eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćWykonanie projektów budowlano - wykonawczych do zadania pn. Aktywne Roztocze - turystyka przyrodnicza w Gminie Zamość

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-11

Zamość: Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych do zadania pn. Aktywne Roztocze - turystyka przyrodnicza w Gminie Zamość
Numer ogłoszenia: 129481 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128522 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zamość, ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych do zadania pn. Aktywne Roztocze - turystyka przyrodnicza w Gminie Zamość.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiot zamówienia stanowi wykonanie projektów budowlano - wykonawczych: adaptacji budynku byłej szkoły na punkt informacji turystycznej wraz z budynkiem sanitarnym i zagospodarowaniem terenu na działce nr 205 w m. Lipsko Polesie,2. na utworzenie ścieżki edukacyjno-przyrodniczej (na szlaku),3. na zaprojektowanie na szlaku wież widokowych wraz z zagospodarowanie terenu, W zakres zamówienia wchodzi również zaprojektowanie - odnowienie szlaku konnego / korekta trasy - 20 km. Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania wszelkich dokumentów, pozwoleń, opinii niezbędnych do uzyskania przez Gminę Zamość prawomocnego pozwolenia na budowę. Zakres zamówienia: A) wykonanie dokumentacji technicznej na adaptację budynku byłej szkoły na punkt informacji turystycznej wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 205 w m. Lipsko Polesie. 1. Zakres prac przedprojektowych i projektowych: a) inwentaryzacja architektoniczno-budowlana, b) koncepcja programowo - przestrzenna terenu i budynków z wizualizacją, c) badania podłoża gruntowego i opinia geotechniczna, d) audyt energetyczny, e) szacunkowa wycena realizacji inwestycji, f) koncepcja ścieżki. 2. Projekt budowlano - wykonawczy adaptacji budynku byłej szkoły na punkt informacji turystycznej wraz z budynkiem sanitarnym i zagospodarowaniem terenu ma obejmować: a) projekt zagospodarowania działki o numerze geodezyjnym 205 w m. Lipsko Polesie, b) projekt budowlany branży architektonicznej, c) projekt budowlany branży konstrukcyjnej, d) projekt budowlany branży drogowej, - projekt parkingu oraz zjazdów z drogi wewnętrznej gminnej nr geodezyjny 233, e) projekt budowlany zbiornika bezodpływowego, f) projekt budowlany branży sanitarnej instalacja wod-kan. instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja gazowa, instalacja dopływu gazu ze zbiornikiem gazu Propan-Butan, instalacja OZE; g) projekt budowlany branży elektrycznej przyłącza kablowe, instalacje elektryczne wewnętrzne, instalacja odgromowa i uziemiająca, instalacje okablowania strukturalnego, instalacja monitoringu, instalacja antenowa zbiorowa RTV, oświetlenie zewnętrzne terenu, charakterystyka energetyczna, instalacja OZE; 3. Projekt budowlany przyłączy: a) przyłącze wod-kan, b) przyłącze gazu, c) przyłącze kablowe. 4. Kosztorysy: a) budowlany, b) drogowy, c) sanitarny, d) elektryczny, e) STWiOR. 5. Po zrealizowaniu inwestycji budynek informacji turystycznej ma posiadać następujące pomieszczenia: miejsca noclegowe do 50 osób, kuchnia (do wydawania posiłków), zaplecze gospodarcze, szatnia, wc, wypożyczalnia sprzętu sportowego, sala ogólna, sala edukacyjno - multimedialna, hydrofornia, kotłownia, mieszkania na piętrze. 