Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-30
Hel: ZAKUP USŁUGI - OBSŁUGA BIURA PRZEPUSTEK REALIZOWANA NA RZECZ KOMENDY PORTU WOJENNEGO HEL ( KPW) W HELU PRZEZ SPECJALISTYCZNĄ UZBROJONĄ FORMACJĘ OCHRONNĄ (SUFO)
Numer ogłoszenia: 129827 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Hel, ul. Sikorskiego 20 bud. 2 /1, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 058 6757570, fax 058 6757250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:/hel.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP USŁUGI - OBSŁUGA BIURA PRZEPUSTEK REALIZOWANA NA RZECZ KOMENDY PORTU WOJENNEGO HEL ( KPW) W HELU PRZEZ SPECJALISTYCZNĄ UZBROJONĄ FORMACJĘ OCHRONNĄ (SUFO).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi, obsługi biura przepustek na rzecz Komendy Portu Wojennego w Helu w systemie zmianowym realizowanym przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formacją Ochronną (SUFO). 3.1.Wykonawca w zakresie objętym przedmiotem umowy zobowiązany jest w szczególności do: wystawiania przepustek; rozliczania wydanych przepustek za dany dzień; prowadzenia dokumentacji biura przepustek; monitorowania systemu alarmowego, przekazywania sygnałów alarmowych i ostrzegania; sprawdzania stanu wskazanych zamknięć, zabezpieczeń i plomb (pojemniki na klucze); informowania Zamawiającego o stanie technicznego zabezpieczenia poszczególnych pomieszczeń (dotyczy to w szczególności zamków, zamknięć, zabezpieczenia ppoż. itp.). 3.2. Zakres usługi: W zakres usługi wchodzi obsługa biura przepustek na rzecz Komendy Portu Wojennego w Helu realizowana przez umundurowanych pracowników ochrony Specjalistycznej Uzbrojonej Formacji Ochronnej (SUFO) w systemie zmianowym, a polegająca na: obsłudze biura przepustek; wystawianiu przepustek; prowadzeniu dokumentacji biura przepustek; prowadzeniu dokumentacji dotyczących wydawania i przyjmowania kluczy do pomieszczeń służbowych; wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń służbowych; monitorowania systemu alarmowego, przekazywania sygnałów alarmowych i ostrzegania; bezpośredniej ochronie fizycznej, stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych; powiadamianie oficera dyżurnego lub pełnomocnika dowódcy jednostki wojskowej ds. ochrony informacji niejawnych o zaistniałych nieprawidłowościach dotyczących gospodarki kluczami do pomieszczeń służbowych oraz o zaistniałych sytuacjach naruszenia zasad ochrony informacji niejawnych. 3.3. Biuro przepustek budynek nr1 - obsługa biura przepustek w składzie 1 pracownik ochrony wykonujący zadania w zakresie niewymagającym licencji. a) biuro przepustek 1 pracownik ochrony (1 posterunek stały: we wszystkie dni tygodnia w godzinach: 6.00 - 22.00) z zadaniami: wystawiania przepustek uprawniających do wejścia lub wjazdu na teren KPW Hel; wydawania i przyjmowania kluczy do pomieszczeń służbowych osobom do tego uprawnionym; prowadzenia dokumentacji biura przepustek; monitorowania systemu alarmowego, przekazywania sygnałów alarmowych i ostrzegania; powiadamiania oficera dyżurnego lub pełnomocnika dowódcy jednostki wojskowej ds. ochrony informacji niejawnych o zaistniałych nieprawidłowościach dotyczących gospodarki kluczami do pomieszczeń służbowych oraz o zaistniałych sytuacjach naruszenia zasad ochrony informacji niejawnych; sprawdzenia prawidłowości zamknięć drzwi i okien w obiekcie po opuszczeniu osób przebywających w nim; kontroli przestrzegania przez pracowników przepisów porządkowych, ochronnych, przeciwpożarowych oraz ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. 