eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiewierzPrzebudowa konstrukcji więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu na budynku szkoły w Dziewkach w Gminie Siewierz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-13

Siewierz: Przebudowa konstrukcji więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu na budynku szkoły w Dziewkach w Gminie Siewierz
Numer ogłoszenia: 129337 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127774 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa konstrukcji więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu na budynku szkoły w Dziewkach w Gminie Siewierz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa konstrukcji więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia dachu na budynku szkoły w Dziewkach w Gminie Siewierz. Szczegółowy zakres robót został określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, informacji Starosty Będzińskiego z dn. 03 listopada 2011 r. o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych z dn. 03.10.2011 r. Przedmiary robót są elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.Demontaż istniejącego pokrycia z blachy, demontaż rynien i rur spustowych oraz starych obróbek blacharskich, 2.Rozebranie istniejącego deskowania dachu oraz wymiana uszkodzonych elementów konstrukcji więźby dachowej, wykonanie remontu kominów (obicie starych tynków i wykonanie nowych), dokonanie wydłużenia obrysu więźby zgodnie z projektem, wykonanie impregnacji całej konstrukcji drewnianej środkiem przeciwgrzybicznym i przeciwpalnym, ułożenie folii wstępnego krycia, ołacenie połaci dachowych zaimpregnowanymi łatami i kontrłatami oraz pokrycie dachu blachodachówką z blachy powlekanej o jakości określonej w projekcie, 3.Wykonanie ujętych w projekcie obróbek blacharskich (naroża, okapy, kalenica, kominy, wyłaź dachowy), wykonanie podbitki okapu z desek, montaż nowej instalacji odgromowej oraz nowego orynnowania dachu, 4.Wykonanie robót towarzyszących wynikających z dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót a także z technologii wykonywania prac. Pozostałe warunki zlecenia: 1)Wykonawca zobowiązany będzie do: a)urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia, b)zgłoszenia Zamawiającemu do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, c)zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, d)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji prac istniejących elementów, urządzeń lub instalacji albo sieci uzbrojenia terenu - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego na własny koszt, e)utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, f)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, g)przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika inny zakres odtworzenia), h)zabezpieczenia i przetransportowania na odległość do 7 km zdemontowanych elementów i materiałów, które pozostają własnością Zamawiającego, niezależnie od celu w jakim Zamawiający zamierz użyć rzeczone materiały i elementy, i)wykonania innych prac, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, 2)Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Ewentualne błędy w przedmiarze nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie będzie zobowiązany do przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy kosztorysu na kwotę ofertową. 3)Materiały budowlane, urządzenia i ich producenci ewentualnie wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 4)W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji Zamawiającemu na co najmniej 10 dni przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 5)Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac. 6)Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 60 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego bezusterkowego - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ. 7)Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo w terminie do 30 dni od daty wpływu do Zamawiającego faktury wraz z podpisanym przez obie strony protokołem odbioru i oświadczeniami podwykonawców i wykonawcy o nie zaleganiA z zapłatą należności na rzecz podwykonawców.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowo-Hadndlowy WAN-POL Wójcik Andrzej, ul. Czecha 7/31, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86662,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72068,72

  • Oferta z najniższą ceną: 72068,72 / Oferta z najwyższą ceną: 99120,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.