Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-11
Radzyń Podlaski: wiadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci i młodziezy do szkół na terenie Gminy Radzyń Podlaski
Numer ogłoszenia: 129769 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzyń Podlaski , ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, tel. 83 4131800, faks 83 4131800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzynpodlaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wiadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci i młodziezy do szkół na terenie Gminy Radzyń Podlaski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Radzyń Podlaski od 1.09.2016 r. do 30.06.2018 r. w formie sprzedaży biletów miesięcznych. Dowóz dzieci odbywać się będzie w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.).Przystanki oraz miejsce dowozu wg. poniższego zestawienia: ZS w Białce-297 dzieci ZS w Białej-84 dzieci SP w Branicy Radzynskiej-15 dzieci Sp w Brzostówcu- 7 dzieci Sp w Żabikowie- 26 dzieci 4.2. Świadczenie usług dowozu dzieci i młodzieży będzie się odbywać z uwzględnieniem art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego(t.j. Dz. U. z 2012 r. , poz. 1138). 4.3 Przejazdy będą odbywać się linią regularną, gwarantującą pierwszeństwo przejazdu osób, które posiadają bilety miesięczne, w dni nauki szkolnej. 4.3 Organizacja przewozów ma zapewnić zabranie dzieci z przystanków nie wcześniej jak o godzinie 7.15 i dowiezienie do szkół nie później jak do godziny 7.50. 4.4 Organizacja przewozów gwarantuje następującą ilość kursów powrotnych: - trzy kursy z ZS w Białce - dwa kursy z ZS w Białej - jeden kurs ze SP w Żabikowie - jeden kurs ze SP w Brzostówcu - -jeden kurs ze SP w Branicy Radzyńskiej o godzinie wskazanej przez dyrektora danej szkoły. 4.5. W przypadku awarii pojazdu, wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania komunikacji zastępczą w ciągu 25 minut od wystąpienia awarii..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 7.1 Wadium może być wniesione w każdej formie dopuszczonej w Ustawie. 7.2 Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Oferenta wadium w wysokości 12 000 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 7.3 Wniesienia wadium należy dokonać w wybranej przez oferenta formie przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 20.07.2016 roku do godz. 10.00. 7.4 Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: BS Radzyń Podlaski nr 56 8046 0002 2001 0000 0101 0002 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć - Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół na terenie Gminy Radzyń Podlaski. Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego. 7.5 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie wykonawcy. 7.6 Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87ust. 2 pkt. 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 7.7 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7.8 Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy ,który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.9 Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Oferenta. 7.10 Nie wniesienie wadium skutkuje wykluczeniem wykonawcy bez dalszego rozpatrywania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) aktualnie obowiązującą koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywanie działalności lub czynności -oferent winien przedstawić koncesje, zezwolenie, lub licencje na przewóz osób Spełnianie przez Oferentów wymogów określonych w pkt 4 weryfikowane będą w oparciu o przedstawione dokumenty i zapisy w przedkładanych dokumentach na zasadzie stwierdzenia załączenia wymaganych dokumentów lub ich braku oraz stwierdzenia istnienia w przedłożonych dokumentach zapisów potwierdzających spełnianie wymogów lub ich braku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za spełniających warunek udziału w postępowaniu wskazany w art. 22 ust. 1 pkt 2 Ustawy Pzp, zostaną uznani Oferenci, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę przewozu uczniów na co najmniej 5 trasach w ciągu całego roku szkolnego- zał. nr 5 Spełnianie przez Oferentów wymogów określonych w pkt 4 weryfikowane będą w oparciu o przedstawione dokumenty i zapisy w przedkładanych dokumentach na zasadzie stwierdzenia załączenia wymaganych dokumentów lub ich braku oraz stwierdzenia istnienia w przedłożonych dokumentach zapisów potwierdzających spełnianie wymogów lub ich braku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
) oferent winien przedstawić wykaz pojazdów zapewniających przewóz co najmniej 300 osób na miejscach siedzących - zał. Nr 6 wraz z aktualnym badaniem technicznym dopuszczającym do przewozu osób tych pojazdów. W przypadku pojazdów nie będących własnością lub w wyłącznym władaniu Oferenta, wymagane jest dołączenie oryginału oświadczenia właściciela o udostępnieniu tych pojazdów na rzecz realizacji niniejszego zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1) b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - czas podstawienia autobusu zastępczego - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym tj. Zmiany obowiązujących przepisów prawa dotyczących usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 1191-69 i (EWG) nr 1107-70 (Dz. Urz. UE L 315 z 3.12.2007 ) oraz art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1440)Zasady przyjęcia zmian: Oświadczenie Zamawiającego o rozwiązaniu umowy w formie pisemnej z zachowaniem terminu 30 dni od dnia skutecznego zawiadomienia Wykonawcy Rozwiązanie umowy z dniem wejścia w życie nowych przepisów prawa dotyczących usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 1191-69 i (EWG) nr 1107-70 (Dz. Urz. UE L 315 z 3.12.2007 ) oraz art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1440) W związku z rozwiązaniem umowy przez Zamawiającego, Wykonawca nie będzie żądał z tytułu nie wykonania umowy w zakresie nie zrealizowanym żadnych roszczeń.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radzyn Podlaski
ul. Warszawska 32
21-300 Radzyń Podlaski
pokój nr 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Radzyn Podlaski ul. Warszawska 32 21-300 Radzyń Podlaski pokój nr 3 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- "Przebudowa instalacji gazowej oraz technologii kotłowni dla budynku szkoły z częścią przedszkolną w m. Biała, Gmina Radzyń Podlaski"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1225L - Budowa chodnika w m. Olszewnica od km 4+926 do km 5+317
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi międzynarodowego transportu drogowego instrumentów muzycznych oraz akcesoriów i sprzętu technicznego na potrzeby Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu.
- Stały przewóz uczniów Zespołu Szkół Specjalnych w Zagórzu z oddziałów Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii w Otwocku
- Dostawa kruszywa naturalnego łamanego typu dolomit z transportem do utwardzenia i remontu dróg gminnych w ramach realizacji zadań z funduszu sołeckiego oraz bieżącego utrzymania dróg w 2025 roku
- Usługa transportowa naczepy mammograficznej z wbudowanym mammografem cyfrowym, umożliwiająca wykonywanie badań mammograficznych w trybie mobilnym w obrębie województwa śląskiego dla NIO PIB
- Transport tj. dowóz/odwóz: uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie; uczestników Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach; uczestników Środowiskowej Świetlicy Socjoterapeutycznej w Świlczy
- Dostawa kruszywa drogowego dla potrzeb remontów dróg na terenie gminy Księżpol
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.