3.4. Biuro przepustek budynek nr 67 - obsługa biura przepustek w składzie 1 pracownik ochrony wykonujący zadania w zakresie niewymagającym licencji. a) biuro przepustek 1 pracownik ochrony (1 posterunek stały: od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.00 - 16.00) z zadaniami: kontroli ruchu osobowego ze sprawdzeniem dokumentów uprawniających do wstępu i przebywania w strefie bezpieczeństwa; wydawania i przyjmowania kluczy do pomieszczeń służbowych; prowadzenia dokumentacji biura przepustek; kontroli przestrzegania zakazu wnoszenia oraz nadzorowania deponowania telefonów komórkowych i innych urządzeń służących do rejestracji obrazu i dźwięku; powiadamiania oficera dyżurnego lub pełnomocnika dowódcy jednostki wojskowej ds. ochrony informacji niejawnych o zaistniałych nieprawidłowościach dotyczących gospodarki kluczami do pomieszczeń służbowych oraz o zaistniałych sytuacjach naruszenia zasad ochrony informacji niejawnych; nadzoru nad jednostkami pływającymi wycofanymi z eksploatacji, ochroną mienia nieruchomego i ruchomego w celu zabezpieczenia go przed zniszczeniem, kradzieżą bądź dewastacją; sprawdzenia prawidłowości zamknięć drzwi i okien w obiekcie po opuszczeniu osób przebywających w nim; kontroli przestrzegania przez pracowników przepisów porządkowych, ochronnych, przeciwpożarowych oraz ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. 3.5.Posiadanie minimum dwuosobowej uzbrojonej grupy interwencyjnej, której działanie będzie nieodpłatne. 1. Zadaniem będzie wsparcie obsady biura przepustek na wypadek zagrożenia obiektów lub osób w nich przebywających (dojazd do miejsca zdarzenia i przystąpienie do interwencji) w dzień w czasie do 15 minut, w nocy w czasie do 10 minut. 2. Powiadamianie i alarmowanie kadry zawodowej oraz pracowników wojska na polecenie oficera dyżurnego po godzinach służbowych maksymalnie 4 razy w roku. 3.6. Wykonawca powinien utrzymywać wymaganą ilość pracowników dla zapewnienia obsady biura przepustek w poszczególnych obiektach. Pracownicy ochrony fizycznej przewidziani do wykonania zadania nie mogą posiadać statusu osób niepełnosprawnych. Wykonawca powinien zapewnić pracownikom jednolite umundurowanie: dla pracowników biura przepustek garnitur z oznaką przynależności do SUFO. Wykonawca powinien wyposażyć pracowników wykonujących zadanie w wyposażenie konieczne do wykonywania usług z zakresu ochrony, w tym urządzenia łączności radiowej działające na wydzielonym, dopuszczonym do użycia przez właściwą instytucję, paśmie Wykonawcy. 3.7. Zamawiający udostępni wykonawcy: środki łączności do powiadamiania i alarmowania o zaistniałych zdarzeniach oraz środki łączności przewodowej do użytku lokalnego, niezbędne oświetlenie obiektów oraz ich właściwe zabezpieczenie przeciwpożarowe, pomieszczenia na potrzeby wykonywania zadań ochronnych, pomieszczenie socjalne dla pracowników ochrony oraz punkt doraźnej pomocy medycznej, zabezpieczający KPW Hel.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w wysokości: 1 500, 00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Firma przystępująca do przetargu musi spełniać warunki określone w Ustawie o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. nr 11poz 95 z późniejszymi zmianami), ustawie o ochronie osób i mienia (Dz. U. NR 114 poz. 740 z późniejszymi zmianami) oraz wydawanych na ich podstawie stosownych rozporządzeń. Ocena spełniania tych warunków odbędzie się na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych przez Wykonawcę zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia Z treści złożonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił. Nie planuje się zebrania wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty cenowej, - załącznik nr 1; 2) oświadczenie wykonawcy na załączniku nr 2; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione przez właściwy organ; potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 us.1 pkt 9 oraz pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie(odroczenie) lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. nr 114 poz. 740 z późn. zmianami). Koncesja musi być ważna co najmniej do 31.03.2008 r. ; 7) wykaz wykonanych i wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (protokoły odbioru, faktury, referencje) potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie (warunek: wykonanie minimum 1 zamówienia przez okres co najmniej 12 miesięcy w instytucji o liczbie pracowników nie