Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-16
Warszawa: Dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego
Numer ogłoszenia: 129738 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa-podsektor rządowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego z podziałem na 12 części (zadań) w ilościach szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1, 19.51.40.00-2, 19.52.00.00-7, 19.52.19.99-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r., poz. 907 ze zm.) Wykonawca winien przedłożyć oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, tj.: 1.1. foldery, katalogi, prospekty, fotografie opisujące oferowany przedmiot zamówienia z jego danymi technicznymi w języku polskim (w zakresie zadania nr 5, 8 i 9); 1.2. oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego ( w zakresie zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 10), które stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Na podstawie art. 144 ustawy Pzp zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1.zmiany Odbiorcy lub miejsca dostawy zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikającej z potrzeb Sił Zbrojnych RP; 1.2.zmiany zakresu świadczenia, a tym samym ilości przewidzianych w ofercie, jednak bez zmiany wartości umowy, wynikającej z potrzeb Sił Zbrojnych RP; 1.3.zmiany terminu dostawy wynikającej z działania siły wyższej. Przez siłę wyższą Strony rozumieją zdarzenia wewnętrzne niezależne od woli i działania Stron, których powstania i skutków żadna ze Stron nie mogła przewidzieć i nie mogła zapobiec. Za siłę wyższą mogą być uznane w szczególności takie okoliczności, jak nadzwyczaj niekorzystne i długotrwałe: warunki pogodowe, katastrofy, embargo, strajki, zamknięcie ruchu granicznego, klęski żywiołowe. Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana powiadomić drugą stronę o takiej okoliczności w terminie 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia pod rygorem braku możliwości późniejszego powoływania się na siłę wyższą jako okoliczność wyłączającą odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy w terminie. 2.Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 2, pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2014 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, Kancelaria Ogólna - budynek nr 3, pokój nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego w ilości szczegółowo określonej w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1, 19.51.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego w ilości szczegółowo określonej w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1, 19.51.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego w ilości szczegółowo określonej w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1, 19.51.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego w ilości szczegółowo określonej w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1, 19.51.40.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego w ilości szczegółowo określonej w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego w ilości szczegółowo określonej w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego w ilości szczegółowo określonej w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego w ilości szczegółowo określonej w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego w ilości szczegółowo określonej w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.50.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego w ilości szczegółowo określonej w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego w ilości szczegółowo określonej w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest dostawa artykułów gumowych i z tworzywa sztucznego w ilości szczegółowo określonej w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa kontenerów typu HIKO V-120 do hodowli sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w 2024 roku
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne.
- Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych w 2025 roku
- Dostawa środków czystości oraz drobnego sprzętu do sprzątania
więcej: Guma i tworzywa sztuczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.