eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokUsługa holowania pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji (postępowanie nr 14/14/S/09)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Białystok: Usługa holowania pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji (postępowanie nr 14/14/S/09)
Numer ogłoszenia: 129696 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku , ul. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6773137, faks 085 6772842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa holowania pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji (postępowanie nr 14/14/S/09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi określone w zadaniach: Zadania nr 1 - 12: dotyczą usług transportowych polegających na usuwaniu i przemieszczaniu wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi, części i pojazdów zabezpieczonych do postępowań procesowych o masie całkowitej do 3,5 t, zatrzymanych do dyspozycji Policji (nie objętych dyspozycją art. 50a ust. 1 i art. 130a ust. 4 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym - Dz. U. z 2005r., Nr 108 poz. 908 z późn. zm.). Zadania zostały określone następująco: - Zad. nr 1: holowanie pojazdów w rejonie działania KPP Augustów z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Augustowie - załącznik nr 1.1 - Zad. nr 2: holowanie pojazdów w rejonie działania KPP w Bielsku Podlaskim z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej w Bielsku Podlaskim - załącznik nr 1.2 - Zad. nr 3: holowanie pojazdów w rejonie działania KPP w Grajewie z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej w Grajewie - załącznik nr 1.3 - Zad. nr 4: holowanie pojazdów w rejonie działania KPP w Hajnówce z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Hajnówce - załącznik nr 1.4 - Zad. nr 5: holowanie pojazdów w rejonie działania KPP w Kolnie z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Kolnie- załącznik nr 1.5 - Zad. nr 6: holowanie pojazdów w rejonie działania KMP w Łomży z miejsca zdarzenia do Komendy Miejskiej Policji w Łomży - załącznik nr 1.6 - Zad. nr 7: holowanie pojazdów w rejonie działania KPP w Mońkach z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Mońkach - załącznik nr 1.7 - Zad. nr 8: holowanie pojazdów w rejonie działania KPP w Sejnach z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Sejnach - załącznik nr 1.8 - Zad. nr 9 holowanie pojazdów w rejonie działania KPP w Siemiatyczach z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Siemiatyczach - załącznik nr 1.9 - Zad. nr 10 holowanie pojazdów w rejonie działania KPP w Sokółce z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Sokółce - załącznik nr 1.10 - Zad. nr 11 holowanie pojazdów w rejonie działania KPP w Wysokiem Mazowieckiem z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Wysokiem Mazowieckiem - załącznik nr 1.11 - Zad. nr 12 holowanie pojazdów w rejonie działania KPP w Zambrowie z miejsca zdarzenia do Komendy Powiatowej Policji w Zambrowie - załącznik nr 1.12. Zadania nr 13 - 19: dotyczą usług transportowych polegających na usuwaniu i przemieszczaniu wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi, części i pojazdów zabezpieczonych do postępowań procesowych o masie całkowitej powyżej 3,5 t, zatrzymanych do dyspozycji Policji (nie objętych dyspozycją art. 50a ust. 1 i art. 130a ust. 4 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym - Dz. U. z 2005r., Nr 108 poz. 908 z późn. zm.). Zadania zostały określone następująco: - Zad. nr 13 holowanie pojazdów w rejonie działania KPP w Augustowie z miejsca zdarzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - załącznik nr 1.13, - Zad. nr 14 holowanie pojazdów w rejonie działania KMP w Suwałkach i KPP w Sejnach z miejsca zdarzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - załącznik nr 1.14, - Zad. nr 15 holowanie pojazdów w rejonie działania KPP w Grajewie z miejsca zdarzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - załącznik nr 1.15, - Zad. nr 16 holowanie pojazdów w rejonie działania KMP w Łomży i KPP w Kolnie z miejsca zdarzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - załącznik nr 1.16, - Zad. nr 17 holowanie pojazdów w rejonie działania KPP w Zambrowie i KPP w Wysokiem Mazowieckiem z miejsca zdarzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - załącznik nr 1.17, - Zad. nr 18 holowanie pojazdów w rejonie działania KPP w Hajnówce, KPP w Bielsku Podlaskim i KPP w Siemiatyczach z miejsca zdarzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - załącznik nr 1.18, - Zad. nr 19 holowanie pojazdów w rejonie działania KMP w Białymstoku, KPP w Mońkach i KPP w Sokółce z miejsca zdarzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - załącznik nr 1.19. Informacje dodatkowe /Zadania 1-12/: Czas dojazdu wykonawcy usługi do