eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzezawaZakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego - śmieciarki dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rzezawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Rzezawa: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego - śmieciarki dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rzezawie
Numer ogłoszenia: 129367 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rzezawa, ul. Długa 21, 32-765 Rzezawa, woj. małopolskie, tel. 014 6858600, 6858100, 6858120, fax 014 6858601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego - śmieciarki dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Rzezawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego - śmieciarki o parametrach nie gorszych niż: 1. Podwozie: a) Podwozie typu MAN 12.180 lub równoważne b) Dopuszczalna masa całkowita do 12 ton, c) Rozstaw osi nie większy niż 3700 mm, d) Silnik typu EURO 4, bez Adblue, o mocy silnika nie mniejszej niż 180 KM, e) Kabina 3-miejscowa, f) Układ hamulcowy z ABS, g) Wspomaganie układu kierowniczego, h) Dodatkowe lusterka szerokokątne po prawej i lewej stronie, i) Gwarancja na zespół napędowy - 24 miesiące. 2. Zabudowa: a) Pojemność skrzyni ładunkowej - nie mniej niż 12 m3, b) Masa przewożonych odpadów - nie mniej niż 5500 kg, c) Urządzenie załadowcze boczne, prawe, przystosowane do załadunku pojemników znormalizowanych o pojemności od 110 do 1100 litrów oraz worków do segregacji, d) Udźwig urządzenia załadowczego - nie mniejszy niż 500 kg, e) Sposób ugniatania odpadów - hydrauliczny płytowy, f) Stopień zgniotu odpadów od 2 o 5, g) Pojazd wyposażony w światła ostrzegawcze zgodnie z obowiązującymi przepisami, reflektor roboczy z boku, h) Gwarancja na zabudowę - 12 miesięcy. 3. Dodatkowe wymagania: a) Świadectwo homologacji dla skompletowanego pojazdu lub oświadczenie dostawcy o dostarczeniu dokumentów niezbędnych do zarejestrowania kompletnego pojazdu w dniu przekazania pojazdu do eksploatacji, b) Maksymalny czas przystąpienia do usuwania awarii w okresie gwarancyjnym - 24 godziny od momentu zgłoszenia awarii, c) Samochód powinien posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego, d) Dostawca zobowiązany jest wskazać najbliższe punkty serwisowe dla podwozia i zabudowy od siedziby zamawiającego. Wskazane punkty serwisowe winny mieć autoryzację producenta, e) Dostawca musi zapewnić bezpłatne szkolenie pracowników zamawiającego, f) W dniu dostawy dostawca dostarczy instrukcje obsługi podwozia i zabudowy w języku polskim.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; b) Posiadają uprawnienia wydane przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, potwierdzone przez zaświadczenie lub odpis z rejestru, o którym mowa w pkt. VII 1c SIWZ; c) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) Opracują ofertę wg załączonych formularzy zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wskazaniami zawartymi w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, zamawiający wymaga załączenia do oferty, w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, dokumentów lub oświadczeń wymienionych w pkt. VII. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) Jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b) Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. c) Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. d) Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. e) Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny. f) W terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. g) Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) Formularz ofertowy b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert g) Parafowany przez wykonawcę formularz umowy stanowiący integralną część niniejszej SIWZ, h) Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa wykaz dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie (referencje). 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa sprawozdanie finansowe, albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające również, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VII, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzezawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rzezawa, ul. Długa 21, 32-765 Rzezawa, pok. nr 18. Koszt: 10 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rzezawa, ul. Długa 21, 32-765 Rzezawa, pok. nr 16 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.