eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Organizacja imprezy rekreacyjnej w formie pikniku dla 3000 osób na terenie miasta Krakowa



Ogłoszenie z dnia 2010-05-13

Kraków: Organizacja imprezy rekreacyjnej w formie pikniku dla 3000 osób na terenie miasta Krakowa
Numer ogłoszenia: 129712 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6190516, 6190537, faks 012 6190573.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja imprezy rekreacyjnej w formie pikniku dla 3000 osób na terenie miasta Krakowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie imprezy sportowo-rekreacyjnej o charakterze pikniku dla pracowników i uprawnionych członków rodzin, obsługiwanych pod względem socjalnym przez Wydział Zarządzania Kadrami w Krakowie, w dniu 12.06.2010r w Krakowie. Szacunkowa ilość uczestników: 3000 osób z zastrzeżeniem, że Zleceniodawca może zrezygnować z 20% ilości uczestników, o czym powiadomi w terminie 3 dni przed terminem realizacji usługi. 2 Zakres usługi: Wynajem infrastruktury Klubu Sportowego położonego w granicach administracyjnych miasta Kraków w dniu 12.06.2010r., posiadającego infrastrukturę sportowo-rekreacyjną umożliwiającą: - zabezpieczenie sali sportowej, szatni, pomieszczenia gospodarczego, wc (papier toaletowy, papierowe ręczniki) - wymagany obiekt murowany, - zabezpieczenie prądu, - przygotowanie torów strzeleckich oraz zabezpieczenie obsady sędziowskiej podczas turnieju strzeleckiego z broni pneumatycznej, - przygotowanie boiska do piłki nożnej, - przygotowanie torów łuczniczych oraz zabezpieczenie obsady sędziowskiej podczas turnieju łuczniczego, - zabezpieczenie sprzętu sportowego oraz stołów do tenisa stołowego. 3. Zabezpieczenie nagłośnienia oraz obsługę muzyczną wraz z konferansjerką - DJ w godz. 14:00 - 22:30. 4. Zabezpieczenie usługi gastronomicznej: a) wykonanie zestawów grillowych: - bigos 30dag - 3000 porcji - kiełbasa w postaci upieczonej minimum 20 dag - 2500 porcji - kaszanka typu -krupniok- minimum 15 dag - 500 porcji - stek wieprzowy (karkówka) w postaci upieczonej minimum 20 dag - 1000 porcji - szaszłyk wieprzowy w postaci upieczonej minimum 20 dag- 2000 porcji - surówki warzywne do mięs grillowanych (szaszłyk, stek) - 3000 porcji - sosy do wyboru (czosnkowy, meksykański), musztarda, ketchup do porcji grillowych - pieczywo typu bułka 10 dag do porcji grillowych oraz do bigosu - 6000 sztuk - ciastko do wyboru (szarlotka, sernik, w-z) ok. 15 dag - 3000 porcji - chleb wiejski ze smalcem domowym plus ogórek kiszony - 2000 porcji - kawa rozpuszczalna z cukrem i śmietanką 200 ml- 2000 kubków - herbata z cukrem i cytryną 200 ml - 1000 kubków - sok owocowy do wyboru (pomarańcza, porzeczka, grejpfrut) 1 l - 2000 kartonów - sok owocowy 0,2l - 1000 kartoników - woda mineralna gazowana 0,5 l typu Nałęczowianka - 500 butelek - woda mineralna niegazowana 0,5 l typu Nałęczowianka - 2500 butelek Każdy z uczestników pikniku otrzyma bloczek, na podstawie którego będzie mógł skorzystać z menu na miejscu lub poprosić o zapakowanie na wynos. Bloczki przygotuje i wyda Zamawiający. Wzór bloczków Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu 12.06.2010r. b) zabezpieczenie zestawów jednorazowego użytku tj. tacki lub talerze, kubki styropianowe do napojów gorących, kubki plastikowe do soków, sztućce, opakowania na wynos, c) obsługa, d) zabezpieczenie wyposażenia w postaci: stoły, ławy bądź krzesła, parasole, e) zabezpieczenie koszy na śmieci, sprzątanie w trakcie i po imprezie. 5. Program sportowo-rekreacyjny : a) zabezpieczenie urządzeń pneumatycznych tzw. dmuchańce w postaci: duża zjeżdżalnia, mała zjeżdżalnia, zamek do skakania dla dzieci, mała trampolina, samochodziki o napędzie akumulatorowym (minimum 6 sztuk) wraz z obsługą w godz. 14:00- 20:00. b) malowanie twarzy dzieci - do obsługi minimum 2 osoby w godz. 15:00 - 20:00, c) konkurs rysunkowy - łowienie rybek dla dzieci (młodszych), d) zabawy typu przeciąganie liny, narty zespołowe, wielobój rekreacyjny, turniej tenisa stołowego, stadion skarbów itp. w godz. 15:00- 18:00, e) mecz piłki nożnej - dorośli kontra dzieci 17:00-18:00, f) turniej łuczniczy dla dzieci i dorosłych w godz. 15:00-18:00, g) turniej strzelecki z broni pneumatycznej dla dzieci i dorosłych w godz. 15:00 - 18:00, h) wspólna zabawa w godz. 18:30 - 22:00, i) pokaz sztucznych ogni na zakończenie pikniku - godz. 22:00. 6. Zabezpieczenie nagród za udział w turniejach - konkursach, o których mowa wyżej wg klasyfikacji I, II, III miejsce plus nagrody - upominki pocieszenia. Wartość nagród 4000,00zł brutto. 7. Zabezpieczenie ochrony w godz. od 13:00 do 23:00. 8. Zabezpieczenie obsługi medycznej z lekarzem w godz. 13:00 - 23:00. 9. Ubezpieczenie NNW wszystkich uczestników ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 92.61.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe 92.36.00.00 - Usługi pirotechniczne 85.12.00.00 - Usługi medyczne i podobne 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 66.54.21.00 - 66.54.21.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 12.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 340 zł (słownie: trzysta czterdzieści złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp : 1.1 posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 1.2 posiadać wiedzę i doświadczenie. 1.3 dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.4 znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, załączając do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków oraz brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ilości obsługiwanych osób, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, iż należycie wykonał w w/w okresie co najmniej dwie usługi polegające na organizacji zamkniętych imprez sportowo-rekreacyjnych o charakterze pikniku dla co najmniej 2000 osób w zakresie każdej z wymienionych usług. Wykaz należy sporządzić wg schematu z SIWZ. UWAGA: Z uwagi na fakt, iż jednym z kryteriów oceny ofert jest doświadczenie w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w w/w wykazie należy wymienić i potwierdzić należyte wykonanie jak największą ilość usług spełniających w/w kryteria. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Wykonawca załącza do oferty podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bronowicka 44 pok. 217.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2010 godzina 09:30, miejsce: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ul. Bronowicka 44 pok. 217.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.06.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.