To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-03
Nowy Sącz: Nowoczesny sprzedawca. Nr postępowania: DOR-271-8/13.
Numer ogłoszenia: 129622 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82986 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego, ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4400808, faks 018 4400808.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nowoczesny sprzedawca. Nr postępowania: DOR-271-8/13..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. i. cel i czas realizacji szkolenia 1. zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 18 osób bezrobotnych w ramach projektu pn.: twoja decyzja - nasza pomoc współfinansowanego ze środków unii europejskiej w ramach europejskiego funduszu społecznego, program operacyjny kapitał ludzki, priorytet vii działanie 7.2 poddziałanie 7.2.1. 2. celem szkolenia jest nabycie przez uczestników szkolenia wiedzy i umiejętności praktycznych niezbędnych do podjęcia pracy w zawodzie sprzedawcy z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi. 3. czas trwania szkolenia wynosi: 38 dni roboczych licząc od daty rozpoczęcia szkolenia, w tym egzamin wewnętrzny przeprowadzony przez komisję powołaną przez wykonawcę, który powinien odbyć się w przedostatnim dniu szkolenia. ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na zakończenie szkolenia. 4. zamawiający wymaga, aby liczba godzin szkoleniowych w każdym dniu szkolenia wynosiła 6 godzin zegarowych, z wyjątkiem warsztatów z psychologiem (3 dni po 5 godzin zegarowych). 5. intensywność zajęć: codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku, przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. 6. zajęcia powinny odbywać się nie później niż do godziny 1600, natomiast zajęcia praktyczne w placówkach handlowych nie dłużej niż do godziny 1800. 7. planowany termin rozpoczęcia szkolenia: do 7 dni od podpisania umowy. 8. na wypadek gdyby osoba/y przeznaczone do programu szkolenia, z przyczyn, na które zamawiający nie ponosi odpowiedzialności zrezygnowała/y z udziału w szkoleniu przed datą zawarcia umowy, zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy dla mniejszej ilości osób bez poniesienia skutków finansowych z tego tytułu. ii. zakres tematyczny szkolenia 1. liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia wynosi: 213 godzin zegarowych, w tym: 1.1. moduł i - warsztaty z psychologiem obejmujące 15 godzin zegarowych (3 dni po 5 godz.); 1.2. moduł ii - zajęcia teoretyczno - zawodowe związane z zawodem sprzedawcy - 48 godzin zegarowych; 1.3. moduł iii - warsztaty komputerowe z obsługi licencjonowanego programu fakturowo - magazynowego - 36 godzin zegarowych; 1.4. moduł iv - obsługa kasy fiskalnej - 18 godzin zegarowych; 1.5. moduł v - elementy psychologii sprzedaży i komunikacji z klientem - 18 godzin zegarowych zajęć teoretyczno - zawodowych; 1.6 moduł vi - zajęcia praktyczne w placówkach handlowych, które potencjalnie mogą zatrudnić absolwentów szkolenia - 78 godzin zegarowych. 2. zamawiający wymaga, aby warsztaty z psychologiem realizowane były jako pierwsze, a moduł vi (zajęcia praktyczne) jako ostatnie. iii. miejsce realizacji szkolenia 1. w przypadku realizacji zajęć na terenie powiatu nowosądeckiego wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników szkolenia z nowego sącza do ośrodka szkoleniowego oraz powrót do nowego sącza w każdym dniu szkolenia. 