Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Warszawa: Dostawa osobistych pomp insulinowych wraz z uruchomieniem oraz przeszkoleniem pacjentów w ramach programu finansowanego przez NFZ - Leczenie cukrzycy z zastosowaniem pompy insulinowej - 2 pakiety
Numer ogłoszenia: 129564 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" , Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, faks 022 8151015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo- rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa osobistych pomp insulinowych wraz z uruchomieniem oraz przeszkoleniem pacjentów w ramach programu finansowanego przez NFZ - Leczenie cukrzycy z zastosowaniem pompy insulinowej - 2 pakiety.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - pompy z regulacją dawki poniżej 0,1, pakiet nr 2-pompy z regulacją dawki poniżej lub równej 0,1.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1 Dokumentów, na podstawie których oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 93 poz. 896) i zadeklarowaną klasą oferowanego przedmiotu zamówienia w formularzu cenowym: deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę wyrobu i certyfikat/y/ jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi (klasa I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), 2. Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych - o ile dotyczy, zgodnie z w/w ustawą o wyrobach medycznych, 3.Katalogów/ folderów oferowanego przedmiotu zamówienia -w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski (zgodnie z pkt 14.7 siwz).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium według poniższych danych: pakiet nr 1 - 6.308,00 zł pakiet nr 2 - 3.504,00 zł. W przypadku oferowania wszystkich pakietów - łączna wartość wadium wynosi 9.812,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy osiemset dwanaście złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnienie ww. warunku przez danego wykonawcę (dla każdego pakietu indywidualnie), Zamawiający uzna, gdy wykonawca ten wykaże się zrealizowaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwoma odpowiadającymi swoim rodzajem (pompy insulinowe, ich uruchomienie i przeszkolenie pacjentów) i wartością (nie mniejszą niż wartość oferty danego wykonawcy brutto) dostawami stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy do oferty dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie,3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, spełnienie ww. warunku przez danego wykonawcę, zamawiający uzna gdy wykonawca ten przedstawi, w złożonej przez siebie ofercie polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca ten jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SEKCJI III 2) pkt 1-4 niniejszego ogłoszenia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Wykaz wykonanych dostaw - według załącznika nr 6 do SIWZ. 5.Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na sumę określoną w pkt 8.1.3. SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 65
- 2 - Parametry techniczno- użytkowe - 30
- 3 - Warunki gwarancji - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, budynek K, pok.103- gotówką lub za zaliczeniem pocztowym- cena 20 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek K, pok.103.Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godz.10:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pompy z regulacją dawki poniżej 0,1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pompy z regulacją dawki poniżej 0,1 - szt. 45.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Parametry techniczno- użytkowe - 30
- 3. Warunki gwarancji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pompy z regulacją dawki poniżej lub równej 0,1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pompy z regulacją dawki poniżej lub równej 0,1- szt. 25.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Parametry techniczno- użytkowe - 30
- 3. Warunki gwarancji - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ŚWIADCZENIE USŁUG PROWADZENIA KAMPANII REKLAMOWYCH DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.