Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-30
Ostrzeszów: Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 129383 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Ostrzeszów, ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7320600, fax 062 7320601.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej dróg gminnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej dróg gminnych - oznaczenie sprawy: KOM-341/18/07. Przedmiotem zamówienia jest podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej dróg gminnych przy użyciu emulsji kationowej K1-70 niemodyfikowanej z oczyszczeniem nawierzchni i usunięciem niezwiązanych ziaren. Zamówienie obejmuje wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia istniejącej nawierzchni bitumicznej na trzech odcinkach następujących dróg: 1) Rojów-Meszyny: na długości 500 mb, szerokości 3,00 mb, powierzchnia 1500 m2, 2) Olszyna-Bełczyna: na długości 1000 mb, szerokości 5,00 mb, powierzchnia 5000 m2, 3) Olszyna-Rogaszyce: na długości 400 mb, szerokości 3,50 mb, powierzchnia 1400 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Opis warunku - wykonawca musi wykazać , że:
a) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej, z których wartość każdego zamówienia nie może być niższa niż 50.000,00 zł. brutto. Wykonanie wymienionych robót musi być potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie,
b) dysponuje osobą posiadającą wymagane Prawem Budowlanym
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej
i udokumentuje przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego,
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą
, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. 3. Przy ocenie spełnienia opisanych warunków udziału, o których mowa w pkt 1.2 lit.a) i 1.2 lit.b), przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), wielkości stanowiące o spełnianiu warunków będą sumowane. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej
, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 i nr 3 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę, niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi zał. nr 4 do SIWZ), 2.2. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności, (wzór wykazu osób i podmiotów stanowi zał. nr 5 do SIWZ ), 2.3. stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i udokumentuje przynależność tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego, 2.4. wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ). 3. W celu potwierdzenia znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca zobowiązany jest złożyć: 3.1. wymagane ustawą (art. 24 ust.2 pkt 3 ustawy) oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do specyfikacji ). 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto i Gmina Ostrzeszów, ul.Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiajacego, tj. Urząd Miasta i Gminy Ostrzeszów ul.Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, pok. 64..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OSTRZESZOWA
więcej: przetargi w Ostrzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty bieżące dróg o nawierzchni tłuczniowo-żwirowej na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2025 r. - część 1
- Remont ulicy Św. Józefa w Toruniu na odcinku od ulicy Klemensa do ulicy Gagarina
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3918E odc. Silnica-Kozie Pole
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3464 D w Starych Bogaczowicach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.