miejsca zatrzymania pojazdu powinien wynosić nie więcej niż 1 godz. od momentu zgłoszenia miejsca pojazdu do holowania. Wykonawca na własny koszt zapewnia dojazd do miejsca zatrzymania pojazdu a także zabezpiecza we własnym zakresie wszystkie niezbędne urządzenia, środki transportu, potrzebne do prawidłowej realizacji usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozliczenie za usługę holowania sprzętu transportowego - pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t będzie dokonywane w następujący sposób: a. holowanie pojazdów znajdujących się na drodze - zgodnie z ceną ofertową Wykonawcy tj.: - cena za 1 km przejechany podczas holowania - cena za załadunek, w tym czynności związane z przygotowaniem pojazdu do holowania i rozładunek b. holowanie pojazdów, które wypadły z drogi i stoją na kołach - dwukrotność ceny ofertowej za załadunek określonej w pkt. a, w tym czynności związane z przygotowaniem pojazdu do holowania i rozładunek dla pojazdów znajdujących się na drodze. Cena za 1 km przejechany podczas holowania nie ulega zmianie i jest zgodna z pkt. a; c. holowanie pojazdów, które wypadły z drogi i nie stoją na kołach - w przypadku użycia sprzętu specjalistycznego ciężkiego typu dźwig, zostaną ustalone indywidualne ceny za usługę dodatkową. Cena za 1 km przejechany podczas holowania nie ulega zmianie i jest zgodna z pkt. a. Informacje dodatkowe /Zadania 13-19/: Czas dojazdu wykonawcy do miejsca zatrzymania pojazdu powinien wynosić nie więcej niż 1,5 godz. od momentu zgłoszenia sprzętu transportowego do holowania. Do 20 km włącznie wykonawca na własny koszt zapewnia dojazd od siedziby Wykonawcy do miejsca zdarzenia. Koszt powrotu holownika od miejsca pozostawienia holowanego pojazdu do siedziby Wykonawcy do 20 km włącznie ponosi Wykonawca. Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie wszystkie niezbędne urządzenia, środki transportu, potrzebne do prawidłowej realizacji usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozliczenie za usługę holowania sprzętu transportowego - pojazdów zatrzymanych do dyspozycji Policji o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t będzie dokonywane w następujący sposób: (do 7,5 tony) a. Holowanie pojazdów, które znajdują się na drodze i stoją na kołach - zgodnie z ceną ofertową Wykonawcy tj.: - cena za 1 km przejechany podczas holowania - cena za załadunek, bądź podczepienie w tym czynności związane z przygotowaniem pojazdu do holowania i czynności związane z rozładunkiem bądź odczepieniem pojazdu po holowaniu - cena za 1 km dojazdu od siedziby Wykonawcy do miejsca zdarzenia liczona od 21 km oraz cena powrotu od miejsca pozostawienia holowanego pojazdu do siedziby Wykonawcy liczona od 21 km. b. Holowanie pojazdów, które znajdują się na drodze i nie stoją na kołach - 150 % ceny ofertowej za załadunek określonej w pkt. a, w tym czynności związane z przygotowaniem pojazdu do holowania i czynności związane z odczepieniem pojazdu po holowaniu dla pojazdów znajdujących się na drodze i stojących na kołach. Cena za 1 km przejechany podczas holowania nie ulega zmianie i jest zgodna z pkt. a; c. Holowanie pojazdów, które wypadły z drogi i stoją na kołach - dwukrotność ceny ofertowej za załadunek określonej w pkt. a, w tym czynności związane z przygotowaniem pojazdu do holowania i czynności związane z odczepieniem pojazdu po holowaniu dla pojazdów znajdujących się na drodze i stojących na kołach. Cena za 1 km przejechany podczas holowania nie ulega zmianie i jest zgodna z pkt. a; d. Holowanie pojazdów, które wypadły z drogi i nie stoją na kołach - w przypadku większego nakładu pracy, użycia sprzętu specjalistycznego, zostaną ustalone indywidualne ceny za usługę dodatkową. Cena za 1 km przejechany podczas holowania nie ulega zmianie i jest zgodna z pkt. a. (powyżej 7,5 tony) e. Holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t które znajdują się na drodze i stoją na kołach - dwukrotność cen ofertowych określonych w pkt. a f. Holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t, które znajdują się na drodze i nie stoją na kołach - 150 % ceny za załadunek określonej w pkt. e, w tym czynności związane z przygotowaniem pojazdu do holowania i czynności związane z odczepieniem pojazdu po holowaniu dla pojazdów znajdujących się na drodze i stojących na kołach. Cena za 1 km przejechany podczas holowania nie ulega zmianie i jest zgodna z pkt. e. g. Holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t, które wypadły z drogi i stoją na kołach - dwukrotność ceny za załadunek określonej w pkt. e, w tym czynności związane z przygotowaniem pojazdu do holowania i czynności związane z odczepieniem pojazdu po holowaniu dla pojazdów znajdujących się na drodze i stojących na kołach. Cena za 1 km przejechany podczas holowania nie ulega zmianie i jest zgodna z