Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-11
Sosnowiec: dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki do realizacji robót statutowych
Numer ogłoszenia: 129733 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych , ul. 3-go Maja 11, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2666297, 2664476.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki do realizacji robót statutowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koparki-ładowarki: fabrycznie nowej i nie starszej niż z 2015r. rok prod. 2015 lub 2016 sprawnej, gotowej do eksploatacji ,wolnej od wad prawnych, dopuszczonej do pracy w krajach Unii Europejskiej na podstawie świadectwa homologacji krajowej lub wspólnoty europejskiej, z zastrzeżeniem, aby skrzynia biegów, mosty i silnik były wyprodukowane przez jednego-tego samego producenta. 3. PODSTAWOWE PARAMETRY TECHNICZNE : PARAMETRY TECHNICZNE 1.silnik wysokoprężny,turbodoładowany,czterocylindrowy,szesnastozaworowy,o mocy min 90 kM,o pojemności min 4l, spełniający normy emisji spalin obowiązujące w RP zgodnie z datą produkcji koparko-ładowarki: TIER4 lub STAGE IIIb 2. układ napędowy na obie osie 4 x 4,z możliwością wyboru napędu-hamowania na jedną lub obie osie 3. most przedni wahliwy, średnica zawracania bez hamowania nie więcej niż 9,0 m 4. układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, 5. skrzynia biegów 4 biegowa, synchroniczna ze zmiennikiem momentu max prędkość jazdy około 35 km na h 6. układ hamulcowy na jedną lub dwie osie, z możliwością hamowania prawym lub lewym kołem tylnego mostu - automatyczny układ kompensacji hamowania 7. układ hydrauliczny pompa hydrauliczna wielotłoczkowa, o wydajności nie mniejszej niż 165l na min możliwość dostosowania wydajności układu hydraulicznego do bieżących potrzeb 8. układ elektryczny 12V z alternatorem 95A, przewody w pancerzach zabezpieczających przed wilgocią i drganiami przenoszonymi przez maszynę, akumulator o pojemności min 115Ah , elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy 9. Inne układy układ kompensujący drgania układu ładowarkowego w czasie jazdy - pływająca łyżka układ powrót do kopania łyżki ładowarkowej PARAMETRY ROBOCZE 1. Część koparkowa łyżka koparkowa o szerokości min 600 mm 2. Ramię koparkowe O zmiennej długości z wysuwem teleskopowym głębokość kopania min 5,50m, udźwig na ramieniu : wsuniętym - min 1400 kg, wysuniętym min 700 kg 3. Część ładowarkowa Łyżka wielofunkcyjna z możliwością spychania, rozściełania, wyrównywania, ładowania, chwytania, kopania tzw. 6 w 1 z zębami i widłami do palet rozstaw max około 2,00m, otwierana - pojemność min 1,0 m3, z możliwością płynnej regulacji zacisku szczęki wysokość załadunku około 3,2 m; 4. Ramiona ładowarkowe w układzie równoległym, z systemem samopoziomowania łyżki 5. Stabilizatory Tylne, niezależne wysuwane hydraulicznie, z regulacja luzów INNE PARAMETRY 1 Kabina operatora O poziomie hałasu spełniającym normy w tym zakresie, ogrzewana, wyposażona w wentylator, oświetlana, cyfrowy zegar i licznik motogodzin sygnał dźwiękowy przód-tył oraz sygnał cofania przednia szyba z wycieraczkami i spryskiwaczem bezwładnościowy pas bezpieczeństwa Drzwi po obu stronach, 2 lusterka wsteczne uchylne okna boczne, szyba tylna otwierana z wycieraczką,Fotel operatora regulowany, z podgrzewaniem, amortyzowany Zamki hydrauliczne Apteczka, trójkąt ostrzegawczy, tablica wyróżniająca, gaśnica, radio + głośniki Immobiliser, skrzynka narzędziowa + smarownica, klucz do kół, ciśnieniomierz) Błotniki przednie 2 Oznakowanie świetlne Światła drogowe Halogenowe światła robocze: 4 z przodu i 4 z tyłu lampa migowa - sygnał świetlny kogut 3 zbiornik paliwa min 160 litrów 4 wyposażenie gaśnica, trójkąt ostrzegawczy..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.47.10 - Ładowarki jezdne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia odbywać się będzie na zasadzie adnotacji spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia odbywać się będzie na zasadzie adnotacji spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia odbywać się będzie na zasadzie adnotacji spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia odbywać się będzie na zasadzie adnotacji spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia odbywać się będzie na zasadzie adnotacji spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji kserokopia dokumentu potwierdzającego, że pojazd spełnia warunki normy TIER4 lub STAGE IIIb
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oraz SZCZEGÓŁOWE WARUNKI GWARANCJI I SERWISU POGWARANCYJNEGO (opis w języku polskim ) i Oświadczenie - Załącznik nr 4 do SIWZ, o parametrach oferowanej maszyny, spełniających wymagania Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin realizacji zamówienia - przekazanie kompletnej koparki Zamawiającemu- liczony od dnia podpisania umowy i nie dłuższy niż 30 dni) - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I - osobiście lub w korespondencji pocztowej albo elektronicznie: zamowienia.publiczne@mzuk.sosnowiec.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2016 godzina 13:45, miejsce: pokój nr 19-sekretariat MZUK, 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Zakup paliwa ON, Pb 95, AdBlue"
- "Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: "Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Sosnowcu".
- ZP-2200-49/24 Usługa transportowa specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T", typu ,,S'', typu ,,P''
- Sprawowanie usług weterynaryjnych na rzecz Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu
- "Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej teleskopowej do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Miechowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Sprzedaż oraz dostawa fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej na potrzeby MKUOK w Sulnówku.
- Świadczenie usług sprzętem na rzecz Gminy Sława w roku 2025
więcej: Ładowarki jezdne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.