eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągWykonanie robót budowlanych, związanych z realizacją inwestycji pn.Odnowa nawierzchni ul. Robotniczej w Elblągu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-13

Elbląg: Wykonanie robót budowlanych, związanych z realizacją inwestycji pn.: Odnowa nawierzchni ul. Robotniczej w Elblągu
Numer ogłoszenia: 129772 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 55353 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych, związanych z realizacją inwestycji pn.: Odnowa nawierzchni ul. Robotniczej w Elblągu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót budowlanych, związanych z realizacją inwestycji pn.: Odnowa nawierzchni ul. Robotniczej w Elblągu. Przedmiot główny: CPV: 45.23.31.40-2 Nazewnictwo wg CPV: Roboty drogowe 2. Zakres zamówienia: 1) Zakres robót, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, obejmuje: a) przebudowę nawierzchni jezdni, b) przebudowę zatok autobusowych i miejsc postojowych, c) przebudowę ciągów pieszych, d) budowę ścieżek rowerowych, e) wykonanie oznakowania. 2) Zakres robót obejmujący przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące ZAŁĄCZNIKI NR 6 i 7 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA I. PRZEDMIAR ROBÓT: 1) PRZEDMIAR DO KOSZTORYSU OFERTOWEGO NAZWA INWESTYCJI: Remont (odnowa) nawierzchni ADRES OBIEKTU: Ulicy Robotniczej w Elblągu BRANŻA: drogowa Zamawiający informuje, że przedmiar robót wymieniony w pkt I. stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. II. PROJEKTY: 1) SKRÓCONY PROJEKT WYKONAWCZY NAZWA INWESTYCJI: Odnowa nawierzchni ulicy ADRES OBIEKTU: Elbląg, ul. Robotnicza BRANŻA: drogowa 2) PROJEKT ORGANIZACJI RUCHU NAZWA INWESTYCJI: Remont (odnowa) nawierzchni ADRES OBIEKTU: Ulicy Robotniczej w Elblągu BRANŻA: drogowa B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH SPECYFIKACJE TECHNICZNE NAZWA INWESTYCJI: Remont (odnowa) nawierzchni ADRES OBIEKTU: Ulicy Robotniczej w Elblągu BRANŻA: drogowa Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. ppkt II. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 4. Zamawiający informuje, że: 4.1. Posiada aktualne zgłoszenie robót polegających na przebudowie ul. Robotniczej w Elblągu z dnia 23.09.2009 r. znak: AiP.A.II.7354-357/09 4.2. Roboty budowlane będą prowadzone przy zachowaniu ruchu kołowego i pieszego. Zamawiający dopuszcza zamknięcie ruchu kołowego tylko w wyjątkowych przypadkach uzgodnionych z Zamawiającym 4.3. Zamawiający dopuszcza w 2010 r. większe zaawansowanie rzeczowe inwestycji, której realizacja stanowi przedmiot zamówienia, niż pozwoli mu na to wysokość posiadanych środków. Wówczas pozostałe, wykonane w 2010 r. roboty będą fakturowane po 20 stycznia 2011 r. (tzw. roboty w toku) i opłacane ze środków budżetowych roku 2011 przeznaczonych a realizację pozostałej części inwestycji. 4.4. Zamawiający informuje, że złożył wniosek o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011. W przypadku uzyskania dofinansowania inwestycja będzie zrealizowana do 15.11.2010 r. 4.5. Na podstawie odrębnej Umowy Nr 1/ZP-WZP-63/2009 z dnia 08.02.2010 r. Konsorcjum firm: (Lider) Przedsiębiorstwo Budownictwa Telekomunikacyjnego ZACHÓD Sp. z o.o. i (Partner) ELEKTROMONT S.A. siłami własnymi i przy zatrudnieniu swoich inspektorów nadzoru będzie realizowało budowę miejskiej sieci szerokopasmowej w obszarze objętym przedmiotową przebudową. 4.6. Koordynacja robót wymienionych w pkt. 4.5. należeć będzie do obowiązków Inżyniera Budowy. 5. Do podstawowych obowiązków należy: 5.1. Wykonawca ustanawia kierownika budowy pełniącego funkcję kierownika robót drogowych. 5.2. Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren. 5.3. Wykonawca zakres zleconych robót wykona siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców. 5.4. Materiały pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca odwiezie i protokolarnie przekaże do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się na terenie bazy Przedsiębiorstwa Dróg i Mostów Sp. z o.o. w Nowinie k/Elbląga. 5.5. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy, realizowanej w ramach niniejszego zamówienia, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. 5.6. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z własnych materiałów. Zastosowane materiały będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (art.10) tj. będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. 5.7. Wykonawca przedstawi Inżynierowi Budowy i Zamawiającemu, do zaakceptowania, harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia - w terminie 5 dni od podpisania umowy. 5.8. Wykonawca wskaże, do zaakceptowania Inżynierowi Budowy, będącego przedstawicielem Zamawiającego, niezależne laboratorium drogowe, w którym będzie wykonywał stosowne badania laboratoryjne w trakcie realizacji przedmiotowego zadania. 5.9. Wykonawca sporządzi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, o której mowa w § 1, ust. 5 Wzoru umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - w 6 egz. 5.10. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 Kodeksu cywilnego. 5.11. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. Kopie w/w umów zostaną przekazane Zamawiającemu w terminie do 10 dni od podpisania umowy 5.12. Wykonawca robót zobowiązany jest czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność ulic i dojazdy do posesji. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy. 7. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych winne być one zgodne ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe TUGA Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 1, 82-100 Nowy Dwór Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2680217,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2548138,58

  • Oferta z najniższą ceną: 2548138,58 / Oferta z najwyższą ceną: 3034500,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.