eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³oMODERNIZACJA UL. B. CHROBREGO W KOLE - ETAP III

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-06-13

Ko³o: MODERNIZACJA UL. B. CHROBREGO W KOLE - ETAP III
Numer og³oszenia: 129492 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ko³o, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Ko³o, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, fax 063 2722984.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: MODERNIZACJA UL. B. CHROBREGO W KOLE - ETAP III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przys³uguje odwo³anie.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje modernizacjê ulicy Boles³awa Chrobrego w mie¶cie Ko³o, etap III - na odcinku od kilometra 0+000,00 do km 0+155,00. W zakresie roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu nastêpuj±cych czynno¶ci: 1. Wykonanie robót rozbiórkowych krawê¿ników betonowych i kamiennych, nawierzchni z betonu, nawierzchni z kostki betonowej, chodników z p³yt betonowych 35x35x5 cm, obrze¿y trawnikowych. 2. Wykonanie robót ziemnych oraz pod³o¿a z piasku. 3. Roboty zwi±zane z urz±dzeniami odwadniaj±cymi tj. regulacja pionowa studzienek, wykonanie nowych studzienek ¶ciekowych, wykonanie przykanalików z rur PVC SN 8 o ¶rednicy 160/4,7 mm i rur PVC SN 8 o ¶rednicy 200/5,9 mm, wykonanie ¶cieków ulicznych o szeroko¶ci 0,20 m z kostki betonowej brukowej o gr. 8 cm na ³awach betonowych. 4. Regulacja pionowa studzienek urz±dzeñ infrastruktury. 5. Profilowanie i zagêszczanie pod³o¿a, wykonanie warstwy ods±czaj±cej i podbudowy betonowej, wyrównanie profilów istniej±cej nawierzchni betonowej mieszank± mineralno - asfaltow±. 6. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego. 7. Wykonanie obramowañ nawierzchni z krawê¿ników betonowych 15x30 cm na ³awach betonowych, oraz obramowañ z obrze¿y betonowych 30x8 cm. 8. Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm na warstwie ods±czaj±cej z piasku 9. Na terenach zieleni - nawiezienie humusu i obsianie traw±. 10. Prze³o¿enie kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na po³±czeniu z istniej±c± nawierzchni± z kostki brukowej betonowej. 11. Monta¿ znaków drogowych pionowych oraz malowanie znaków poziomych. Wymagania w stosunku do wyrobów i materia³ów Stosowane wyroby budowlane powinny spe³niaæ wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. Nr 92 poz. 881). Wykonawca zobowi±zany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobycia wszelkich informacji, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca we w³asnym zakresie wywiezie i zutylizuje rozebrane elementy nawierzchni, gruz, wyciête ga³êzie, drzewa i korzenie, nadmiar gruntu. Roboty budowlane prowadzone bêd± w okresie funkcjonowania ruchu drogowego w ulicy Chrobrego. Wszelkie uzgodnienia co do terminu prowadzonych robót drogowo - budowlanych nale¿y dokonywaæ z inspektorem nadzoru. Cena podana w ofercie winna zawieraæ: 1. Warto¶æ robót zwi±zanych z wykonaniem ca³o¶ci robót drogowo - budowlanych. 2. Koszt oznakowania ruch na czas prowadzenia robót, 3. Koszty wywozu i utylizacji gruzu, elementów drogi, 4. wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcê na wykonane roboty budowlane 3 letniej gwarancji. Wymagany termin zakoñczenia realizacji zadania do dnia 31 pa¼dziernika 2008 r. 1. Wykonawca jest zobowi±zany do przedstawienia na etapie przed podpisaniem umowy propozycji harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego robót. 2. Harmonogram musi zawieraæ wszelkie koszty sk³adaj±ce siê na cenê oferty, niezbêdne do zrealizowania inwestycji, z ich podzia³em na poszczególne elementy, które mog± stanowiæ osobny element odbioru czê¶ciowego i uwzglêdnieniem terminów realizacji ka¿dego z tych elementów. 3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany proponowanego przez Wykonawcê harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego, jednak¿e ostateczny termin zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia nie mo¿e ulec zmianie poza wyj±tkami okre¶lonymi w umowie.