eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa sprzątania w Oddziale Terenowym ARR w Kielcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-20

Warszawa: Usługa sprzątania w Oddziale Terenowym ARR w Kielcach
Numer ogłoszenia: 129344 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92830 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rynku Rolnego, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 661 72 72, faks 22 376 73 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania w Oddziale Terenowym ARR w Kielcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CPV: 90919200-4 (Usługi sprzątania biur), 90620000-9 (Usługi odśnieżania), 90914000-7 (Usługi sprzątania parkingów). 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń biurowych w siedzibie Oddziału Terenowego ARR, mieszczącej się w Kielcach, w budynku przy ulicy Piaskowej 18 oraz sprzątanie i odśnieżanie w sezonie zimowym terenów przylegających do tegoż budynku, a także wykonywanie na rzecz Zamawiającego drobnych, bieżących napraw związanych z eksploatacją zajmowanego lokalu. 2. Powierzchnia pomieszczeń biurowych wynosi ok. 800 m2, zaś powierzchnia parkingu przed i za budynkiem, wraz ze schodami i podjazdem wynosi ok. 440 m2. Na posadzkach w pomieszczeniach biurowych zastosowano wykładzinę PCW, dywany oraz terakotę, w toaletach i pomieszczeniach socjalnych ściany częściowo wyłożone glazurą. Powierzchnia elewacji szklanej, której czyszczenie może wymagać zastosowania technik alpinistycznych wynosi ok. 141 m2. 3. W budynku, w którym świadczona będzie przedmiotowa usługa zatrudnionych jest do 40 pracowników. Lokal jest wyposażony łącznie w 8 toalet (10 muszli ustępowych, 4 pisuary, 3 bidety, 8 umywalek) oraz 3 pomieszczenia socjalne (3 zlewozmywaki i 3 umywalki). Dla użytku interesantów przeznaczona jest 1 toaleta. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji usługi sprzątania opisanej w Istotnych Postanowień Umowy dalej IPU , a w szczególności w Wykazie czynności (Załącznik nr 1 do IPU) przy użyciu własnych środków, dostarczonych narzędzi i materiałów (m.in. środków czystości, detergentów, past, płynów, worków na śmieci, ręczników papierowych, papieru toaletowego, mydła w płynie, osprzętu elektrycznego itp.). 5. Drobne, bieżące naprawy związane z eksploatacją zajmowanego lokalu to w szczególności drobne nakłady, o których mowa w art. 681 Kodeksu cywilnego, za wyjątkiem malowania ścian, podłóg oraz wewnętrznej strony drzwi wejściowych, polegające na naprawach zamków, opraw oświetleniowych, armatury sanitarnej, mebli biurowych, osprzętu elektrycznego itp. oraz montażu drobnego wyposażenia pomieszczeń biurowych (np. półek, szafek, tablic informacyjnych). 6. Szczegółowy opis zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do IPU (Wykaz czynności). 7. Zamawiający oświadcza, iż przewiduje wizję lokalną. Zgłoszenia chęci uczestnictwa w wizji lokalnej (max. 2 osoby ze strony wykonawcy) należy kierować do Pana Jacka Bulaka, fax. 041-368-70-49, e-mail kielce@arr.gov.pl, wraz z podaniem danych osobowych, tj. imię i nazwisko osoby, która będzie dokonywała wizji lokalnej, rodzaj i numeru dokumentu tożsamości, nazwa i adres Wykonawcy oraz nr telefonu kontaktowego, nie później niż na 2 dni robocze przed planowanym terminem wizji lokalnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4, 90.62.00.00-9, 90.91.40.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe FILPEX Jacek Fąfara, ul. Olszewskiego 7, 25-663 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99220,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 106560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 242101,44

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.