Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-02
Opole: Usługi zbierania śmieci oraz prace porządkowe - 6 zadań częściowych.
Postępowanie nr OP.SOP.ZP.016.II.65.2015.U
Numer ogłoszenia: 129819 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu , ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4000900, faks 077 4000951.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi zbierania śmieci oraz prace porządkowe - 6 zadań częściowych. Postępowanie nr OP.SOP.ZP.016.II.65.2015.U.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zbierania śmieci oraz prace porządkowe - 6 zadań częściowych..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zamianę umownego terminu, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1.) wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, losowego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; 2.) zmian istotnych przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia; 3.) działania organów administracji w szczególności przekroczenia określonych przepisami terminów dla uzyskania wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów, niezbędnych do uzyskania koniecznych pozwoleń, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności; 4.) przekroczenia terminu w przekazaniu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, 5.) wstrzymania przez zamawiającego wykonania prac, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania prac w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę); 6.) okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy. W przypadku zmiany terminu realizacji terminu przedmiotu umowy, wynikającego z okoliczności wymienionych powyżej, termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3. Dopuszcza się zamianę pozostałych zapisów umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) zmiana podwykonawców, na których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ; 2) wprowadzenie dodatkowego podwykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody zamawiającego i spełnienia warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ; 3) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy; 4) ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku wystąpienia warunków uniemożliwiających lub znacznie utrudniających prowadzenie prac; 5) wprowadzenie przez Wykonawcę podwykonawcy pomimo deklaracji w ofercie wykonania zamówienia siłami własnymi, 6) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, której zastosowania nie będzie skutkowało zmianą wartości brutto umowy, 7) ograniczenia przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku kiedy Zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć, 8) realizacja części przedmiotu zamówienia z przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest możliwa do wykonania, 9) zmiana treści umowy jest korzystna dla zamawiającego, 10) Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 11) Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.) 4. Zmiany o których mowa powyżej nie mogą stanowić podstawy zwiększenia wynagrodzenia. 5. Przewiduje się możliwość rezygnacji z części umownych prac w sytuacji gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. 6. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 7. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany, 8. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony a okoliczności, na które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane. 9. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie podpisany przez strony umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu
ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2015 godzina 09:45, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ul. 1 Maja 6, 45-068 Opole.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie częściowe nr 1 Wykonanie prac dotyczących czyszczenia, dezynfekcji, wywozu oraz utylizacji gołębich odchodów zmieszanych i niezmieszanych z ziemią, znajdujących się w segmencie B budynku administracyjno biurowego przy ul. Karola Miarki 18 w Mikołowie, pow. mikołowski woj. śląskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1 Wykonanie prac dotyczących czyszczenia, dezynfekcji, wywozu oraz utylizacji gołębich odchodów zmieszanych i niezmieszanych z ziemią, znajdujących się w segmencie B budynku administracyjno biurowego przy ul. Karola Miarki 18 w Mikołowie, pow. mikołowski woj. śląskie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie częściowe nr 2 Uporządkowanie i wywóz zużytych sprzętów gospodarstwa domowego, desek, przeterminowanych produktów żywnościowych, odpadów (---), znajdujących się w pomieszczeniach piwnicznych budynków mieszkalnych położonych przy ul. Sylwestra 50 i 45A w obrębie Rudnik, gmina Rudnik, pow. raciborski, woj. śląskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 2 Uporządkowanie i wywóz zużytych sprzętów gospodarstwa domowego, desek, przeterminowanych produktów żywnościowych, odpadów(---), znajdujących się w pomieszczeniach piwnicznych budynków mieszkalnych położonych przy ul. Sylwestra 50 i 45A w obrębie Rudnik, gmina Rudnik, pow. raciborski, woj. śląskie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie częściowe nr 3 Czyszczenie, mycie, sprzątanie pomieszczeń biura oraz pomieszczeń toalet o pow. 50m2, czyszczenie powierzchni ścian o powierzchni około 30 m2 w związku z awarią kanalizacji sanitarnej i zalaniem fekaliami. (---) Prace realizowane w pomieszczeniach mieszczących się przy ul. Pniowskiej 1B w Paczynie, gm. Toszek pow. gliwicki woj. śląskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 3 Czyszczenie, mycie, sprzątanie pomieszczeń biura oraz pomieszczeń toalet o pow. 50m2, czyszczenie powierzchni ścian o powierzchni około 30 m2 w związku z awarią kanalizacji sanitarnej i zalaniem fekaliami. (---) Prace realizowane w pomieszczeniach mieszczących się przy ul. Pniowskiej 1B w Paczynie, gm. Toszek pow. gliwicki woj. śląskie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie częściowe nr 4 Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych (m.in. opony samochodowe, wersalka, worki ze śmieciami, butelki plastikowe) z nieruchomości oznaczonych jako działki 304 i 306 o łącznej powierzchni 0,2800 ha, położonej w obrębie Kidów, gmina Pilica, pow. zawierciański, woj. śląskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 4 Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych (m.in. opony samochodowe, wersalka, worki ze śmieciami, butelki plastikowe) z nieruchomości oznaczonych jako działki 304 i 306 o łącznej powierzchni 0,2800 ha, położonej w obrębie Kidów, gmina Pilica, pow. zawierciański, woj. śląskie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie częściowe nr 5 Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych, szkła, opakowań z tworzyw sztucznych oraz tektur, papieru, odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości oznaczonej jako działka nr: 1017/27 o powierzchni 0,4076 ha, położonej w obrębie Bańgów (11), miasto Siemianowice Śląskie, woj. śląskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 5 Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych, szkła, opakowań z tworzyw sztucznych oraz tektur, papieru, odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości oznaczonej jako działka nr: 1017/27 o powierzchni 0,4076 ha, położonej w obrębie Bańgów (11), miasto Siemianowice Śląskie, woj. śląskie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie częściowe nr 6 Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych, szkła, opakowań plastikowych, papierów, tektury z nieruchomości oznaczonej nr działki 53/2 o powierzchni 0,7134 ha, położonej w obrębie Łabędzkie Pola (33), miasto Gliwice, woj. śląskie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 6 Usunięcie śmieci, odpadów komunalnych, szkła, opakowań plastikowych, papierów, tektury z nieruchomości oznaczonej nr działki 53/2 o powierzchni 0,7134 ha, położonej w obrębie Łabędzkie Pola (33), miasto Gliwice, woj. śląskie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- TP.D.OAiIT-SOR.69.24 Zakup wraz z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych oraz dzierżawa analizatora parametrów krytycznych
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Zakup i dostawa myjni dezynfektor do narzędzi chirurgicznych dla SP ZOZ OCO w Opolu
- Dostawa urządzeń i sprzętu sieciowego na potrzeby Politechniki Opolskiej.
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Wisznice
- Utrzymanie czystości targowiska miejskiego zlokalizowanego przy ul. Folwareckiej w Żorach.
- "Opróżnianie koszy ulicznych na śmieci na terenie miasta Strzelce Opolskie, w obszaru Park Leśny wraz z odbiorem i wywozem zebranych odpadów w 2025 r."
- Utrzymanie w czystości i porządku trawników w ciągach ulicznych, utrzymanie chodników, zbieranie odpadów z koszy ulicznych, chodników i trawników oraz konserwacja koszy ulicznych,
- Utrzymanie w czystości terenów komunalnych miasta Kwidzyna
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w gminie Turobin
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.