Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-15
Płock: Zakup, dostawa i instalacja wyposażenia do pracowni praktycznej
nauki zawodów w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nowe kwalifikacje zawodowe kluczem do sukcesu na rynku pracy
Numer ogłoszenia: 129694 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej-Curie , ul. Gwardii Ludowej 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 366 99 91, faks 24 366 99 91.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i instalacja wyposażenia do pracowni praktycznej nauki zawodów w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nowe kwalifikacje zawodowe kluczem do sukcesu na rynku pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i instalacja wyposażenia do pracowni praktycznej nauki zawodów w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nowe kwalifikacje zawodowe kluczem do sukcesu na rynku pracy Zamówienie zostało podzielone na części: część 1 - dostawa stanowisk i zestawów panelowych do pracowni diagnostyki pojazdów samochodowych część 2 - dostawa sprzętu do diagnostyki pojazdów samochodowych część 3 - dostawa wytaczarki do tarcz hamulcowych część 4 - dostawa stołu spawalniczo - montażowego część 5 - dostawa sprzętu do zgrzewania, cięcia i spawania część 6 - narzędzia i sprzęt warsztatowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 31.68.22.00-2, 38.00.00.00-5, 38.54.80.00-8, 38.90.00.00-4, 43.80.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu ww. warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający opisuje ww. warunek w ten sposób, że: Warunek wiedzy, i doświadczenia zgodnie z przepisem § 1 ust 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231) zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wskaże w wykazie oraz złoży poświadczenia wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla części 1 - co najmniej 1 zamówienie, polegające na dostawie sprzętu elektronicznego lub mechanicznego o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto. dla części 2 - co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie sprzętu diagnostycznego do pojazdów samochodowych o wartości co najmniej 70.000 zł brutto. dla części 3 - co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie sprzętu warsztatowego o wartości co najmniej 15.000 zł brutto dla części 4 - co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie sprzętu warsztatowego o wartości co najmniej 10.000 zł brutto dla części 5 - co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie sprzętu do łączenia lub cięcia metali o wartości co najmniej 18.000 zł brutto dla części 6 - co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie narzędzi warsztatowych o wartości co najmniej 10.000 zł brutto. Wykonawca składający ofertę na więcej niż 1 część zamówienia składa odrębne wykazy i poświadczenia dla każdej z oferowanych części zamówienia. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt 1 lit. b SIWZ, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu ww. warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu ww. warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu ww. warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz cenowy - odpowiadający danej części zamówienia odpowiednio: część 1 - załącznik nr 6 do SIWZ, część 2 - Załącznik Nr 7 do SIWZ, część 3 - Załącznik Nr 8 do SIWZ, część 4 - Załącznik Nr 9 do SIWZ, część 5 - Załącznik Nr 10 do SIWZ, część 6 - Załącznik Nr 11 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi /patrz Rozdział III pkt 9/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na: a) zmiany wprowadzone w projekcie wymagające dokonania zmiany wniosku o dofinansowanie, b) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, c) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki d) brak możliwości dostarczenia sprzętu przez Wykonawcę, niewynikające ze strony Wykonawcy bądź Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zjo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej - Curie w Płocku ul. Gwardii Ludowej 7 09-400 Płock - pokój 8 (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 15:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej - Curie w Płocku ul. Gwardii Ludowej 7 09-400 Płock - pokój 8 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nowe kwalifikacje zawodowe kluczem do sukcesu na rynku pracy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Piorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa stanowisk i zestawów panelowych do pracowni diagnostyki pojazdów samochodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa stanowisk i zestawów panelowych do pracowni diagnostyki pojazdów samochodowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.22.00-2, 38.90.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa sprzętu do diagnostyki pojazdów samochodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu do diagnostyki pojazdów samochodowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.80.00-8, 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa wytaczarki do tarcz hamulcowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wytaczarki do tarcz hamulcowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 38.54.80.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa stołu spawalniczo - montażowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa stołu spawalniczo - montażowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.70.00.00-3, 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa sprzętu do zgrzewania, cięcia i spawania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu do zgrzewania, cięcia i spawania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.54.80.00-8, 31.70.00.00-3, 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: narzędzia i sprzęt warsztatowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: narzędzia i sprzęt warsztatowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- "Budowa drogi gminnej nr 520307W - ul. M. Konopnickiej w Płocku wraz z przebudową sieci kanalizacji deszczowej" w ramach zadania budżetowego pn.: "Przebudowa ulicy Małej i Marii Konopnickiej"
- Modernizacja linii sortowniczej - dostawa i montaż nowego przenośnika kanałowo wznoszącego.
- Serwis systemów SSP w Oddziale ZUS w Płocku i TJO w latach 2025-2027
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zmianie sposobu użytkowania, rozbudowie i przebudowie budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Kossobudzkiego 7 w Płocku.
- Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości niezabudowanych oraz służebności gruntowych i przesyłu
- Zakup nowego samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 6 punktów wyniesionych
- Dostawa wyposażenia warsztatowego w ramach przedsięwzięcia pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Zespole Szkół nr 2
- SZP.281.19.2025 - Dostawa wyposażenia kuchni mlecznej dla Instytutu "CZMP"
- Dostawa i montaż systemu ochrony przed gołębiami
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu eksploatacyjnego do badań laboratoryjnych - kolumny chromatograficzne
- Jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych; DZ-23/29/25
więcej: Panele przyrządowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.