eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszPrzebudowa ulicy Tuwima w Przasnyszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Przasnysz: Przebudowa ulicy Tuwima w Przasnyszu
Numer ogłoszenia: 129622 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Przasnysz, ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7564900, fax 029 7564939.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przasnysz.um.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Tuwima w Przasnyszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie dwuwarstwowej ( 4+3 cm) nawierzchni z betonu asfaltowego KR1-2. -wzmocnienie i wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej warstwą kruszywa łamanego 0/31mm , z przygotowaniem jako podbudowy pod nawierzchnię bitumiczną. - regulacja pionowa urządzeń na sieciach uzbrojenia terenu - wykonanie nawierzchni zjazdów bramowych z kostki brukowej - urządzenie terenów zieleni. Zakres robót: Długość odcinka 400 m Szerokość jezdni 6,00m Powierzchnia nawierzchni: 2.742 m2 Powierzchnia zjazdów bramowych: 526 Ilość kruszywa łamanego na wyrównanie podbudowy 395 ton Regulacje: (studzienki kanalizacji sanitarnej 24szt, zawory wodociągowe 17 szt.)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1i2 , spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ) oraz spełniający warunki następujące dodatkowe: 1) Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę legitymującą się kwalifikacjami do obsadzenia stanowiska kierownika budowy. Wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej . Minimalne wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy/robót - 2 lata. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo przepracowane przy realizacji podobnych robót. Przez doświadczenie na stanowisku kierowniczym rozumie się lata pracy na stanowisku kierownika lub zastępcy kierownika budowy lub robót . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia ( konsorcjum) powyższy warunek spełniają łącznie. 2) Potencjał sprzętowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji sprawne niżej wymienione jednostki sprzętu: a)Zespół maszyn do produkcji asfaltobetonu o minimalnej wydajności 100 ton / godz. b)Rozścielasz do asfaltobetonu o szerokości układania do 6m 1 szt c)Walce gładkie min. 10 ton 2szt Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia ( konsorcjum) powyższy warunek spełniają łącznie. 3) Doswiadczenie Wykonawca musi wykazać , że w okresie 5 lat poprzedzających datę składania ofert wykonał co najmniej 5 km nawierzchni bitumicznej w technologii betonu asfaltowego wytwarzanego i wbudowywanego na gorąco. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia ( konsorcjum) powyższy warunek spełniają łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Status prawny - wymagane dokumenty (1)Oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24.1 ppkt. od 1 do 9 , art. 24.2 i spełnia warunki art. 22 ust.1 pkt1-3 ustawy Pzp. (2) Aktualny ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty/lub podpisania oferty i zawarcia umowy dla osób podpisujących ofertę, a nie wymienionych w dokumentach rejestrowych firmy . Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. (1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 1i2 składa dokumenty wystawiony zgodnie z prawem kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotnie albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie , lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa wyżej , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zdolność techniczna - Wymagane dokumenty (1) Informacja o osobach , które będą kierować wykonaniem zamówienia . Informację należy sporządzić z wykorzystaniem formularza załączonego do SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób do kierowania robotami , potwierdzające spełnienie warunków określonych w punkcie Potencjał kadrowy Do informacji należy załączyć kopię uprawnień budowlanych kierownika budowy / kierownika robót wraz z kopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zakres i rodzaj uprawnień musi być zgodny z określonym w opisie warunku Potencjał kadrowy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione powyżej składa ten lub ci, którzy potwierdzają spełnienie warunku. (2) Wykaz sprzętu . Informacja musi zawierać dane na temat sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku określonego w punkcie Potencjał sprzętowy. (3) Informację o doświadczeniu Wykonawcy ( doświadczenie zawodowe) . W informacji należy zamieścić wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat , lub z okresu działalności , jeśli jest prowadzona krócej niż 5 lat. Wykaz powinien zawierać zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , nazwy i adresy inwestorów, krótką charakterystykę robót. Maksymalnie należy wykazać 5 zadań . Na potwierdzenie wykonania tych zadań z należytą starannością wymagana jest kopia protokołów odbiorów końcowych oceną jakości wykonanych robót lub referencje od właściwych zamawiających. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione powyżej składa ten lub ci, którzy potwierdzają spełnienie warunku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip .przasnysz.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Przasny ul. Kilińskiego 2 , 06-300 Przasnysz.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urzad Miasta Przasnysz sekretariat ul. Kilińskiego 2 06-300 Przasnysz,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest finasowany ze środków Unii Europejskiej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.