2. w przypadku realizacji zajęć szkoleniowych z zakwaterowaniem poza nowym sączem lub powiatem nowosądeckim wykonawca we własnym zakresie zapewni: a) dojazd wszystkim uczestnikom szkolenia z nowego sącza do ośrodka szkoleniowego i z ośrodka szkoleniowego do nowego sącza. przewidywany transport powinien obejmować dojazd w poniedziałek rano i powrót w piątek po zajęciach w każdym tygodniu zajęć. maksymalny czas dojazdu na szkolenie z nowego sącza do miejsca odbywania zajęć oraz powrót z miejsca odbywania zajęć do nowego sącza nie powinien przekraczać 3 godzin zegarowych. b) codzienny dojazd uczestników szkolenia z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania zajęć w sytuacji, gdy miejsce zakwaterowania uczestników będzie inne niż miejsce odbywania zajęć. c) pełne wyżywienie oraz zakwaterowanie wszystkim uczestnikom szkolenia. iv. dokumenty i oświadczenia, które wykonawca jest zobowiązany przedłożyć zamawiającemu do zatwierdzenia najpóźniej na trzy dni przed podpisaniem umowy: 1. program szkolenia (załącznik nr 2 do umowy), który powinien być opracowany zgodnie z rozporządzeniem ministra pracy i polityki społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (dz. u. z 2010 r. nr 177 poz. 1193 z późn. zm.) i zawierać co najmniej następujące zagadnienia: a) nazwę i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej, f) opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) sposób sprawdzenia efektów szkolenia - przewidziane sprawdziany i egzaminy. 2. harmonogram zajęć szkoleniowych (załącznik nr 3 do umowy), który powinien zawierać: a) datę (poszczególne dni szkolenia), b) czas trwania zajęć (od godz. do godz. ; z podziałem na grupy - dot. modułu iii i iv); c) liczbę godzin zegarowych, d) tematykę zajęć, e) miejsce realizacji szkolenia, f) imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia w każdym dniu szkolenia, g) ilość godzin w danym miesiącu. 3. kserokopię akredytacji kuratorium oświaty zgodnej z przedmiotem zamówienia w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 4. kserokopie certyfikatu jakości usług iso w przypadku posiadania stosownego dokumentu. 5. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje kadry dydaktycznej (świadectwa dyplomy ukończenia szkoły), która będzie uczestniczyć w prowadzeniu zajęć szkoleniowych w poszczególnych modułach, potwierdzone za zgodność z oryginałem. 6. oświadczenie wykonawcy o posiadaniu przez osoby osobę wskazane wskazaną do realizacji szkolenia doświadczenia zawodowego oraz doświadczenia w realizacji określonej liczby szkoleń zgodnie z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. wskazanie koordynatora organizacyjnego odpowiedzialnego za nadzór wewnętrzny nad zamówieniem (imię i nazwisko koordynatora, stanowisko, telefon kontaktowy, fax, e- mail). osoba y te będą odpowiedzialne za opiekę i kontakt z uczestnikami szkolenia oraz za prawidłową realizację zawartej umowy i bezpośredni kontakt z zamawiającym. należy uwzględnić wynagrodzenie dla tej osoby osób w kosztach szkolenia. 8. wzór zaświadczeń i certyfikatu potwierdzających ukończenie szkolenia. 9. wzór ankiety dla absolwentów szkolenia służącej do oceny szkolenia. 10. ewentualnie dokumenty potwierdzające upoważnienie do reprezentowania osoby do podpisania umowy. v. pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1. wykonawca w dniu rozpoczęcia szkolenia przekaże wszystkim uczestnikom szkolenia harmonogram zajęć szkoleniowych oraz zapozna uczestników szkolenia z programem szkolenia. 2. wykonawca przedstawi zamawiającemu do zatwierdzenia szczegółowy harmonogram zajęć praktycznych (załącznik nr 4 do umowy) najpóźniej na trzy dni przed rozpoczęciem zajęć praktycznych, zawierający: a) datę (poszczególne dni zajęć praktycznych), b) czas trwania zajęć praktycznych (od godz. do godz.), c) liczbę godzin zegarowych, d) wykaz osób odbywających praktykę w danym miejscu, e) tematykę zajęć, f) miejsce realizacji zajęć praktycznych (dokładny adres), g) imiona i nazwiska opiekunów stanowiskowych w poszczególnych miejscach praktyk. 3. program szkolenia powinien: a) gwarantować uczestnikom szkolenia solidne i profesjonalne przygotowanie do testów/egzaminów i do wykonywania pracy w zawodzie sprzedawcy, b) uwzględniać zróżnicowany poziom umiejętności i wiedzy uczestników szkolenia, c) wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępne na stronie internetowej www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl oraz być zgodny z wymogami określonymi w rozporządzeniu men z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (dz. u. z 17.02.2012, poz. 186). 