Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-13
Brzeg Dolny: Budowa trzech domów socjalnych wraz z przyłączami i budynkiem gospodarczym w Radeczu.
Numer ogłoszenia: 129514 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Kolejowa 29, 56-120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie, tel. 0713195117 wew. 107.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa trzech domów socjalnych wraz z przyłączami i budynkiem gospodarczym w Radeczu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa trzech domów socjalnych wraz z przyłączami i budynkiem gospodarczym w Radeczu. Szczegółowy zakres zawiera SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferent zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust. Prawo zamówień publicznych w wysokości: 30 000,00 zł (słownie zł: trzydzieści tysięcy 00/100). Szczegółowe postanowienia odnośnie wadium zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. Prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: a) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone. b) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. zrealizował w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 robotę budowlaną związaną ze wznoszeniem budynków mieszkalnych o wartości nie mniejszej niż cena zaproponowana w ofercie. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy złożą dokumenty wymienione w § 10 SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (jej wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca przedłoży: a. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Wzór takiego oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; b. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej; c. Aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 bądź w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca przedłoży: a. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych i ich wartości, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną związaną ze wznoszeniem budynków mieszkalnych o wartości nie mniejszej niż cena zaproponowana w ofercie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; b. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą pełnić funkcje techniczne posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć imienny wykaz osób dla wszystkich branż, o których ma świadomość, że będą występowały; Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; 3) W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca przedłoży: a. Polisę, a w razie jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 500 000,00zł (słownie: pięćset tysięcy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.brzegdolny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym, ul. Kolejowa 29, 56 - 120 Brzeg Dolny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym, ul. Kolejowa 29, 56 - 120 Brzeg Dolny - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BRZEGU DOLNEGO
- Przewozy uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Brzegu Dolnym w 2025 roku
więcej: przetargi w Brzegu Dolnym »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
- KOMPLEKSOWE WYBUDOWANIE POD KLUCZ ZESPOŁU BUDYNKÓW WIELORODZINNYCH MIESZKALNYCH,INFRASTRUKTURY ZEWNĘTRZNEJ I ZAGOSPODAROWANIA TERENU W PŁOCKU OSIEDLE PODOLSZYCE POŁUDNIE - ZAGRODA II BIS.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.