6. Zagospodarowanie terenu wokół budynku: budynek sanitarny (wyposażony w prysznice, wc, dostosowany dla osób niepełnosprawnych), pole biwakowe, altana dla turystów (ławeczki, stół, kosze na śmieci), wyznaczenie miejsca na ognisko, stojaki na rowery, oświetlenie, parking, ogrodzenie. B) wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na utworzenie ścieżki edukacyjno - przyrodniczej (na szlaku ) w tym: zaprojektowanie wzdłuż ścieżek realistycznych modeli (gigantów) np. owady, zwierzęta o wysokości nie mniejszej niż 150 cm, grzybów o wysokości nie mniejszej niż 120 cm. opatrzone stosownymi opisami i informacjami ukazujących różnorodność i bogactwo okolicznych lasów, około 15 sztuk modeli, zaprojektowanie na szlaku miejsc odpoczynku dla turystów wyposażonych w altany z ławkami i stoły z zadaszeniem, kosze na śmieci, koniowiązy, stojaki na rowery - 4 komplety, zaprojektowanie przy świetlicy wiejskiej w Skaraszowie miejsca biwakowego wraz z budynkiem sanitarnym (wyposażony w prysznice, wc, dostosowanym dla osób niepełnosprawnych) oświetleniem terenu, ogrodzeniem i zagospodarowaniem terenu. C) wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na: zaprojektowanie na szlaku wież widokowych - 3 sztuk wraz z zagospodarowaniem terenu. D) odnowienie szlaku konnego/ korekta trasy - nie mniej niż 20 km w tym: zaprojektowanie kierunkowskazów - nie mniej niż 20 szt, zaprojektowanie tabliczek - nie mniej niż 40 szt, zaprojektowanie oznaczenia szlaku (pomalowanie znaków na drzewach) - nie mniej niż 55 szt, zaprojektowanie czujników, bramek, urządzeń do pomiaru ruchu turystycznego. Do obowiązków Wykonawcy należy również: uzyskanie wypisów właścicieli działek, na których będą projektowane obiekty z rejestru ewidencji Starostwa Powiatowego, koszt uzyskania wypisów należy wliczyć w cenę ofertową. uzyskanie map zasadniczych, koszt uzyskania map należy wliczyć w cenę ofertową, pozyskanie zgód od właścicieli działek, na których będą zaprojektowane i wykonane w/w obiekty, wykonawca ma uzyskać wszystkie niezbędne decyzje wymagane Prawem Budowlanym i innymi powiązanymi, koszt należy wliczyć w cenę ofertową, sporządzenie i wystąpienie z wnioskiem do PGE Dystrybucja Zamość o warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej, sporządzenie karty informacyjnej przedsięwzięcia i złożenie wniosku o wydanie decyzji środowiskowej wraz z wymaganymi załącznikami jeśli będzie to wymagane, koszt należy wliczyć w cenę ofertową, uzyskanie prawomocnej decyzji o warunkach zabudowy, projekty należy uzgodnić pod względem: ZUD, ochrony przeciwpożarowej, sanepidu, PTTK oraz uzyskać inne wymagane uzgodnienia. Informacje dodatkowe: Budynki muszą być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony w infokioski zapewniające obsługę w dwóch językach obcych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za błędy i braki w opracowanej dokumentacji, a także jest zobowiązany do ich poprawienia w ciągu 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Dokumentację należy wykonać w wersji papierowej jak i również w wersji elektronicznej na płycie CD lub pamięci USB. Opracowana dokumentacja musi zawierać wykaz kompletności dokumentacji Opracowana dokumentacja projektowo - kosztorysowa nie powinna zawierać nazw firm producentów materiałów budowlanych. Budynek można oglądać od poniedziałku do środy w godzinach 8.00 do 14.00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem Urzędu Gminy Zamość tel. 84 639 29 59 wewnętrzny 23. Wykonawca zobowiązany będzie do bezpośrednich kontaktów z Zamawiającym poprzez udział w spotkaniach roboczych w siedzibie Zamawiającego co najmniej raz w miesiącu, na których Wykonawca będzie przedstawiał postęp prac projektowych oraz do przyjazdów na każde wezwanie Zamawiającego Oferta musi zawierać ostateczną cenę obejmującą w każdej części (A, B, C, D): dokumentację projektową (5 egzemplarzy), kosztorysu, przedmiary robót, STWiOR ( po 2 egzemplarze). Inwestor będzie posiadał mapę do celów projektowych na działkę nr 205 w dniu 30.06.2016r. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia - co najmniej 24 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zamojska Dyrekcja Inwestycji ZDI Spółka z o.o., ul. Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 118080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 118080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 149445,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.