Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-01
Pszczyna: Dostawa serwerów oraz sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie.
Numer ogłoszenia: 129573 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pszczyński , ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 032 4492300, 032 4492399, faks 032 4492345.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwerów oraz sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa serwerów oraz sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Pszczynie. Zakres zamówienia obejmuje dostawę serwerów oraz sprzętu komputerowego w ilości jak niżej:a.Serwery - 2 sztukib.Macierz Dyskowa - 1 sztuka,Sprzęt komputerowy:a.Komputery stacjonarne - 10 sztuk b.Monitory - 10 sztuk c.Laptopy - 2 sztuki d.Ultrabook - 1 sztuka e.Drukarka - 1 sztuka Ze względu na charakter przedmiotu dostawy i umożliwienie udziału w postępowaniu jak najszerszej grupie wyspecjalizowanych wykonawców, całość zamówienia podzielono na dwie odrębne części:a.CZĘŚĆ A - SERWERY.b.CZĘŚĆ B - SPRZĘT KOMPUTEROWY. Szczegółowy zakres dostawy i wymagania techniczne podano w załączniku nr 1 do SIWZ - Zakres dostawy. Dostarczane przez Wykonawcę serwery oraz sprzęt komputerowy muszą być nowe (rok produkcji 2013). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, minimalne parametry jakie winny posiadać dostarczane serwery oraz sprzęt komputerowy zawiera załącznik nr 1 do siwz, zwany dalej Zakresem dostawy (odpowiednio dla każdej części zamówienia).W przypadku określenia elementów przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń równoważnych zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawą. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację dostawy w zgodzie z załącznikiem nr 1 Zakres dostawy oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem równoważności rozumie inny sprzęt pochodzący od innego producenta niż wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ Zakres dostawy, pod warunkiem, że służy do tego samego celu, posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe co produkt oryginalny. Ponadto równoważność oznacza sprzęt nie gorszy gatunkowo niż określony w załączniku nr 1 do SIWZ - zakres dostawy. Wskazanie znaku towarowego lub pochodzenia nadaje wymienionym konkretnym produktom tylko charakter przykładowy jako określenie standardów i parametrów. Zakres zamówienia, poza dostawą sprzętu określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, obejmuje:a. Zainstalowanie i uruchomienie serwerów, sprzętu komputerowego wraz z uruchomieniem w lokalnej sieci w miejscu realizacji dostawy: tj. w siedzibie Zamawiającego Starostwie Powiatowym w Pszczynie, ul. 3 Maja 10.b. przekazanie Zamawiającemu w języku polskim szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji właściwych dla każdej jednostki dostarczanych serwerów, sprzętu komputerowego.c.Dostarczenie dokumentów gwarancyjnych, aprobat technicznych, atestów dopuszczenia do obrotu i użytku, certyfikatów bezpieczeństwa itp - adekwatnie do danego elementu zamówienia - odpowiednio z zapisami niniejszej specyfikacji oraz załącznikiem nr 1 do siwz odpowiednio dla danej części zamówienia. d. Instruktaż stanowiskowy dla wyznaczonej przez Zamawiającego osoby w zakresie użytkowania i obsługi dostarczanych serwerów, sprzętu komputerowego.e. Przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie uruchomienia i eksploatacji dostarczanych serwerów, sprzętu komputerowego.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.Zamawiający nie będzie stosował wymagań związanych z realizacją zamówienia, określonych w art. 29 ust. 4 ustawy PZP. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.60.00-2, 33.19.51.00-4, 48.82.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium (dotyczy części A i B)a. dla części A: SERWERY w wysokości: 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) w terminie do dnia 09.07.2013r do godz. 10.00.b. dla części B SPRZĘT KOMPUTEROWY w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) w terminie do dnia 09.07.2013r. do godz. 10.00.2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu.b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c.gwarancjach bankowych d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.6.Za skutecznie wniesione wadium zamawiający uzna wadium wniesione:a.w pieniądzu, jeśli środki te zostały zarachowane na rachunku Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Pszczynie, numer konta bankowego:18 8448 0004 0006 1229 2033 0007; w terminie zgodnym z pkt 1.b.w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w terminie zgodnym z punktem 1 - w kasie Starostwa Powiatowego w Pszczynie.c. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Starostwa Powiatowego w Pszczynie, w terminie zgodnym z pkt. 1. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.8.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek wskazany przez Zamawiającego w pkt. 6a.9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń,o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana:a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.11. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy PZP, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP) Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: Wykazu dostaw - dotyczy części A zamówienia:Dla części A zamówienia: SERWER Zamawiający wymaga załączenia do oferty Wykazu wykonanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, tj. przed dniem 09.07.2013r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.Jako warunek minimalny Zamawiający wymaga wykazania się co najmniej dwoma dostawami polegającymi na dostawie serwerów wieloprocesorowych z min. 64 GB pamięci RAM, za kwotę nie mniejszą niż 90 000,00 zł brutto każda dostawa. Dla wykazanych w załączniku Nr 3 Wykazu dostaw (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ) Zamawiający wymaga podania: przedmiotu wykonanej dostawy, jej wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, czy dostawy te zostały wykonane. W wykazie jako główną dostawę należy wskazać jedynie dostawy potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w w/w pkt. Wykazu dostaw - dotyczy części B zamówienia: Dla części B zamówienia: SPRZĘT KOMPUTEROWY Zamawiający wymaga załączenia do oferty Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, tj. przed dniem 09.07.2013r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie. Jako warunek minimalny Zamawiający wymaga wykazania się co najmniej dwoma dostawami polegającymi na dostawie sprzętu komputerowego za kwotę nie mniejszą niż 35 000,00 zł brutto każda z dostaw. Dla wykazanych w załączniku Nr 3 Wykazu dostaw (wzór stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ) Zamawiający wymaga podania: przedmiotu wykonanej dostawy, jej wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody potwierdzające, czy dostawy te zostały wykonane należycie. W wykazie jako główną dostawę należy wskazać jedynie dostawy potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w w/w pkt.Równowartość w PLN zadań rozliczanych w walutach obcych, określonych w/w dowodami zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, ogłoszonego przez NBP, obowiązującego w dniu, w którym zamieszczono ogłoszenie o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W wykazie jako główne dostawy należy wskazać jedynie dostawy potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w w/w pkt. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane za dowody, o których mowa wyżej uznaje się:1.poświadczenie 2.inne dokumenty- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenia jw. tj. do dnia 20.02.2014r. wykonawca, w miejsce poświadczeń lub innych dokumentów, o których mowa w pkt 1może przedkładać dokumenty potwierdzające czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, jak w dotychczas obowiązującym Rozporządzeniu.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa wyżej polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, które to podmioty będą brały udział w realizacji zamówienia, Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów pisemnego zobowiązania. Wymagane jest załączenie do oferty odpowiednio załącznika 3a do SIWZ - Oświadczenie innego podmiotu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają minimalnym wymaganiom określonym przez Zamawiającego odpowiednio dla CZĘŚCI A i B zamówienia, Zamawiający będzie wymagał, po dokonaniu rozstrzygnięcia postępowania ale przed podpisaniem umowy, przedłożenia dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają minimalnym wymaganiom określonym przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 1a do siwz Lista dokumentów potwierdzających parametry oferowanych dostaw.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne oświadczenia i dokumenty, których przedłożenia w ofercie żąda Zamawiający: a.wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. b.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej).c. Przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta podmiotów występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie uprawnionego pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.Inne oświadczenia i dokumenty, które Zamawiający zaleca załączyć do oferty:a.Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - służy właściwej weryfikacji należytej reprezentacji podmiotu, przedłożenie dokumentu umożliwi Zamawiającemu dokonanie oceny czy osoba fizyczna, składająca oświadczenie woli w postaci oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzi działalność gospodarczą zarejestrowaną przez właściwy organ. Zamawiający dokonując oceny oferty musi mieć jednoznaczną informację o statusie cywilnoprawnym wykonawcy. b.Dowód wpłaty wadium dotyczy części A i B zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Szczegółowe warunki umowy podano w istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).2.Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy PZP. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umów umowy w następujących okolicznościach:a. ustawowej zmiany przepisów podatkowych,b.zmiana ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych c.działania siły wyższej, d.rezygnacji Zamawiającego z wykonania pełnego zakresu dostaw z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia Wykonawcy, e.poprawy oczywistej omyłki.f.zmiana terminu realizacji zamówienia spowodowanej:wystąpieniem siły wyższej oznaczającej wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, przerwami w realizacji dostaw powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;na skutek zdarzeń losowych, opóźnień lub innych okoliczności związanych ze specyfiką przedmiotu zamówienia,zmiana terminu realizacji dostaw na podstawie obiektywnych przesłanek uzgodnionych przez obie strony g.pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;h.zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;i.zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;j. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, parter pok. 5 Wydział Zamówień Publicznych lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, I piętro pok. 35 Sekretariat lub przesyłką pocztową (poleconą) na adres: Starostwo Powiatowe w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SERWERY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę serwerów oraz macierzy dyskowej w ilości jak niżej: a.Serwery - 2 sztuki,b.Macierz Dyskowa - 1 sztuka. Szczegółowy zakres dostawy i wymagania techniczne podano w załączniku nr 1 do SIWZ Zakres dostawy, w zakresie dotyczącym części A zamówienia Serwery..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPRZĘT KOMPUTEROWY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego w ilości jak niżej: Sprzęt komputerowy: a.Komputery stacjonarne - 10 sztuk. b.Monitory - 10 sztuk, c.Laptopy - 2 sztuki, d.Ultrabook - 1 sztuka, e.Drukarka - 1 sztuka. Szczegółowy zakres dostawy i wymagania techniczne podano w załączniku nr 1 do SIWZ dla tej części B zamówienia Zakres dostawy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.60.00-2, 33.19.51.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Długołęka - część pierwsza
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.