pkt. e. h. Holowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t, które wypadły z drogi i nie stoją na kołach - w przypadku użycia sprzętu specjalistycznego ciężkiego np. dźwig, zostaną ustalone indywidualne ceny za usługę dodatkową. Cena za 1 km przejechany podczas holowania nie ulega zmianie i jest zgodna z pkt. e. Przez załadunek, w tym czynności związane z przygotowaniem pojazdu do holowania i rozładunek Zamawiający rozumie niezbędne czynności związane z przygotowaniem pojazdu i jego elementów do holowania wraz z czynnościami związanymi z załadunkiem i rozładunkiem pojazdu i jego elementów oraz czynności związane z ewentualnym zebraniem i zabezpieczeniem ładunku dla potrzeb Policji. W indywidualnych przypadkach trudnych do przewidzenia i nie ujętych powyżej a wymagających użycia dodatkowo specjalistycznego sprzętu ciężkiego np. dźwig, przewiduje się możliwość indywidualnej wyceny dodatkowo wykonanych prac. Szacunkowa wartość netto zamówienia obejmująca wszystkie części wynosi: 147540,98 zł..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późń. zm.), tzn.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców: a) którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; b) w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; c) którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ww. ustawy. Na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy się również Wykonawców, którzy: a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; d) nie wnieśli wadium, jeśli jest wymagane, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie Zamawiający w następujący sposób oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) w odniesieniu do wymogu dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - każdy z Wykonawców musi spełniać ten warunek, b) posiadanie, jeżeli jest wymagane, koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - Wykonawcy muszą łącznie spełniać ten warunek, c) w odniesieniu do wymogu dot. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Wykonawcy łącznie muszą spełniać ten warunek, d) w odniesieniu do wymogu dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wykonawcy łącznie muszą spełniać ten warunek..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 2 SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (w przypadku spółki cywilnej/konsorcjum) - załącznik nr 3 SIWZ. 3. Aktualny(e) odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie(nia) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie - art. 23 ust. 1 (konsorcjum, spółka cywilna): a) dot. konsorcjum - Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem załączonym do oferty, podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców (pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich uczestników konsorcjum lub notariusza) wskazujące na podmiot uprawniony do występowania w imieniu całego konsorcjum lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem ustanowionym przez Wykonawców. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania przedstawienia umowy konsorcjum przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego, regulującej współpracę Wykonawców. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu muszą zostać złożone odrębnie przez każdego z członków konsorcjum - dokumenty określone w pkt IV ppkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie złożenie przez któregokolwiek z uczestników konsorcjum w/w dokumentów skutkować będzie wykluczeniem z postępowania konsorcjum, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. b) dot. spółki cywilnej - jeśli działalność prowadzona jest w ramach umowy spółki cywilnej, w ofercie należy złożyć: - pełnomocnictwo wystawione przez wszystkich wspólników - w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników lub notariusza - wskazujące na osobę uprawnioną do występowania w imieniu spółki cywilnej i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - lub umowę spółki albo kopię umowy spółki potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do jej reprezentowania lub notariusza. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu muszą zostać złożone odrębnie przez każdego ze wspólników spółki cywilnej - dokumenty określone w pkt IV ppkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie złożenie przez któregokolwiek ze wspólników spółki cywilnej w/w dokumentów skutkować będzie wykluczeniem z postępowania spółki cywilnej, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku Zespół ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów ul. H. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok; pokój nr 220.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku Zespół ds. Zamówień Publicznych Wydziału Finansów ul. H. Sienkiewicza 65, 15-003 Białystok; pokój nr 220.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.