4. program szkolenia powinien obejmować następujące moduły tematyczne: 4.1. moduł i - warsztaty z psychologiem - obejmujący 15 godzin zegarowych (3 dni po 5 godz.) zawierający takie zagadnienia jak: stres i samoocena, asertywność i samopoznanie, motywacja i automotywacja, pozytywne myślenie. zamawiający wymaga aby zajęcia szkoleniowe w i module poprowadziła ły osoba y posiadająca e co najmniej wykształcenie wyższe kierunkowe - psychologia oraz prowadziła li co najmniej 3 warsztaty o tożsamej tematyce zawartej w module. 4.2. moduł ii - zajęcia teoretyczno- zawodowe związane z zawodem sprzedawcy - 48 godzin zegarowych, obejmujący nie mniej niż poniżej wymienione zagadnienia: 1) wymagania psychofizyczne właściwe dla zawodu sprzedawcy, 2) podstawy prawne związane z zawodem sprzedawcy, 3) odpowiedzialność materialna, karna i służbowa, 4) rodzaje punktów sprzedaży i ich charakterystyka, 5) wyposażenie punktu sprzedaży detalicznej, 6) organizowanie własnego stanowiska pracy w jednostce handlowej zgodnie z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, ergonomii, ochrony przeciwpożarowej i ochrony środowiska oraz zapewnienie i przestrzeganie warunków sanitarnych sprzedaży, 7) organizacja handlu w gospodarce rynkowej, poznawanie otoczenia przedsiębiorstwa handlowego, 8) zawieranie transakcji sprzedaży oraz przyjmowanie i wypełnianie dokumentów z nią związanych, dokumentowanie obrotu towarowego, wykonywanie operacji rachunkowo-kasowych, rozliczanie i zabezpieczanie utargu oraz punktu sprzedaży detalicznej lub hurtowej przed włamaniem i kradzieżą, 9) organizacja gospodarki magazynowej, organizacja zaopatrzenia i przyjmowania dostaw towarów, 10) elementy towaroznawstwa handlowego: istota kodowania towarów, 11) rozmieszczanie i przechowywanie towarów w jednostkach handlu detalicznego, 12) obsługa klienta z wykorzystaniem aktywnych form i technik sprzedaży, 13) realizacja płatności gotówkowych i bezgotówkowych, 14) przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji zakupionych towarów, 15) marketing i reklama w handlu detalicznym, stosowanie zasady merchandisingu (opieka nad towarem i jego korzystne wyeksponowanie), 16) kultura osobista i etyka zawodowa na stanowisku sprzedawcy, 17) dbanie o wizerunek punktu sprzedaży oraz jakość obsługi klienta, komunikacja i perswazja jako formy oddziaływania na klienta, 18) savoir - vivre, elementy autoprezentacji w kontakcie z klientem, 19) przeprowadzanie kontroli wewnętrznej (inwentaryzacja, remanent) punktu sprzedaży lub uczestniczenie w niej, 20) znaki i banknoty pieniężne używane do wystawiania faktur i rachunków, sprawdzanie autentyczności banknotów, tryb postępowania w przypadku ujawnienia banknotu fałszywego, 21) obliczenia sklepowe, 22) kształtowanie cen w jednostkach sprzedaży, 23) dekorowanie wnętrza sklepu i okna wystawowego, 24) korzystanie z wyposażenia i urządzeń magazynowych, sklepowych, biurowych zgodnie z przepisami bhp, 25) wizerunek zawodowy sprzedawcy. zamawiający wymaga, aby osoba y prowadząca e moduł ii posiadała y: wykształcenie ekonomiczne lub handlowe - wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe oraz prowadziła/y co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. 