Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-20
Rzeszów: Zadanie Nr 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1432R Dynów (ul. Bartkówka) - Sielnica - budowa chodnika w km 8+650 do 8+790 w miejscowości Dylągowa
Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1428R Nozdrzec - Łubno - budowa chodnika w km 3+903 do 3+957 w miejscowości Łubno
Zadanie Nr 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 1432R Dynów (ul. Bartkówka) - Sielnica- budowa chodnika w km 3+430 do 3+650 w miejscowości Pawłokoma
Numer ogłoszenia: 129646 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie , ul. Budziwojska 149, 35-317 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8636134, faks 17 8636113.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie Nr 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1432R Dynów (ul. Bartkówka) - Sielnica - budowa chodnika w km 8+650 do 8+790 w miejscowości Dylągowa Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1428R Nozdrzec - Łubno - budowa chodnika w km 3+903 do 3+957 w miejscowości Łubno Zadanie Nr 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 1432R Dynów (ul. Bartkówka) - Sielnica- budowa chodnika w km 3+430 do 3+650 w miejscowości Pawłokoma.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 1432R Dynów (ul. Bartkówka) - Sielnica - budowa chodnika w km 8+650 do 8+790 w miejscowości Dylągowa Zadanie Nr 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 1428R Nozdrzec - Łubno - budowa chodnika w km 3+903 do 3+957 w miejscowości Łubno Zadanie Nr 3: Przebudowa drogi powiatowej nr 1432R Dynów (ul. Bartkówka) - Sielnica- budowa chodnika w km 3+430 do 3+650 w miejscowości Pawłokoma Zamówienie obejmuje m.in.: Zadanie Nr 1: - rozebranie nawierzchni utwardzonych na zjazdach - 8 m2; - rozebranie przepustów pod zjazdami - 8 mb; - rozebranie ścianek czołowych przepustów - 1,2 m3; - rozebranie ścieków betonowych - 58 mb; - rozebranie umocnienia z płyt JOMB - 82 m2; - cięcie nawierzchni bitumicznej - 140 m; - roboty ziemne - 119 m3; - wykonanie poszerzenia jezdni - 10 m2; - ułożenie kanału fi 50cm - 21 mb; - wykonanie studzienek ściekowych - 3 szt.; - ułożenie przykanalika fi 20cm - 9 mb; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej z oporem - 142 mb; - ułożenie obrzeża betonowego - 140 mb; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki - 210 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu - 210 m2; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 210 m2; - wyrównanie nawierzchni na zjazdach tłuczniem kamiennym - 3 m3; - wykonanie nawierzchni bitumicznej na zjazdach - 15 m2; - montaż barier wygradzających - 110 mb; - ułożenie ścieków betonowych - 145 mb; - umocnienie skarp rowu z płyt typu JOMB - 220 m2; Zadanie Nr 2: - cięcie nawierzchni bitumicznej - 54 m; - rozebranie stalowych barier energochłonnych - 28 m; - roboty ziemne - 48 m3; - wykonanie wzmocnienia krawędzi jezdni - 80 m2; - wykonanie studzienek ściekowych - 2 szt.; - ułożenie przykanalika fi 20cm - 6 mb; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki - 63 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu - 63 m2; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej z oporem - 56 mb; - ułożenie obrzeża betonowego - 61 mb; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 63 m2; - wykonanie budowli siatkowo-kamiennych - 15 m3; - wykonanie gurtów betonowych - 0,9 m3; - ułożenie ścieków betonowych - 150 m - umocnienie skarp rowu z płyt typu JOMB - 225 m2; - montaż barier energochłonnych (z rozbiórki) - 28 m; Zadanie Nr 3: - rozebranie przepustów pod zjazdami - 18 mb; - rozebranie ścianek czołowych przepustów - 0,5 m3; - roboty ziemne - 169 m3; - wykonanie poszerzenia jezdni - 154 m2; - ułożenie kanału fi 40cm - 220 mb; - wykonanie studzienek ściekowych - 4 szt.; - wykonanie studni rewizyjnych - 4 szt.; - ułożenie przykanalika fi 20cm - 8 mb; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej z oporem - 222 mb; - ułożenie obrzeża betonowego - 226 mb; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki - 334 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu - 334 m2; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 334 m2; - wyrównanie nawierzchni na zjazdach tłuczniem kamiennym - 2 m3; - wykonanie nawierzchni bitumicznej na zjazdach - 15 m2;.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Będą one udzielone w przypadku powtórzenia tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie dróg uprawniające do kierowania robotami budowlanymi
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik. 2.Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom. 3.Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - okres gwarancji i rękojmi - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy: 1)zmiany na stanowisku Kierownika Robót i/lub Inspektora Nadzoru w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych im funkcji; 2)zmiany ceny określonej w umowie w przypadku urzędowych zmian podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku; 3)zmiany ceny określonej w umowie w przypadku zmiany zakresu robót określonych w kosztorysie ofertowym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-19
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pok. Nr 12.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pok. Nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania dla Samorządu Studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1217R w obrębie Szkoły Podstawowej i Przedszkola w miejscowości Nienadówka.
- Przebudowa drogi - budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1366R Markowizna - Wólka Sokołowska w km 8+243 do 8+413 w miejscowości Wólka Sokołowska
- USŁUGA CATERINGOWO-GASTRONOMICZNA WRAZ Z NAJMEM SALI SZKOLENIOWEJ NA SZKOLENIE P.N. "BUDOWANIE WSPÓŁPRACY I WSPÓŁPRACA LOKALNA NA RZECZ OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA/POMOCY/OPIEKI"
- Zakup i dostawa systemu do dokumentacji płytek TLC/HPTLC (w tym oprogramowanie i zestaw komputerowy)
- Sprzedaż i dostawa foteli biurowych dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola zlokalizowanego w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 4 wraz ze zmianą sposobu użytkowania, w celu utworzenia klubu dziecięcego na terenie Gminy Jejkowice
- Remont cząstkowy pasów drogowych dróg gminnych będących w zarządzie Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2420W ul. Rolniczej - etap II o dł. ok. 1050 mb, gm. Łomianki
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
- Rozbudowa wejścia głównego wraz z dostosowaniem budynku Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a do przepisów przeciwpożarowych
- Remont drogi wojewódzkiej nr 560 od km 49+980 do km 52+200 odc. Studzieniec - Sierpc - nr postępowania 094/25
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.