Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-15
Warszawa: Druk offsetowy z plików PDF na CTP wydawnictw informacyjnych dla Stołecznego Biura Turystyki wraz z dostawą do magazynu Stołecznego Biura Turystyki na terenie m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 129502 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczne Biuro Turystyki , pl. Zamkowy 10, 00-277 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0 22 891 01 83, faks 0 22 628 66 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warsawtour.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk offsetowy z plików PDF na CTP wydawnictw informacyjnych dla Stołecznego Biura Turystyki wraz z dostawą do magazynu Stołecznego Biura Turystyki na terenie m.st. Warszawy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Powstanie Warszawskie - wersja polska, nakład 10 000, format 116 x 162, objętość 12 stron + 4 strony okładki. 2.Powstanie Warszawskie - wersja angielska, nakład 20 000, format 116 x 162, objętość 12 stron + 4 strony okładki. 3.Miasto Ludzi Wolnych - wersja polska, nakład 14 000, format 150 x 150, objętość, 36 stron + 4 strony okładki. 4.Miasto Ludzi Wolnych - wersja angielska, nakład 10 000, format 150 x 150, objętość, 36 stron + 4 strony okładki. 5.Zakładka,nakład 60 000, format 55 x 190, objętość 2 strony. 6.Pocztówka, nakład 30 000, format 150 x 100, objętość 2 strony. 7.Szlak Piwnic - wersja polska, nakład 20 000, format A5 (148 x 210), objętość 12 stron + 4 strony okładki. 8.Szlak Piwnic - wersja angielska, nakład 20 000, format A5 (148 x 210), objętość 12 stron + 4 strony okładki. 9.Mapa Targowa - wersja angielska, nakład 10 000, format 600 x 420, składany do formatu 100 x 210. 10.Mapa Targowa - wersja niemiecka, nakład 5 000, format 600 x 420, składany do formatu 100 x 210. 11.Mapa Targowa - wersja hiszpańska, nakład 5 000, format 600 x 420, składany do formatu 100 x 210. 12.Mapa Targowa - wersja rosyjska, nakład 5 000, format 600 x 420, składany do formatu 100 x 210. 13.Dla aktywnych - wersja angielska, nakład 10 000, format 116 x 162, objętość 12 stron + 4 strony okładki. 14.Dla aktywnych - wersja polska, nakład 10 000, format 116 x 162, objętość 12 stron + 4 strony okładki. 15.Dla dociekliwych - wersja angielska, nakład 10 000, format 116 x 162, objętość 16 stron + 4 strony okładki. 16.Dla dociekliwych - wersja polska, nakład 10 000, format 116 x 162, objętość 16 stron + 4 strony okładki. 17.Fryderyk Chopin - wersja angielska, nakład 20 000, format 150 x 150, objętość 28 stron + 4 strony okładki. 18.Fryderyk Chopin - wersja hiszpańska, nakład 10 000, format 150 x 150, objętość 28 stron + 4 strony okładki. 19.Fryderyk Chopin - wersja polska, nakład 10 000, format 150 x 150, objętość 28 stron + 4 strony okładki. 20.Fryderyk Chopin - wersja rosyjska, nakład 10 000, format 150 x 150, objętość 28 stron + 4 strony okładki. 21.Maria Curie-Skłodowska - wersja angielska, nakład 10 000, format 116 x 162, objętość 12 stron + 4 strony okładki. 22.Muzea - wersja angielska, nakład 10 000, format 116 x 162, objętość 24 stron + 4 strony okładki. 23.Stare Miasto - wersja polska, nakład 10 000, format 600 x 210, składane w harmonijkę - 6 skrzydełek. 24.Stare Miasto - wersja angielska, nakład 10 000, format 600 x 210, składane w harmonijkę - 6 skrzydełek. 25.Stare Miasto - wersja francuska, nakład 10 000, format 600 x 210, składane w harmonijkę - 6 skrzydełek. 26.Stare Miasto - wersja hiszpańska, nakład 10 000, format 600 x 210, składane w harmonijkę - 6 skrzydełek. 27.Stare Miasto - wersja niemiecka, nakład 10 000, format 600 x 210, składane w harmonijkę - 6 skrzydełek. 28.Stare Miasto - wersja rosyjska, nakład 10 000, format 600 x 210, składane w harmonijkę - 6 skrzydełek. 29.Top 10 Nowe - wersja angielska, nakład 70 000, format 116 x 162, objętość 20 stron + 4 strony okładki. 30.Top 10 Nowe - wersja włoska, nakład 10 000, format 116 x 162, objętość 20 stron + 4 strony okładki. 31.Trakt Królewski - wersja polska, nakład 10 000, format 680 x 210, składane w harmonijkę - 7 skrzydełek. 32.Trakt Królewski - wersja angielska, nakład 10 000, format 680 x 210, składane w harmonijkę - 7 skrzydełek. 33.Trakt Królewski - wersja francuska, nakład 10 000, format 680 x 210, składane w harmonijkę - 7 skrzydełek. 34.Trakt Królewski - wersja hiszpańska, nakład 10 000, format 680 x 210, składane w harmonijkę - 7 skrzydełek. 35.Trakt Królewski - wersja rosyjska, nakład 10 000, format 680 x 210, składane w harmonijkę - 7 skrzydełek. 36.Jan Paweł II - wersja angielska, nakład 10 000, format 550 x 390, składana do formatu 184 x 130. 37.Torby reklamowe, format A4, nakład 10 000, 240 szerokość x 100 dno x 330 wysokość. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wykrojnik w pliku pdf, ai, eps lub indd. 38.Teczka na dokumenty w formacie A4, dwubigowa, 2 skrzydełka o prostych kształtach, grubość grzbietu od 4 do 5 mm. Na dole, w dolnym skrzydełku miejsce na wizytówkę w formacie 85 x 55mm (szerokość skrzydełek ma być dobrana optymalnie tak aby umieszczona wizytówka nie wystawała poza skrzydełka), nakład 1 000. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wykrojnik w pliku pdf, ai, eps lub indd. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ, załączniku nr 7 do SIWZ oraz we wzorze umowy załącznik nr 6 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 22.14.00.00 - Ulotki 22.85.20.00 - Foldery 22.11.43.00 - Mapy 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie podpisanego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie podpisanego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie podpisanego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie podpisanego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie podpisanego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://warsawtour.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Przetargi/default.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stołeczne Biuro Turystyki, plac Zamkowy 10, 00-277 Warszawa, 1 piętro, pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Stołeczne Biuro Turystyki, Plac Zamkowy 10, 00-277 Warszawa. 1 piętro, pokój nr 2 - sekretariat. Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8:00-16:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi druku i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- Znakowane gadżety dla Wydziału Nawigacyjnego
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
- Dostawa materiałów promocyjnych - nr sprawy 49/zp/24
- Dostawa materiałów promocyjnych oraz odzieży reklamowej dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
więcej: Mapy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.