4.3. moduł iii - zajęcia komputerowe z obsługi licencjonowanego programu fakturowo-magazynowego obejmujący 36 godzin zegarowych z zakresu: 1) ewidencja kontrahentów, 2) ewidencja towarów, cen i marż, 3) rejestr sprzedaży i zakupów, 4) kontrola stanów magazynowych, 5) wystawienie dokumentów sprzedaży: faktury, pro-forma, rachunków itd., 6) korekta zamówienia, faktury zakupu, faktury sprzedaży, 7) ćwiczenia praktyczne - fakturowanie komputerowe. każdy uczestnik winien mieć zapewniony indywidualny dostęp do komputera z oprogramowaniem (licencjonowany program fakturowo-magazynowy) na zasadzie 1 osoba - 1 stanowisko. zamawiający wymaga, aby osoby (co najmniej 2 z uwagi na podział kursantów na dwie grupy) prowadzące moduł iii posiadały wykształcenie informatyczne lub ekonomiczne lub handlowe - wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe oraz prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. zamawiający wymaga, aby zajęcia z modułu iii były prowadzone w dwóch oddzielnych grupach i w dwóch salach szkoleniowych. podziału na grupy dokona wykonawca. 4.4. moduł iv - obsługa kasy fiskalnej - obejmujący 18 godzin zegarowych zajęć, zawierający co najmniej następujące zagadnienia tematyczne: 1) kasa fiskalna jako szczególna forma dokumentacji sprzedaży - omówienie stosownej ustawy, 2) budowa oraz rodzaje i zastosowanie kas fiskalnych, 3) programowanie kas fiskalnych, 4) praktyczna obsługa kas fiskalnych różnych typów i urządzeń peryferyjnych (czytnik kodów kreskowych, czytnik kart płatniczych, waga elektroniczna) - symulacja obsługi klienta, 5) dokumenty kasowe (paragon, raport dobowy i raport okresowy), 6) transmisja danych z kas fiskalnych do programów magazynowych i księgowych, 7) błędy obsługi kasy fiskalnej i sposoby ich rozwiązywania, 8) wymiana rolki papieru. ponadto wykonawca zapewni podczas zajęć z obsługi kasy fiskalnej możliwość nabycia praktycznych umiejętności z obsługi: metkownicy, wagi elektronicznej, czytników kodów kreskowych, czytników kart płatniczych (opis rynku kart płatniczych i zasady działania kart płatniczych, rodzaje transakcji kartami płatniczymi, zabezpieczanie kart i procedury weryfikacyjne, wykonywanie transakcji kartami płatniczymi, budowa terminala pinpada, doładowania telefonów komórkowych). każdy uczestnik winien mieć zapewniony indywidualny dostęp do kasy fiskalnej na zasadzie 1 osoba - 1 stanowisko. zamawiający wymaga, aby zajęcia z modułu iv były prowadzone w dwóch oddzielnych grupach i w dwóch salach szkoleniowych. podziału na grupy dokona wykonawca. zamawiający wymaga co najmniej 2 prowadzących. zamawiający wymaga, aby osoby (co najmniej 2 z uwagi na podział kursantów na dwie grupy) prowadzące moduł iv posiadały co najmniej wykształcenie średnie oraz ukończone szkolenia z zakresu obsługi i programowania kas fiskalnych potwierdzone odpowiednim zaświadczeniem oraz prowadziły co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. 4.5. moduł v - elementy psychologii sprzedaży i komunikacji z klientem - 18 godzin zegarowych zajęć teoretyczno - zawodowych i warsztatowych w zakresie zasad prowadzenia skutecznej rozmowy sprzedażowej oraz obsługi klienta, który powinien zawierać co najmniej takie zagadnienia jak: 1) cechy dobrego sprzedawcy 2) standardy profesjonalnej obsługi klienta, rosnąca rola porad i doradztwa 3) strategie marketingowe (identyfikacja potrzeb klienta, klasyfikacja klienta itd.) 4) komunikacja jako narzędzie w kontaktach z klientami 5) profesjonalna obsługa klienta z elementami obsługi tzw. trudnego klienta, etapy obsługi klienta - obsługa bezpośrednia i telefoniczna klienta 6) asertywność w kontakcie z klientem trudnym 7) współczesne techniki sprzedaży 8) ocena techniki wpływu społecznego, perswazji i argumentowania, taktyki negocjacyjne 9) obsługa klienta z wykorzystaniem aktywnych form i technik sprzedaży - symulacje rozmów handlowych, scenki sytuacyjne - zajęcia warsztatowe 10) psychologia obsługi klienta, utrzymanie dobrych relacji z klientem 11) savoir-vivre w życiu zawodowym. zamawiający wymaga, aby osoba/y prowadząca/e zajęcia z moduł v posiadała/y: wykształcenie kierunkowe - co najmniej wyższe zawodowe lub magisterskie lub podyplomowe oraz prowadziła/y co najmniej 5 szkoleń o tożsamej tematyce zawartej w module. 