eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RopczycePrzebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Ropczycach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-11

Ropczyce: Przebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Ropczycach
Numer ogłoszenia: 129409 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67001 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Wyszyńskiego 14, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2218382, faks 0-17 2218382.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Ropczycach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: Przebudowa budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego w Ropczycach w ramach realizacji projektu pn. Nasze przedszkole szansą na harmonijny rozwój Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje m.in: 1) roboty rozbiórkowe 2) wzmocnienie ścian 3) wykonanie ścianek wewnętrznych 4) wykonanie sufitów podwieszanych 5) wykonanie posadzek 6) wykonanie toalety dla niepełnosprawnych 7) docieplenie i podbicie fundamentów 8) przełożenie kanalizacji 9) wymiana stolarki 10) przebudowa kominów i przewodów wentylacyjnych 11) instalacja odgromowa 12) odnowienie schoów zewnętrznych 13) wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych 14) wykonanie wyjść ewakuacyjnych - tarasy i podesty z kostki 15) przebudowa instalacji c.o. 16) przebudowa instalacji wod. - kan. 17) biały montaż 18) przebudowa instalacji gazowej 19) roboty instalacyjne elektryczne 20) docieplenie ścian Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: dokumentacja projektowa (załącznik nr 9 do siwz), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 8 do siwz) przedmiary robót (załącznik nr 1 do siwz), Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przy uwzględnieniu przedmiarów robót, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji, jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także wszystkie inne wymagane dokumenty do końcowego odbioru robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym: m.in. przepisami BHP, PN, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbiory robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. Użyte przy realizacji materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełniania odpowiednich norm. Dopuszcza się do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w dokumentacji projektowej. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Wymagany minimalny okres gwarancji 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawcy mogą zaproponować dłuższy okres gwarancji, który będzie odpowiednio punktowany wg zasad określonych w pkt. 13 siwz z zastrzeżeniem, że maksymalny okres gwarancji jaki będzie punktowany to okres 60 miesięcy. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości przedstawiania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia wykonywania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania w ofercie (formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie Działanie 9.1 Rozwój edukacji przedszkolnej Tytuł projektu: Nasze przedszkole szansą na harmonijny rozwój.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa ROSE Tomasz Leszczak, ul. Bieszczadzka 16a, 38-100 Strzyżów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 338397,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 329657,61

  • Oferta z najniższą ceną: 329657,61 / Oferta z najwyższą ceną: 393373,42

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.