To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-01
Warszawa: Dostawa mięsa i wędlin
Numer ogłoszenia: 129718 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94792 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4735145, faks 022 6131992.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wędlin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego mięsa i wędlin w asortymencie i ilościach wykazanych szczegółowo w Formularzu Cenowym stanowiącym integralną część niniejszej Specyfikacji. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie podanego w Formularzu Cenowym asortymentu. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Oferowany w prowadzonym postępowaniu asortyment (wymieniony w Formularzu Cenowym) musi być zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełniać wymagania opisane w poszczególnych pozycjach. Nie spełnienie któregokolwiek z wymagań daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 5. Podane w Formularzu Cenowym ilości mięsa i wędlin należy traktować jako szacunkowe, wstępne niezbędne do przeprowadzenia postępowania. Ostateczna ilość uzależniona będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy. 6. Wykonawca jest zobowiązany: dostarczać wszystkie produkty w szczelnych opakowaniach foliowych (asortyment z poz. 14, 15, 16 Formularza Cenowego pakowany próżniowo). Na każdej sztuce (batonie) mięsa i wędlin ma znajdować się data ważności wraz z informacją o dokładnym składzie produktu, a w przypadku mięs również klasa jakości. Produkty nieoznakowane nie będą przyjmowane, posiadać bezwzględnie czyste kosze i pojemniki, w których dostarczane będzie mięso i wędliny, brak przestrzegania czystości może stanowić przyczynę wypowiedzenia umowy, dostarczać zamawiane mięso i wędliny na kuchnię MSSW oraz rozładowywać je na regały magazynowe, mięso i wędliny ma być dostarczane przy zastosowaniu wszystkich zasad sanitarnych - CZYSTY POJAZD (możliwość kontroli pracownika odbierającego mięso i wędliny) i CZYSTE OPAKOWANIA ZEWNĘTRZNE. posiadać pełną dokumentację kontroli sanitarnej samochodu oraz kartę dopuszczenia samochodu do przewozu środków spożywczych (ksero do dostarczenia przy pierwszej dostawie) zapewnić pełny ubiór dostawcy (min. fartuch ochronny) i własny dezynfekowany wózek transportowy - nie ma możliwości załadowania mięsa i wędlin na wózki kuchenne, znakować każdą sztukę mięsa i wędlin z zamawianych pozycji, dostarczać mięsa i wędliny w opakowaniach kartonowych - pojemniki plastikowe dopuszczone są w dostawie tylko i wyłącznie jeżeli Wykonawca jest w stanie zapewnić ich estetyczny wygląd - pojemniki muszą być czyste, niepopękane, bez pozostałości kleju, towar z brudnych, zapuszczonych, o brzydkiej woni i połamanych pojemników nie będzie przyjmowany, przepakowywać dostarczone mięso i wędliny z opakowań zewnętrznych do pojemników wypożyczonych kuchni MSSW. Zabrania się zostawiania opakowań zewnętrznych na terenie kuchni, doręczać przy każdej dostawie Handlowy Dokument Identyfikacyjny, dostarczać przy każdej dostawie oddzielny plik z naklejkami na wędliny i mięso służącymi do oznaczania skrojonych, nieużytych od razu elementów - zgodnie z wymogami systemów GHP i HACCP, przy pierwszej dostawie dostarczyć na teren kuchni MSSW i wypożyczyć na cały czas trwania umowy czyste, nadające się do użytku plastikowe pojemniki do przechowywania mięsa i wędlin wraz z pokrywami (nieuszkodzonymi) w ilości 20 sztuk, 7. W celu potwierdzenia zgodności oferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia oraz oceny spełnienia kryterium jakości Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia w dniu składania ofert w godz. 11:00 - 11:30 do sali konferencyjnej MSSW następujących próbek: poz. 1, 2 - po nie mniej niż 350 gramów każdego rodzaju zaoferowanego asortymentu, poz. 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 - po nie mniej niż 350 gramów zaoferowanego asortymentu, poz. 11 - 5 sztuk zaoferowanego asortymentu Wymagane próbki muszą być zapakowane w szczelne opakowania foliowe opatrzone datą ważności oraz informacją o dokładnym składzie produktu, a w przypadku mięs również klasa jakości. 8. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywy powoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 9. Realizacja zamówienia następować będzie przez okres 12 miesięcy, począwszy od dnia zawarcia umowy z Wykonawcą wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 10. Dostawy mięsa i wędlin odbywać się będą trzy razy w tygodniu, w uzgodnionych na bieżąco wielkościach i asortymencie wg każdorazowego zgłoszonego na piśmie zapotrzebowania. 11. Oferty będą oceniane na podstawie kryteriów opisanych w rozdziale XVI niniejszej SIWZ. 12. Oferowany termin płatności od dnia złożenia faktury Zamawiającemu nie może być krótszy niż 60 dni. 13. Podwykonawstwo: a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. b) Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. c) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 14. Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Przetwórstwa mięsnego Grzegorz Nowakowski, Dąbrowa 6, 26-332 Sławno, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 251649,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 253364,48
Oferta z najniższą ceną: 253364,48 / Oferta z najwyższą ceną: 313035,09
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie w roku 2025
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2025 - 31.12.2025
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.