4.6. moduł vi - zajęcia praktyczne - obejmujący 78 godzin zegarowych zajęć praktycznych w placówkach handlowych, które potencjalnie mogą zatrudnić absolwentów szkolenia. program zajęć praktycznych powinien zawierać zagadnienia omawiane podczas zajęć teoretyczno-zawodowych i warsztatowych (od modułu ii do v) ze szczególnym naciskiem na samodzielną obsługę kasy fiskalnej (przy opiekunie stanowiskowym). zajęcia praktyczne powinny być zrealizowane dla maksymalnie połowy kursantów w sklepach spożywczych, natomiast pozostałe osoby winny być skierowane na zajęcia praktyczne do sklepów w innej branży (np. sklep kosmetyczny, odzieżowy, obuwniczy, papierniczy, ogrodniczy, meblowy itp.). zamawiający wymaga, aby opiekunowie w poszczególnych miejscach praktyk - posiadali wykształcenie co najmniej zasadnicze zawodowe i co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z tematyką szkolenia. zamawiający wymaga co najmniej 9 opiekunów praktyk, z uwagi na liczbę osób odbywających praktykę w jednej placówce handlowej, która nie powinna być większa niż 2 osoby. 5. organizacja i realizacja zajęć praktycznych 5.1. zajęcia praktyczne powinny być realizowane w placówkach handlowych (firmy, które potencjalnie mogą zatrudnić absolwentów szkolenia) na terenie powiatu lub miasta nowego sącza. w przypadku realizacji zajęć praktycznych na terenie powiatu nowosądeckiego wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dojazd uczestników szkolenia z nowego sącza do miejsca odbywania zajęć praktycznych oraz powrót do nowego sącza w każdym dniu szkolenia. 5.2. liczba osób odbywających praktykę w jednej placówce handlowej nie powinna być większa niż 2 osoby. 5.3. program zajęć praktycznych powinien zawierać zagadnienia omawiane podczas zajęć teoretyczno-zawodowych i warsztatowych. 5.4. wykonawca zapozna opiekunów stanowiskowych z programem zajęć praktycznych i przekaże go wyznaczonym opiekunom w poszczególnych miejscach praktyk. 5.5. zamawiający wymaga, aby w każdej placówce handlowej wykonawca wyznaczył opiekuna stanowiskowego, który będzie sprawował opiekę zawodową nad kursantem/kursantami. 5.6. podczas realizacji zajęć praktycznych w placówkach handlowych wykonawca zobowiązany jest przygotować imienny wykaz opiekunów stanowiskowych w poszczególnych miejscach realizowanych praktyk oraz uwzględnić ich wynagrodzenie w kosztach szkolenia. 5.7. wykonawca, co najmniej raz w tygodniu, przeprowadzi bezpośrednią rozmowę z opiekunami stanowiskowymi i praktykantami na temat przebiegu praktyki i potwierdzi to w indywidualnej karcie praktyki zawodowej kursanta. 5.8. podczas odbywania zajęć praktycznych w placówkach handlowych zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewnił dla każdego uczestnika szkolenia odzież roboczą składającą się z: fartucha ochronnego - sprzedawcy z kieszeniami z przewiewnej tkaniny. 5.9. odzież robocza, która przejdzie na własność uczestnika kursu winna być przekazana za potwierdzeniem odbioru (z datą odbioru). w/w koszty należy uwzględnić przy obliczaniu kosztu szkolenia. 6.warunki lokalowe oraz wyposażenie pomieszczeń wykonawca w celu realizacji przedmiotu zamówienia zapewni: 6.1. odpowiednią spełniająca warunki bhp i ppoż salę szkoleniową do przeprowadzenia zajęć z modułu i, ii, v; 6.2. odpowiednie spełniające warunki bhp i ppoż dwie sale szkoleniowe w przypadku zajęć z modułu iii - warsztatów komputerowych z obsługi licencjonowanego programu fakturowo - magazynowego oraz modułu iv - obsługi kasy fiskalnej; 6.3. sale szkoleniowe do przeprowadzenia zajęć muszą być wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc i stolików dostosowaną do ilości osób szkolonych wraz z zapleczem sanitarnym; 6.4. odpowiednie wyposażenie sal tj.: flipchart z blokiem, lub tablica klasyczna czy magnetyczna, sprzęt audiowizualny, markery; 6.5. warsztat szkoleniowy wyposażony w sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem w ilości odpowiadającej liczbie uczestników, w bardzo dobrym stanie technicznym zapewniającym odpowiedni poziom i jakość szkolenia; 6.5.1. dwie sale komputerowe winny być wyposażone w