eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeSUKCESYWNA DOSTAWA TONERÓW, CARTRIDGY I GŁOWIC.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-03

Zabrze: SUKCESYWNA DOSTAWA TONERÓW, CARTRIDGY I GŁOWIC.
Numer ogłoszenia: 129546 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64646 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2710041, faks 032 2710809.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA TONERÓW, CARTRIDGY I GŁOWIC..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów, cartridgy i głowic. 2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany oraz którego stosowanie nie spowoduje utraty gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu drukującego. Pod pojęciem fabrycznie nowy Zamawiający rozumie wyrób, którego wszystkie podzespoły zostały wyprodukowane z materiałów nowych. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów napełnianych powtórnie lub regenerowanych. 3. Zaoferowane przez Wykonawcę materiały odpowiadające poszczególnym producentom sprzętu drukującego winny być produkowane przez jednego producenta (np. materiały dla drukarek HP będących na stanie u Zamawiającego powinny być produkowane przez jednego producenta, analogiczna sytuacja będzie dla materiałów do drukarek Samsung, Lexmark itp.). 4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane materiały posiadały certyfikat CE (w przypadku gdy dostarczane materiały zawierają układy elektroniczne i podlegają pod dyrektywę EMC). 5. Oferowany asortyment musi być wytwarzany zgodnie z normą zarządzania środowiskiem ISO 14001. Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentów potwierdzających zgodność z normą ISO 14001. W przypadku gdy Wykonawca nie jest producentem oferowanych materiałów, zobowiązany jest załączyć do oferty stosowny dokument wystawiony dla producenta materiałów. 6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca posiadał system e-zakupów tzn. system umożliwiający zamawianie materiałów poprzez stronę internetową. 7. Data ważności dostarczonych materiałów powinna wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy. 8. Wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi min. 12 miesiące. 9. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych materiałów. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załączniku nr 4 do SIWZ. 11. Wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ. 12. Ilości materiałów, wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ, są jedynie ilościami szacunkowymi i służą do celów złożenia przez Wykonawcę oferty i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 13. Określone przez Zamawiającego ilości tonerów, cartridgy i głowic są wartościami szacunkowymi i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej odpłatności należnej z tytułu świadczenia dostawy. 14. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu min. 50% wartości całego zamówienia. 15. Podstawą zapłaty będzie cena jednostkowa wskazana w załączniku nr 4 do SIWZ oraz faktyczna ilość zakupionych tonerów, cartridgy i głowic. 16. Dostawy realizowane będą na podstawie zamówień składanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada systemu e-zakupów zamówienia przesyłane będą drogą faksową. 17. Sposób regulowania należności z tytułu dostawy został określony we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 18. Zamawiający wymaga, aby na fakturze znalazły się następujące informacje: 18.1. Numer umowy, 18.2. Numer zamówienia, 18.3. Źródło finansowania (w oparciu o informację podaną przez Zamawiającego na zamówieniu). 19. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. 19.1. W wypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do parametrówproduktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 19.2. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach (cechach) (wydajność i jakość druku) takich samych bądź lepszych w stosunku do typu zamawianego produktu pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Dostarczone materiały do drukarek muszą być materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno-eksploatacyjnym wskazanych urządzeń zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń.W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia. 19.3. W przypadku, gdy produkt oryginalny monitoruje proces druku i zużycia atramentu/tonera produkt równoważny musi posiadać analogiczną możliwość. 19.4. W przypadku błędnej pracy lub uszkodzenia urządzenia drukującego spowodowanej zastosowaniem materiału równoważnego Wykonawca zobligowany będzie do zwrotu kosztów naprawy na podstawie ekspertyzy wystawionej przez autoryzowany serwis producenta sprzętu i wykonanej w w/w serwisie. W przypadku, gdy naprawa będzie niemożliwa Wykonawca wymieni drukarkę na nową, na własny koszt. 20. Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1.Projektu kluczowego nr 53 (nr POIG.02.01.00-00-165/08) pt.: Centrum Czystych Technologii Węglowych - część technologiczna w Zabrzu, 2.Projektu nr POIG.01.01.02-24-017/08, tytuł projektu: Inteligentna koksownia spełniająca wymagania najlepszej dostępnej techniki realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Automatyka Biurowa Sp. z o.o., Al. Prymasa Tysiąclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109468,77

  • Oferta z najniższą ceną: 107459,93 / Oferta z najwyższą ceną: 145599,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.