To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-13
Wrocław: ROZBUDOWA I NADBUDOWA ZESPOŁU ISTNIEJĄCYCH GARAŻY NA POTRZEBY ADMINISTRACYJNO - SZKOLENIOWE WRAZ Z BUDOWĄ PRZYŁĄCZY I ROZBUDOWĄ SIECI: WODOCIĄGOWEJ, KANALIZACJI SANITARNEJ, DESZCZOWEJ, TELETECHNICZNEJ, Z KABLEM ENERGETYCZNYM, BUDOWĄ ZJAZDU Z DROGI PUBLICZNEJ ORAZ BUDOWĄ INFRASTRUKTURY ZEWNĘTRZNEJ
I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PRZY UL. ZIĘBICKIEJ WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 129501 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100484 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Wrocławiu, ul. Ziębicka 34-38, 50-507 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3368001, faks 071 7989971.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA I NADBUDOWA ZESPOŁU ISTNIEJĄCYCH GARAŻY NA POTRZEBY ADMINISTRACYJNO - SZKOLENIOWE WRAZ Z BUDOWĄ PRZYŁĄCZY I ROZBUDOWĄ SIECI: WODOCIĄGOWEJ, KANALIZACJI SANITARNEJ, DESZCZOWEJ, TELETECHNICZNEJ, Z KABLEM ENERGETYCZNYM, BUDOWĄ ZJAZDU Z DROGI PUBLICZNEJ ORAZ BUDOWĄ INFRASTRUKTURY ZEWNĘTRZNEJ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PRZY UL. ZIĘBICKIEJ WE WROCŁAWIU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na: rozbudowie i nadbudowie zespołu istniejących garaży na potrzeby administracyjno - szkoleniowe wraz z budową przyłączy i rozbudową sieci: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, deszczowej, teletechnicznej, z kablem energetycznym, budową zjazdu z drogi publicznej oraz budową infrastruktury zewnętrznej i zagospodarowaniem terenu przy ul. Ziębickiej we Wrocławiu (działki nr 6/4, 14/6, 14/9, 5/6, 14/1, AM-4, obręb Tarnogaj). UWAGA: działka nr 14/8 została podzielona na działki o nr 14/9 i 14/10. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa - załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumentacja w formie elektronicznej jest w całości do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.word.wroc.pl w zakładce zamówienia publiczne. Dokumentację w formie papierowej można otrzymać odpłatnie w terminie 5 dni od otrzymania przez Zamawiającego pisemnego wniosku w tej sprawie. Koszt dokumentacji papierowej wynosi 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Zakres inwestycji obejmuje w szczególności: 1) rozbiórkę istniejących obiektów budowlanych, w tym m.in.: a) stacji paliw płynnych; b) budynku lakierni; c) nieczynnej infrastruktury podziemnej; d) magazynu gazów technicznych; e) stacji LPG; f) zbiorników podziemnych stacji paliw. 2) budowę i rozbudowę istniejącego zespołu garaży wraz z wewnętrznymi i zewnętrznymi instalacjami technicznymi na działce 14/6 o następujących parametrach: a) powierzchnia zabudowy 1610,00 m2 b) powierzchnia użytkowa 3570,77 m2 c) wysokość obiektu 11,95 m d) kubatura 10789,82 m3 3) zagospodarowanie terenu, w tym m.in.: a) budowę zjazdu z drogi publicznej; b) budowę placu do przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy wraz z 2 wzniesieniami; c) budowę terenów utwardzonych, takich jak: - drogi; - chodniki; - parkingi. d) budowę następujących przyłączy: - przyłącza kanalizacyjne do budynku (kanalizacja sanitarna i deszczowa); - przyłącza wody do budynku; e) położenie kabla energetycznego od budynku do trafostacji; f) wykonanie instalacji gazowej na odcinku od budynku administracyjno-szkoleniowego do armatury odcinającej; g) montaż obiektów małej architektury; h) zagospodarowanie terenów zielonych. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z Decyzją Nr 474/2011 z dnia 16.03.2011 sygn. WAB.B3/DS/5253/73530/28/2011 zmieniona Decyzją Nr 3987/2011 z dnia 21.12.2011 r. i zgłoszeniami wykonania robót budowlanych, dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych - opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), zgodnie z zasadami wiedzy technicznej odnoszącej się do tego typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa oraz uzyskanymi decyzjami administracyjnymi i zgodnie z ustaleniami zawartymi w niniejszej SIWZ, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w SIWZ. 2) Urządzenia placu i zaplecza budowy dla własnych potrzeb. 