Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-07
Warszawa: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 129719 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów , ul. Stanisława Kostki Potockiego 11, 02-958 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6426001 w. 201, faks 022 6427643.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2009/2010.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykażą się posiadaniem aktualnego (zgodnego ze stanem faktycznym i prawnym) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 3.Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem lub aktualną realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 wykonane lub wykonywane w sposób ciągły usługi (przez okres co najmniej 8 miesięcy każda z wykazanych usług) obejmujących przewóz min. 5 osób niepełnosprawnych o wartości co najmniej 60 000, 00 zł każda. 4.Dysponują osobami (kierowcami, opiekunami) w tym minimum jeden kierowca oraz minimum jeden opiekun, posiadającymi przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przed medycznej. 5.Dysponują minimum jednym pojazdem dopuszczonym do ruchu, odpowiednio oznakowanym (wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2001 r.), specjalnie przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych tj. wyposażonym w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz rampy lub windy umożliwiającej wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu. 6.Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, na kwotę min. 120 000,00 zł (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie) przez czas realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie niżej wymienionych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niezbędnym potencjałem finansowym, kadrowym, technicznym oraz doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 - 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Aktualny (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. 5.Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający, co najmniej 2 wykonane lub wykonywane w sposób ciągły usługi (przez okres co najmniej 8 miesięcy każda z wykazanych usług) obejmujące przewóz min. 5 osób niepełnosprawnych o wartości co najmniej 60 000,00 zł każda wraz z załączeniem minimum 2 dokumentów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. Umowy nie są dokumentami potwierdzającymi, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. 6.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie obejmujący wskazanie minimum jednego kierowcy oraz jednego opiekuna, którzy posiadają przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przed medycznej. Wykonawca załączy do oferty dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie osoby posiadają kwalifikacje w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przed medycznej. 7.Wykaz sprzętu dopuszczonego do ruchu, obejmujący minimum jeden odpowiednio oznakowany pojazd, specjalnie przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych tj. wyposażony w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz rampy lub windy umożliwiającej wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu (wyprodukowany nie wcześniej niż w 2001 r.). Wykonawca załączy do oferty: 7.1.Dokument potwierdzający, że wskazany w wykazie pojazd posiada aktualną rejestrację ze wskazaniem daty wyprodukowania pojazdu. 7.2.Dokument potwierdzający, że wskazany w wykazie pojazd jest przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych. 7.3.Dokument potwierdzający formę posiadania samochodu: kopia umowy najmu, leasingu lub kopia dokumentu własności. 8.Oświadczenie Wykonawcy, że polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 120 000,00 zł. (wartość kontraktowa i deliktowa w sumie) obejmującą terminem ważności termin realizacji zamówienia, przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy przez podpisanie formularza oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Urzędu Dzielnicy Wilanów: 02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 201
tel: (0-22) 642 60 01 wew. 201, fax: (0-22) 642 76 43.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Urzędu Dzielnicy Wilanów: 02-958 Warszawa, ul. St. Kostki Potockiego 11, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu zmarłych z kompleksu Klinik USK w Wrocławiu przez okres 24 miesięcy (2)
- Usługa przewozu zwłok ludzkich/szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub przechowalni na zlecenie Prokuratora w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Wągrowcu
- 2025 .1 "Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego".
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Transport sanitarny
- Organizacja półkolonii dla dzieci, które są uczestnikami projektu pn. "Rodzina w Centrum"
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.