za wynajem zobowiązany jest odprowadzić do kasy MOSiR najpóźniej w następnym dniu roboczym), u) udzielanie pierwszej pomocy osobom korzystającym z hali, w tym pierwszej pomocy z użyciem defibrylatora będącego na wyposażeniu obiektu; 2. Wykonawca zobowiązuje się do: a) wyposażenia każdego pracownika ochrony na własny koszt w jednolity oznakowany ubiór służbowy z napisem OCHRONA (uzgodniony z Zamawiającym), b) wyposażenia każdego pracownika ochrony na własny koszt w identyfikator osobisty z nazwą firmy noszony w widocznym miejscu, c) świadczenia usług objętych zakresem umowy z należytą starannością, d) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących ochranianego budynku oraz innych informacji związanych z działalnością Zamawiającego, e) minimalizacji zmian personalnych pracowników ochrony, a w przypadku konieczności zmiany o jej fakcie zawiadomi na piśmie Zamawiającego, f) w trakcie trwania umowy ma obowiązek posiadać ważną polisę ubezpieczeniową na prowadzoną działalność, g) wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w treści koncesji zezwalającej na prowadzenie działalności w przedmiocie objętym zamówieniem oraz w treści polisy ubezpieczeniowej; 3. Pracownik ochrony zobowiązany jest: a) punktualnie rozpoczynać pracę i dokonywać wpisu o rozpoczęciu pracy do książki dyżurów, b) podejmować pracę w pełni dyspozycyjny psychicznie i fizycznie, c) wykonywać powierzone zadania w jednolitym, oznakowanym ubiorze służbowym (ustalonym z Zamawiającym) z napisem OCHRONA, d) posiadać przy sobie identyfikator w widocznym miejscu, e) udzielać informacji osobom korzystającym z usług dostępnych na terenie hali sportowej, f) reagować na zaistniałe wydarzenia przy użyciu sposobów i środków ochrony dopuszczonych prawem, g) zachowywać się w sposób taktowny w stosunku do osób współpracujących jak również do postronnych, h) przestrzegać przepisów bhp, ochrony p/poz. i instrukcji obsługi urządzeń zabezpieczających i alarmowych, i) wykonywać zadania wynikające z zapisów umowy; 4. Kategorycznie zabrania się pracownikowi ochrony: a) spożywania alkoholu w czasie wykonywania obowiązków, b) przystępowania do pracy pod wpływem alkoholu, c) informowania osób postronnych o przebiegu służby i o zaistniałych zdarzeniach, d) podejmowania podczas służby towarzyskich rozmów i dyskusji;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe Arma - Krosno Sp. z o.o., ul. Ciepłownicza 8, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117103,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75630,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.