eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczRoboty budowlano - remontowe adaptacji budynku H (pralni) na archiwum z pomieszczeniem ksero przy ul. Jagiellońskiej 13 w Bydgoszczy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-30

Bydgoszcz: Roboty budowlano - remontowe adaptacji budynku H (pralni) na archiwum z pomieszczeniem ksero przy ul. Jagiellońskiej 13 w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 129821 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5853698, fax (052) 585 36 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm.umk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano - remontowe adaptacji budynku H (pralni) na archiwum z pomieszczeniem ksero przy ul. Jagiellońskiej 13 w Bydgoszczy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Istniejący budynek byłej pralni jest parterowym obiektem w formie oficyny, niepodpiwniczony o płaskim stropodachu o lekkiej konstrukcji. Ściany zewnętrzne murowane z cegły silikatowej z dociepleniem i tynkiem oraz z gazobetonu z dociepleniem i tynkiem. Roboty budowlane ograniczą się do wnętrza budynku i docieplenia elewacj, które jest obecnie nie wystarczające. Nie zmienia się układu konstrukcyjnego budynku ani podziału na pomieszczenia, wydziela się jedynie 3 nowe pomieszczenia. Zmianie ulega funkcja. Wydzielono 2 odrębne jednostki usługowe, każda z odrębnym wejściem zewnętrznym. Jedna jako archiwum wyposażone w kompaktowe, przesuwne regały druga jako punkt ksero. Roboty budowlane polegać będą na wykonaniu kilku ścianek działowych wydzielających pomieszczenia archiwum od pomieszczenia kopiarek, a także wydzielających pomieszczenia sanitarne. W części dotyczącej punktu ksero przewidziano demontaż istniejącej podsufitki z blachy trapezowej ze względów estetycznych, a ponadto nie stanowi ona przegrody ogniowej dla stropodachu. W miejsce blachy trapezowej projektuje się podsufitkę z płyt gipsowo kartonowych ogniochronnych. W pomieszczeniu ksero przewidziano montaż płyt na większej wysokości bezpośrednio do płatwi dachowych, przez co uzyska się wysokość pomieszczenia od 3,21m do 3,59 m, średnio powyżej 3,30 m. W części dotyczącej archiwum przewidziano do skucia posadzkę z lastriko, gdyż jest ona ułożona ze spadkami. Nowa szlichta posadzki musi być idealnie pozioma z uwagi na przewidywane do ułożenia szyny dla przesuwnych regałów. Przewidziano ponadto zamurowanie 3 otworów okiennych i powiększenie jednego, oraz poszerzenie 3 otworów drzwiowych w istniejących ścianach działowych. Roboty instalacyjne przewidują przeróbkę instalacji elektrycznej oświetlenia i gniazd wtykowych. Projektuje się drugi sanitariat. Instalacja c. o. bez zmian, jeden z grzejników przesuwa się z pom. archiwum do pom. kopiarek. W pomieszczeniu archiwum przewidziano klimatyzację oraz instalację alarmową ochrony przeciwpożarowej. Obiekt będzie objęty instalacją alarmową, antywłamaniową. Alarm w formie zewnętrznej syreny alarmowej z ostrzegawczym światłem zainstalowany będzie na ścianie szczytowej. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w CZĘŚĆI XIII siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 6000zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się: a) Osoby fizyczne, osoby prawne albo jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, b) Wykonawcy występujący wspólnie, c) Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy tzn.: d) wykonawcy, którzy posiadają odpowiedni sprzęt i materiały dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. 92, poz.881), e) Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, oraz wykonawcy, którzy: f) udzielą gwarancji na roboty budowlane min. 36 miesięcy, g) wniosą wadium w wysokości 6 000,00 zł, h) Wykonawcy, którzy wskażą w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom (zakres i tożsamość podwykonawcy). Wykonawcy występujący wspólnie : a) winni ustanowić pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia, b) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) warunki określone przez Zamawiającego muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy konsorcjum. Spełnienie warunków wymaganych od Wykonawców stwierdzone zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. W przypadku ewentualnych podwykonawców, tj. podmiotów które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia należy dołączyć ich wykaz, wzór załącznik nr 3 do siwz. 3 Oświadczenie: z art. 22 ust.1, art 24 ust. 1 i 2 zgodnie art. 44 ustawy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi załącznik nr 2. 4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument ( np. umowa), upoważniający do reprezentowania ich w postępowaniu. 5 Jeżeli Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1; pkt 2; pkt. 3 niniejszej części siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 1; pkt.2; pkt. 3 niniejszej części siwz zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm.umk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ odbierać można osobiście w godzinach od 9.00 do 15.00 lub za zaliczeniem pocztowym na podstawie wniosku: w siedzibie UMK w Toruniu Collegium Medicum w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 15, pok. 54..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę w zamkniętej kopercie należy składać w siedzibie jw. ul. Jagiellońska 15, pok. nr 56 sekretariat II piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.