eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa zestawu do rozdziału elektroforetycznego białek surowicy na agarozie, odczynników do badań serologicznych wykonywanych w pracowni serologii transfuzjologicznej, pasków testowych oraz materiałów kontrolnych potrzebnych do wykonania 26800 oznaczeń moczu wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego moczu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-13

Toruń: Dostawa zestawu do rozdziału elektroforetycznego białek surowicy na agarozie, odczynników do badań serologicznych wykonywanych w pracowni serologii transfuzjologicznej, pasków testowych oraz materiałów kontrolnych potrzebnych do wykonania 26800 oznaczeń moczu wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego moczu.
Numer ogłoszenia: 129492 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu do rozdziału elektroforetycznego białek surowicy na agarozie, odczynników do badań serologicznych wykonywanych w pracowni serologii transfuzjologicznej, pasków testowych oraz materiałów kontrolnych potrzebnych do wykonania 26800 oznaczeń moczu wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego moczu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: * Zadanie Nr 1 - dostawa zestawu do rozdziału elektroforetycznego białek surowicy na agarozie w komorze S-20, rozdział na 6 frakcji - 2200 oznaczeń; * Zadanie Nr 2 - dostawa odczynników do badań serologicznych wykonywanych w pracowni serologii transfuzjologicznej: 1. Krwinki wzorcowe do wykrywania przeciwciał odpornościowych (ORh+DCCwee, ORh+DccEE, ORh-dccee, K+) zawiesina 3-4 % - 4.000 ml, 2. Konserwowane krwinki wzorcowe do badań układu ABO, zawiesina 4% - 1.500 ml 3. Krwinki opłaszczone IgG do kontroli testów antyglobulinowych - 150 ml 4. Odczynniki monoklonalne do oznaczania grup krwi: anty A dwa klony - 1.500 ml, anty B dwa klony - 1.500 ml, anty D dwa klony - 1.500 ml. 5. Odczynniki antyglobulinowe: - surowica antyglobulinowa poliwalentna - 2.000 ml, - surowica antyglobulinowa monowalentna -100 ml. 6. Odczynniki do kontroli standard anty D - 1.000 ml 7. Papaina - 1.500 ml 8. Roztwór NaCl o niskiej sile jonowej, gotowy do użycia - 50 litrów 9. Buforowany roztwór 0,9 % NaCl o pH (6,6 - 7,6), gotowy do użycia - 50 litrów * Zadanie Nr 3dostawa pasków testowych oraz materiałów kontrolnych potrzebnych do wykonania 26800 oznaczeń moczu wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego moczu: 1. 26.000 szt. pasków do oznaczania następujących parametrów: - azotany - leukocyty - białko - glukoza - ciała ketonowe - krew - bilirubina - urobilnogen - pH - ciężar właściwy 2. 800 szt. pasków do oznaczania następujących parametrów: - azotany - leukocyty - białko - glukoza - ciała ketonowe - krew - pH - ciężar właściwy - kreatynina oraz automatycznie obliczane przez analizator wskaźniki : białkowo-kreatyninowy i albuminowo-kreatyninowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych min. 2 dostaw odczynników o wartości min. dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 2.400,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 15.000,00 zł, - Zadanie Nr 3 - 10.800,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi wykazać się zrealizowanymi dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta, np. Wykonawca składający ofertę na trzy zadania musi wykazać się zrealizowanymi 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie 28.200,00 zł każda dostawa. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań: - Zadanie Nr 1 - 1.600,00 zł, - Zadanie Nr 2 - 10.000,00 zł, - Zadanie Nr 3 - 7.200,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; / Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklarację zgodności CE potwierdzającą, że oferowane wyroby medyczne spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. o wymaganiach zasadniczych dla wyrobów do diagnostyki in vitro; - metodyki wykonania testu zawierające wartości referencyjne dla wymaganej ilości frakcji - dotyczy zadania Nr 1. - katalogi/ prospekty zawierające dane techniczne potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów technicznych przez oferowany analizator - dotyczy Zadania Nr 3. - aktualnie obowiązujące karty charakterystyki substancji niebezpiecznych na oferowane odczynniki będące takimi substancjami.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym oraz aneksowania ceny brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych- pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - dostawa zestawu do rozdziału elektroforetycznego białek surowicy na agarozie w komorze S-20, rozdział na 6 frakcji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu do rozdziału elektroforetycznego białek surowicy na agarozie w komorze S-20, rozdział na 6 frakcji - 2200 oznaczeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - dostawa odczynników do badań serologicznych wykonywanych w pracowni serologii transfuzjologicznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do badań serologicznych wykonywanych w pracowni serologii transfuzjologicznej: 1. Krwinki wzorcowe do wykrywania przeciwciał odpornościowych (ORh+DCCwee, ORh+DccEE, ORh-dccee, K+) zawiesina 3-4 % - 4.000 ml, 2. Konserwowane krwinki wzorcowe do badań układu ABO, zawiesina 4% - 1.500 ml 3. Krwinki opłaszczone IgG do kontroli testów antyglobulinowych - 150 ml 4. Odczynniki monoklonalne do oznaczania grup krwi: anty A dwa klony - 1.500 ml, anty B dwa klony - 1.500 ml, anty D dwa klony - 1.500 ml. 5. Odczynniki antyglobulinowe: - surowica antyglobulinowa poliwalentna - 2.000 ml, - surowica antyglobulinowa monowalentna -100 ml. 6. Odczynniki do kontroli standard anty D - 1.000 ml 7. Papaina - 1.500 ml 8. Roztwór NaCl o niskiej sile jonowej, gotowy do użycia - 50 litrów 9. Buforowany roztwór 0,9 % NaCl o pH (6,6 - 7,6), gotowy do użycia - 50 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - dostawa pasków testowych oraz materiałów kontrolnych potrzebnych do wykonania 26800 oznaczeń moczu wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego moczu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pasków testowych oraz materiałów kontrolnych potrzebnych do wykonania 26800 oznaczeń moczu wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego moczu: 1. 26.000 szt. pasków do oznaczania następujących parametrów: - azotany - leukocyty - białko - glukoza - ciała ketonowe - krew - bilirubina - urobilnogen - pH - ciężar właściwy 2. 800 szt. pasków do oznaczania następujących parametrów: - azotany - leukocyty - białko - glukoza - ciała ketonowe - krew - pH - ciężar właściwy - kreatynina oraz automatycznie obliczane przez analizator wskaźniki : białkowo-kreatyninowy i albuminowo-kreatyninowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.