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia, okre¶lonego w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± wrunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art.22 ust.1 i art 44 ustawy PZP oraz nastêpuj±ce warunki: 1) posiadaj± do¶wiadczenie zawodowe zdobyte poprzez wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat (przed dniem wszczêcia postêpowania) co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy drogi o nawierzchni mineralno-asfaltowej o warto¶ci minimum 150.000 z³ brutto, 2) przy ocenie spe³nienia przez Wykonawców warunków okre¶lonych w pkt 1, bêdzie uwzglêdniane do¶wiadczenie firm, które formalnie dzia³aj± krócej, lub których ci±g³o¶æ wykonawcza wynika z przekszta³ceñ w³asno¶ciowych, 3) do wykonania zamówienia publicznego zatrudni± kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia budowlane o specjalno¶ci drogowej, 4) udziel± co najmniej 36 miesiêcznej gwarancji na wykonane roboty, licz±c od dnia protokólarnego odbioru ca³o¶ci robót objêtych przedmiotem zamówienia, 5) roboty budowlane objête zamówieniem publicznym wykonaj± sami lub z udzia³em podwykonawców w zakresie okre¶lonym w ofercie, 6) przy ocenie spe³nienia przez Wykonawców warunków okre¶lonych w pkt 1, nie bêdzie uwzglêdniane do¶wiadczenie wykazanych podwykonawców, 7) s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej do kwoty minimum 50.000 z³, 8) z³o¿± przed podpisaniem umowy lub najpó¼niej w dniu jej podpisania zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 % brutto zaoferowanej ceny, 9) przyjm± szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶lone w druku PROJEKT UMOWY. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania wymaganych warunków metod± spe³nia/nie spe³nia na podstawie informacji zawartych w o¶wiadczeniach i dokumentach za³±czonych przez ka¿dego Wykonawcê. Z za³±czonych do oferty o¶wiadczeñ i dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, ¿e wszystkie ww. warunki Wykonawca spe³nia.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Oferta pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postêpowania przetargowego musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1) Wype³niony druk FORMULARZ OFERTOWY, 2) wype³niony druk FORMULARZ CENOWY (zawieraj±cy propozycje do harmonogramu rzeczowo - terminowo- finansowego, 3) o¶wiadczenie, ¿e spe³nia warunki udzia³u okre¶lone w art. 44 i art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z przedmiotowego postêpowania na podstawie art. 24 Ustawy, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 1, 4) wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcê w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zachowaniem zasad okre¶lonych w SIWZ, na Za³±czniku Nr 2 wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e roboty te zosta³y wykonane z nale¿yt± staranno¶ci± (referencje lub faktury albo umowy wraz z protokó³ami odbioru koñcowego - wed³ug uznania Wykonawcy), 5) informacjê na temat kierownika budowy odpowiedzialnego za realizacjê robót budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia publicznego - na Za³±czniku Nr 3 wraz z udokumentowaniem jego kwalifikacji zawodowych (aktualne uprawnienia budowlane, za¶wiadczenia potwierdzaj±ce wpis na listê w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego), 6) zakres rzeczowy czê¶ci zamówienia powierzonych do realizacji podwykonawcom, (je¿eli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców), wraz z danymi na temat warto¶ci tych czê¶ci zamówienia publicznego - na Za³±czniku Nr 4, 7) polisê, a w przypadku jej braku innego dokumen¬tu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci o warto¶ci minimum 50.000 z³, 8) parafowany na ka¿dej stronie projekt umowy, 9) pe³nomocnictwo/upowa¿nienie do reprezentowania podmiotów wystêpuj±cych wspólnie podpisane przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z podmiotów uprawniaj±ce do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - je¿eli jest wymagane, 10) pe³nomocnictwo w przypadku sk³adania oferty ³±cznej wraz w zakresie okre¶lonym w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, je¿eli jest wymagane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski w Kole, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Ko³o...

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego okre¶lonych w sposób umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urz±d Miejski w Kole, ul. Mickiewicza 12, 62-600 Ko³o - Sekretariat - Pok nr 9 (na parterze).

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.