jednorodne komputery (tylko laptopy lub tylko komputery stacjonarne) nie starsze niż 5 lat, w bardzo dobrym stanie technicznym umożliwiającym stabilną pracę i wysoki poziom szkolenia; każdy uczestnik powinien mieć zapewniony indywidualny dostęp do komputera, kasy fiskalnej na zasadzie: 1 osoba - 1 stanowisko; 6.6. podczas zajęć z obsługi kasy fiskalnej winien być zapewniony dostęp do czytników kodów kreskowych, czytników kart płatniczych, metkownicy, wagi elektronicznej; 6.7. licencjonowany program fakturowo-magazynowy na bieżąco aktualizowany i zgodny z obowiązującymi przepisami prawnymi; 6.8. budynek i sale szkoleniowe muszą być oznakowane informacją o nazwie szkolenia, numerze sali, w której odbywają się zajęcia wraz z naniesionymi odpowiednimi logotypami i informacją: szkolenie realizowane w ramach projektu twoja decyzja - nasza pomoc współfinansowanego ze środków unii europejskiej w ramach europejskiego funduszu społecznego program operacyjny kapitał ludzki poddziałanie 7.2.1 (wymagany format informacji a 3); 6.9. wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz odpowiednie zaplecze sanitarne i socjalne; 6.10. zamawiający wymaga, aby pomieszczenia, w których realizowany będzie przedmiot zamówienia spełniały wymogi: rozporządzenie ministra pracy i polityki socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bhp/ tekst jednolity dz. u. z 2003 r. nr 169, poz. 1650 z późn. zm./ oraz rozporządzenie ministra infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania / dz. u. z 2002r. nr 75, poz. 690 z późn. zm./ w szczególności: na każdego uczestnika winno przypadać nie mniej niż 2 m2 wolnej powierzchni, oświetlenie minimum 200 lux (komputer 500 lux), temperatura minimum + 18 oc maximum +26 oc, wyposażenie ppoż. (gaśnice, hydranty, oznakowanie rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, drogi ewakuacyjne, wyjścia ewakuacyjne), aktualne badania instalacji elektrycznej, odgromowej, przewodów wentlacyjno - spalinowych, instalacji gazowej, przegląd roczny / pięcioletni stanu technicznego budynku, odpowiednie (ergonomiczne) wyposażenie (biurka, stoliki, krzesła, szafy, regały), toalety z bieżącą wodą (ciepła, zimna) oraz środki czystości (papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk), wieszaki na odzież (płaszcze, kurtki itp.). uwaga: zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizji lokalnej pomieszczeń, w których realizowany będzie przedmiot zamówienia w celu potwierdzenia zgodności z zapisami specyfikacji i w związku z tym wymaga podania miejsca (dokładny adres) realizacji zajęć szkoleniowych na 5 dni przed podpisaniem umowy. koszty wynajęcia użytkowania i wyposażenia sal wykładowych należy uwzględnić przy obliczaniu kosztu szkolenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: w ramach projektu pn.: twoja decyzja - nasza pomoc współfinansowanego ze środków unii europejskiej w ramach europejskiego funduszu społecznego, program operacyjny kapitał ludzki, priorytet vii działanie 7.2 poddziałanie 7.2.1..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
jakie przetargi wygrała firma
SĄDECKA AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO S.A.
- Sądecka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 14, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19783,44
Oferta z najniższą ceną: 19783,44 / Oferta z najwyższą ceną: 35982,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespół Szkół nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Nowym Sączu" składająca się z 4 części.
- Remonty bieżące ulic i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych Miasta Nowego Sącza od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. - roboty do 100 m2
- Dostawa paliw na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 1538 K Jazowsko - Obidza w km 0+640 - 1+880 polegająca na budowie chodnika w m. Obidza
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.