Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-13
Rzeszów: Sprawowanie opieki nad licealistami oraz pełnienie funkcji kierownika obozu naukowego
w ramach projektu - Wyspiański-akademia młodych, aktywnych i przedsiębiorczych
Numer ogłoszenia: 12950 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 , ul. St. Wyspiańskiego 16A, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 7482120, faks 0-17 7482112.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ogólnokształcących.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie opieki nad licealistami oraz pełnienie funkcji kierownika obozu naukowego w ramach projektu - Wyspiański-akademia młodych, aktywnych i przedsiębiorczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kierownika obozu naukowego oraz sprawowanie opieki nad uczniami VIII Liceum Ogólnokształcącego w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 3 w Rzeszowie w trakcie obozu zimowego organizowanego w okresie pomiędzy 29.01.2012 r. a 7.02.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi) w ramach II cyklu projektu - Wyspiański-akademia młodych, aktywnych i przedsiębiorczych (numer projektu: WND-POKL.09.01.02-18-591/09) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Opiekę sprawować trzeba będzie w miejscu wskazanym przez organizatora. Obóz będzie organizowany w ośrodku na terenie województwa podkarpackiego, tj. w Ustrzykach Dolnych lub Lesku lub Sanoku lub Przemyślu lub Polańczyku - w zależności od wyniku innego przetargu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część 1 - - Sprawowanie opieki na obozie naukowym zimowym Sprawowanie opieki nad grupą maksymalnie 13 uczniów klas maturalnych w trakcie obozu naukowego zimowego w okresie pomiędzy 29.01.2012 r. a 7.02.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi) Część 2 - Sprawowanie opieki na obozie naukowym zimowym Sprawowanie opieki nad grupą maksymalnie 13 uczniów klas maturalnych w trakcie obozu naukowego zimowego w okresie pomiędzy 29.01.2012 r. a 7.02.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi) Część 3 - Pełnienie funkcji kierownika na obozie naukowym zimowym Pełnienie funkcji kierownika obozu naukowego w trakcie obozu naukowego zimowego w okresie pomiędzy 29.01.2012 r. a 7.02.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi) Każdy z wykonawców może przystąpić tylko do 1 (słownie: jednej) z 3 (słownie: trzech) części zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla część 1-2: Posiadanie wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia tj. - co najmniej wykształcenie wyższe - co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z młodzieżą szkoły ponadgimanazjalnej lub szkoły wyższej - kwalifikacje pedagogiczne, - jest co najmniej nauczycielem kontraktowym, Dla części 3: Posiadanie wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia tj. - co najmniej wykształcenie wyższe, - co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z młodzieżą szkoły ponadgimanazjalnej lub szkoły wyższej, - kwalifikacje pedagogiczne, kurs kierownika wypoczynku dzieci i młodzieży, - jest co najmniej nauczycielem kontraktowym. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w ofercie Wykonawcy (i dołączonych do niej załączników).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji, 2) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli wykonawca posiada taki wpis, 3) pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca strona, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w związku z którym umowa zostaje zawarta; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej; c) nastąpi zmiana przepisów wpływających na sposób, zakres wykonania umowy; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca strona, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie; e) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.8lo.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: VIII Liceum Ogólnokształcące, ul. Wyspiańskiego 16 A w Rzeszowie - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2012 godzina 10:00, miejsce: VIII Liceum Ogólnokształcącego, ul. Wyspiańskiego 16A w Rzeszowie - sekretariat (w dniu 21 stycznia 2012 r. (sobota) oferty należy składać w Biurze Projektu-I piętro VIII Liceum Ogólnokształcącego).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wyspiański - akademia młodych, aktywnych i przedsiębiorczych (numer projektu: WND-POKL.09.01.02-18-591/09) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprawowanie opieki na obozie naukowym zimowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie opieki nad grupą maksymalnie 13 uczniów klas maturalnych w trakcie obozu naukowego zimowego w okresie pomiędzy 29.01.2012 r. a 7.02.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprawowanie opieki na obozie naukowym zimowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawowanie opieki nad grupą maksymalnie 13 uczniów klas maturalnych w trakcie obozu naukowego zimowego w okresie pomiędzy 29.01.2012 r. a 7.02.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji kierownika na obozie naukowym zimowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji kierownika obozu naukowego w trakcie obozu naukowego zimowego w okresie pomiędzy 29.01.2012 r. a 7.02.2012 r. - 5 dni obozu (4 noclegi).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.31.30.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa części lotniczych
- Tablice interaktywne dla rzeszowskich przedszkoli w ramach projektu "Zdrowo - cyfrowo w przedszkolu"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Inspektoratu ZUS w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 24.
- Dostawa urządzeń i pomocy rehabilitacyjnych dla zwierząt
- Dostawa specjalistycznego samochodu do transportu krwi i jej składników
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem 8 szt. krzeseł biurowych obrotowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.