3) Ustawienia powierzchni biurowej dla części pracowników Zamawiającego, na czas budowy (kontenery socjalne, biurowe i magazynowe) zapewniające wykonywanie zadań statutowych przez WORD w czasie realizacji robót budowlanych dla: 24 egzaminatorów (pomieszczenia biurowe wraz z zapleczem sanitarnym, zespół 3 kontenerów - 2 biurowe i 1 socjalny z 3 ubikacjami i umywalkami oraz 1 natryskiem; 4 pracowników obsługi technicznej i 1 kierownik referatu technicznego, zespół 3 kontenerów - 2 biurowe i 1 socjalny z 1 ubikacją i umywalką oraz 1 natryskiem) a także tymczasowy magazyn (hala przenośna) na przeniesienie narzędzi, opon itp. na czas realizacji inwestycji (pomieszczenie nieogrzewane bez sanitariatów). Powierzchnia jednego kontenera musi wynosić około 15,00 m2, gabaryty oraz szerokość wjazdu do hali przenośnej muszą być takie aby umożliwić wjazd pojazdem osobowym (np. w celu wymiany kół czy sprzątania pojazdu). 4) Wykonania i uzgodnienia z Zamawiającym projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, łącznie z wykonaniem dróg dojazdowych, placów utwardzonych i oznakowania (w razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie do aktualizacji projektu organizacji ruchu). 5) Zapewnienia i zabezpieczenia we własnym zakresie w cenie oferty: a) dostawy energii elektrycznej, wody i odprowadzenia ścieków, ciepła i innych niezbędnych mediów a także usunięcia i utylizacji odpadów w okresie realizacji robót będących przedmiotem zamówienia; b) przygotować odzież ochronną zgodnie z wymogami BHP (min. 3 komplety) dla czasowo przebywających na terenie budowy, przedstawicieli Zamawiającego; c) utrzymania terenu i zaplecza budowy w należytym porządku (usuwania na bieżąco odpadów i śmieci zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami) w tym ustanowienia i uzgodnienia z Zamawiającym miejsca składowania odpadów i śmieci; d) zabezpieczenia i stałego dozoru terenu i zaplecza budowy, w tym w szczególności zabezpieczenie przed wejściem na teren budowy osób nieuprawnionych; 6) Zapewnienia w cenie oferty, obsługi geodezyjnej i geologicznej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu umowy. 7) Naprawy w cenie oferty wszystkich elementów pasa drogowego, które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót budowlanych oraz zachowania czystości dróg poprzez mycie kół pojazdów przed wyjazdem z terenu budowy. 8) Dokonania przeglądu i przeprowadzenia rozruchu urządzeń i systemów zainstalowanych w ramach realizacji przedmiotu umowy. 9) Uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 10) Uczestniczenia w przeglądach robót w okresie gwarancji jakości i rękojmi za wady. 5. Warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. UWAGA: wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) wyrobów budowlanych lub urządzeń lub wskazane normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie wyrobów budowlanych, urządzeń lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych do opisanych, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach i SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "MAXBUD" ABJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "MAXBUD" ABJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwu Budowlane MAXBUD ABJ Sp. z o.o., ul. Bystrzycka 89, 54-215 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19932576,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18339300,00
Oferta z najniższą ceną: 18339300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29089500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- Przebudowa mostów w ciągu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzędu i garażu wraz z remontem pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podziałem na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
- Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Jodłowej oraz części ul. Św. Jana Pawła II
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.