eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiecdostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki do realizacji robót statutowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-11

Sosnowiec: dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki do realizacji robót statutowych
Numer ogłoszenia: 129733 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych , ul. 3-go Maja 11, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2666297, 2664476.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki do realizacji robót statutowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koparki-ładowarki: fabrycznie nowej i nie starszej niż z 2015r. rok prod. 2015 lub 2016 sprawnej, gotowej do eksploatacji ,wolnej od wad prawnych, dopuszczonej do pracy w krajach Unii Europejskiej na podstawie świadectwa homologacji krajowej lub wspólnoty europejskiej, z zastrzeżeniem, aby skrzynia biegów, mosty i silnik były wyprodukowane przez jednego-tego samego producenta. 3. PODSTAWOWE PARAMETRY TECHNICZNE : PARAMETRY TECHNICZNE 1.silnik wysokoprężny,turbodoładowany,czterocylindrowy,szesnastozaworowy,o mocy min 90 kM,o pojemności min 4l, spełniający normy emisji spalin obowiązujące w RP zgodnie z datą produkcji koparko-ładowarki: TIER4 lub STAGE IIIb 2. układ napędowy na obie osie 4 x 4,z możliwością wyboru napędu-hamowania na jedną lub obie osie 3. most przedni wahliwy, średnica zawracania bez hamowania nie więcej niż 9,0 m 4. układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, 5. skrzynia biegów 4 biegowa, synchroniczna ze zmiennikiem momentu max prędkość jazdy około 35 km na h 6. układ hamulcowy na jedną lub dwie osie, z możliwością hamowania prawym lub lewym kołem tylnego mostu - automatyczny układ kompensacji hamowania 7. układ hydrauliczny pompa hydrauliczna wielotłoczkowa, o wydajności nie mniejszej niż 165l na min możliwość dostosowania wydajności układu hydraulicznego do bieżących potrzeb 8. układ elektryczny 12V z alternatorem 95A, przewody w pancerzach zabezpieczających przed wilgocią i drganiami przenoszonymi przez maszynę, akumulator o pojemności min 115Ah , elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy 9. Inne układy układ kompensujący drgania układu ładowarkowego w czasie jazdy - pływająca łyżka układ powrót do kopania łyżki ładowarkowej PARAMETRY ROBOCZE 1. Część koparkowa łyżka koparkowa o szerokości min 600 mm 2. Ramię koparkowe O zmiennej długości z wysuwem teleskopowym głębokość kopania min 5,50m, udźwig na ramieniu : wsuniętym - min 1400 kg, wysuniętym min 700 kg 3. Część ładowarkowa Łyżka wielofunkcyjna z możliwością spychania, rozściełania, wyrównywania, ładowania, chwytania, kopania tzw. 6 w 1 z zębami i widłami do palet rozstaw max około 2,00m, otwierana - pojemność min 1,0 m3, z możliwością płynnej regulacji zacisku szczęki wysokość załadunku około 3,2 m; 4. Ramiona ładowarkowe w układzie równoległym, z systemem samopoziomowania łyżki 5. Stabilizatory Tylne, niezależne wysuwane hydraulicznie, z regulacja luzów INNE PARAMETRY 1 Kabina operatora O poziomie hałasu spełniającym normy w tym zakresie, ogrzewana, wyposażona w wentylator, oświetlana, cyfrowy zegar i licznik motogodzin sygnał dźwiękowy przód-tył oraz sygnał cofania przednia szyba z wycieraczkami i spryskiwaczem bezwładnościowy pas bezpieczeństwa Drzwi po obu stronach, 2 lusterka wsteczne uchylne okna boczne, szyba tylna otwierana z wycieraczką,Fotel operatora regulowany, z podgrzewaniem, amortyzowany Zamki hydrauliczne Apteczka, trójkąt ostrzegawczy, tablica wyróżniająca, gaśnica, radio + głośniki Immobiliser, skrzynka narzędziowa + smarownica, klucz do kół, ciśnieniomierz) Błotniki przednie 2 Oznakowanie świetlne Światła drogowe Halogenowe światła robocze: 4 z przodu i 4 z tyłu lampa migowa - sygnał świetlny kogut 3 zbiornik paliwa min 160 litrów 4 wyposażenie gaśnica, trójkąt ostrzegawczy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.47.10 - Ładowarki jezdne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia odbywać się będzie na zasadzie adnotacji spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia odbywać się będzie na zasadzie adnotacji spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia odbywać się będzie na zasadzie adnotacji spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia odbywać się będzie na zasadzie adnotacji spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia odbywać się będzie na zasadzie adnotacji spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem, jeżeli zamawiający wskazują środki zarządzania środowiskiem, które wykonawca będzie stosował podczas realizacji zamówienia na roboty budowlane lub usługi, odwołując się do systemu zarządzania środowiskiem i audytu (EMAS) lub norm zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji kserokopia dokumentu potwierdzającego, że pojazd spełnia warunki normy TIER4 lub STAGE IIIb

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oraz SZCZEGÓŁOWE WARUNKI GWARANCJI I SERWISU POGWARANCYJNEGO (opis w języku polskim ) i Oświadczenie - Załącznik nr 4 do SIWZ, o parametrach oferowanej maszyny, spełniających wymagania Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji zamówienia - przekazanie kompletnej koparki Zamawiającemu- liczony od dnia podpisania umowy i nie dłuższy niż 30 dni) - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I - osobiście lub w korespondencji pocztowej albo elektronicznie: zamowienia.publiczne@mzuk.sosnowiec.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2016 godzina 13:45, miejsce: pokój nr 19-sekretariat MZUK, 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.