eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaEZP 1/2009/ZSOnr1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Gdynia: EZP 1/2009/ZSOnr1
Numer ogłoszenia: 129526 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 , ul. Legionów 27, 81-405 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6221833, 6229793, faks 058 6221833 w. 49.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo3.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: EZP 1/2009/ZSOnr1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Wymiana posadzek w salach 8, 9, 10, 11, 12 w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 Zakres robót: Prace rozbiórkowe: rozbiórka płytek PCV lub wykładzin skucie posadzek - zeszlifowanie warstw z klejem wywóz i utylizacja gruzu Roboty wykończeniowe: warstwa wyrównawcza pod posadzki wylewka samopoziomująca ułożenia wykładziny zgrzewanej montaż listew na połączeniu dwóch rodzajów posadzek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki uczestnictwa w postępowaniu: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, w szczególności: a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 kontrakty o podobnym charakterze robót o wartości brutto co najmniej 80.000,00 PLN każdy b) wykażą się osobami, które posiadają uprawnienia budowlane dla Kierownika Budowy wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 80.000,00 PLN d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy; e) Warunkiem udziału w postępowaniu jest potwierdzenie, że zastosowane przez Wykonawcę wykładziny spełniają wymagania określone w tabeli zamieszczonej w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia 3. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1 mogą spełniać łącznie, z tym, że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. 4. Nie spełnienie któregokolwiek z postawionych warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta wykonawcy musi zawierać: a)Wypełniony formularz ofertowy - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 Uwaga: Formularz musi zostać opieczętowany i podpisany przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jedną ofertę. b) Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ) c) Oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ), d) Aktualny odpis z właściwego dla wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (dotyczy konsorcjów i spółek cywilnych) e) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 kontraktów o podobnym charakterze robót, co przedmiot zamówienia, o wartości brutto minimum 80.000,00 PLN każdy z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. f)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. g) Kosztorys ofertowy, szczegółowy opracowany na podstawie załączników nr 5, nr 6, nr 7 do SIWZ (z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiących całkowitą cenę zamówienia). h) Polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. i) W celu spełnienia warunku wymienionego w pkt. 1 e) Zamawiający przedstawi w ofercie dokument potwierdzający, że oferowana wykładzina spełnia wymogi techniczne określone w tabeli w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. W sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mają być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami) 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.4., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku gdy w dokumencie, o którym mowa w pkt 6.1.5., zawarte będą kwoty wyrażone w walutach obcych, zamawiający przeliczy je na zł polskie, z zastosowaniem średniego kursu walut NBP obowiązującego odpowiednio w dniu zakończenia realizacji roboty budowlanej 5. Do formularza oferty, należy dołączyć również pełnomocnictwo do podpisania oferty, w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, bądź sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z tego dokumentu - jeżeli uprawnienie osoby, która podpisała ofertę, do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentów określonych w pkt. 1 d), 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 5, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonymi przez wykonawcę. 8. Dokumenty załączone do oferty, muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, z uwzględnieniem odrębnych wymogów dotyczących ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podanych w pkt 9, przy czym potwierdzenie kopii za zgodność z oryginałem jest równoważne z podpisaniem dokumentu. Uwaga: Wykonawcy z wymaganą reprezentacją łączną powinni przyjąć, że w każdym przypadku, gdy w SIWZ jest mowa o osobie uprawnionej do reprezentowania wykonawcy, chodzi o osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć: a) dokument potwierdzający ustanowienie przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia - podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania tych podmiotów - w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, bądź sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z tego dokumentu b) dokumenty, o których mowa: - w pkt 1 b), 1 c) i 1.f) - wspólny dla wszystkich wykonawców lub osobne dla każdego z nich, - w pkt 1 d) i 1 h) - osobne dla każdego z wykonawców, - w pkt 1 e) - przynajmniej dla jednego z wykonawców lub wspólny dla wszystkich wykonawców, - w pkt 1 g) i 1 i) - wspólny dla wszystkich wykonawców - w pkt 5 - w zależności od potrzeb, 10. Dokumenty, o których mowa w pkt 9 b), powinny być podpisane, a w przypadku kopii - potwierdzone za zgodność z oryginałem: a) wspólne dla wszystkich wykonawców - przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 9 a), b) dotyczące poszczególnych wykonawców - każdorazowo przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy, którego dany dokument dotyczy. 11. Podpisanie dokumentu przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest równoważne podpisaniu tego dokumentu przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 9 a).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip/jednostki/info/4770_35711.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 ul. Legionów 27 81-405 Gdynia pokój 3G.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 ul. Legionów 27 81-405 Gdynia sekretariat szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.