Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-01
Radom: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb kotłowni olejowych w Inspektoratach ZUS w Szydłowcu, ul. Sowińskiego 6 i Przysusze, ul. Radomska 30 oraz Biurze Terenowym ZUS w Lipsku, ul. Partyzantów 10
Numer ogłoszenia: 129679 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu , ul. Czachowskiego 21 A, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3856350, faks 048 3856415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb kotłowni olejowych w Inspektoratach ZUS w Szydłowcu, ul. Sowińskiego 6 i Przysusze, ul. Radomska 30 oraz Biurze Terenowym ZUS w Lipsku, ul. Partyzantów 10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego dla potrzeb kotłowni olejowych w Inspektoratach ZUS w Szydłowcu, ul. Sowińskiego 6 i Przysusze, ul. Radomska 30 oraz Biurze Terenowym ZUS w Lipsku, ul. Partyzantów 10 w szacunkowej ilości 37.000 litrów. Miejsce dostawy oleju opałowego: 1. kotłownia olejowa w Inspektoracie ZUS w Szydłowcu, ul. Sowińskiego 6 - szacunkowe zużycie 20.000 litrów; 2. kotłownia olejowa w Inspektoracie ZUS w Przysusze, ul. Radomska 30 - szacunkowe zużycie 10.000 litrów; 3. kotłownia olejowa w Biurze Terenowym ZUS w Lipsku, ul. Partyzantów 10 - szacunkowe zużycie 7.000 litrów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Powyższy warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca: - złoży wraz z ofertą oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP; - posiada ważną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm); Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dla spełnienia powyższego warunku nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dla spełnienia powyższego warunku nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dla spełnienia powyższego warunku nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dla spełnienia powyższego warunku nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do przedmiotowej SIWZ; 2. pełnomocnictwo - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 3. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A w Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pokój nr 218 (II piętro - wejście B).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A w Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, pokój nr 218 (II piętro - wejście B).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: w sprawach formalnych mgr Rozanna Jaśkiewicz - Starszy Specjalista Wieloosobowego Stanowiska Zamówień Publicznych tel. (48) 38-56-350 w godz. 8:00 - 12:00 oraz mgr Grzegorz Kozicki - Specjalista Wieloosobowego Stanowiska Zamówień Publicznych tel./fax (48) 38-56-415 w godz. 8:00 - 15:00 w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia mgr inż. Robert Wężykowski - Zastępca Naczelnika Wydziału Administracji i Remontów tel. (48) 38-56-400 502 008 547 w godz. 8:00 - 15:00.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Remont wiaduktu w ciągu ul. Czarnej w Radomiu (nad al. Grzecznarowskiego)
- Modernizacja sali gimnastycznej przy II LO im. M. Konopnickiej
- Dostawy mięsa drobiowego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12
- Dostawa materiałów jednorazowych do zabiegów jednorazowych
- Dostawa protez, cewników, stentów dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy sukcesywne oleju opałowego na cele grzewcze Urzędu Gminy Jabłonka oraz remizy OSP w Podwilku
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowej w Domu Pomocy Społecznej w Lelowie I - 2025
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego typu lekkiego dla potrzeb grzewczych OSRiR w Kaliszu
- Dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej w Dąbrowie..
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do celów grzewczych dla Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Gackach
- Dostawa oleju opałowego
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.