mniejszej niż 200 osób w ciągu ostatnich 3 lat, potwierdzone odpowiednimi dokumentami.) - załącznik nr 3; 8) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (należy również dołączyć kopie dokumentów poświadczających posiadanie odpowiednich kwalifikacji dla każdego z pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia: poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli (poufne) dla pracownika zabezpieczającego obiekt nr 67, poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli (zastrzeżone) dla pracownika zabezpieczającego obiekt nr 1, oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych) - załącznik nr 4; 9) oświadczenie, że wykonawca posiada pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych przeszkolonego w zakresie ochrony informacji niejawnych przez służby ochrony państwa ( SKW lub ABW).- załącznik nr 5; 10) oświadczenie, że wykonawca posiada kancelarię tajną oraz pomieszczenie do pracy na dokumentach niejawnych, które spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18.10.2005r. w sprawie organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych (Dz.U.2005.208.1741) - załącznik nr 6; 11) oświadczenie, że posiada minimum dwuosobową Grupę Interwencyjną posiadającą broń, zgodnie z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych Szt. Gen. (1569/2004 par. 12.1), która podejmie działania mające na celu wsparcie Biura Przepustek na wypadek zagrożenia obiektów lub osób w nich przebywających - dojazd do miejsca zdarzenia i przystąpienie do interwencji w czasie do 15 min od wezwania w dzień, w czasie do 10 minut od wezwania w nocy. -załącznik nr 7; 12) oświadczenie o wyposażeniu planowanych do realizacji zamówienia pracowników ochrony w jednolite umundurowanie oraz w środki łączności radiowej działającej na wydzielonym paśmie wykonawcy - załącznik nr 8; 13) oświadczenie o zobowiązaniu Wykonawcy do przechowywania wszystkich dokumentów dotyczących przedmiotowego zamówienia w ograniczonej dostępności tj.: nie udostępniania i rozpowszechniania osobom nieuprawnionym informacji stanowiących tajemnicę służbową lub informacji, którą uzyskał w związku z wykonywaniem czynności służbowych, a której ujawnienie może narazić na szkodę prawnie chroniony interes w myśl obowiązujących przepisów: - Ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. 2005.196.1631). - Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 (Dz. U. 98.21.94 z późn. zm.)- Kodeks pracy Art. 100. par. 2, pkt 4. - Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz .U. 03.153.1503 z późn. zm.), Art. 11 - załącznik nr 9. 14) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 1mln zł. Wymienione dokumenty urzędowe muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kopii poświadczonych przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy w postaci pieczątki osobowej, podpisu i wpisu (za zgodność z oryginałem). Nie spełnienie powyższego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl, ww.hel.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Portu Wojennego Hel ul. Sikorskiego 20, 84-150 Hel, budynek Sztab KPW pokój nr 206.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy dostarczyć do Kancelarii Jawnej Komendy Portu Wojennego Hel ul. Sikorskiego 20, 84-150 Hel w terminie do dnia 07.08.2007 r. godz. 1200..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI HEL
- Transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Miejskiej Hel w roku 2025
- "Transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości niezamieszkałych w Gminie Miejskiej Hel w roku 2025"
- Przedłużenie licencji, usługi serwisowe oraz usługi związane z aktualizacją Szpitalnego Systemu Informatycznego firmy "KAMSOFT"
- Udostępnienie sił i środków na realizację odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Hel w okresie od 01.01.2025 - 31.12.2025
więcej: przetargi HEL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony
- Usługa całodobowej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Kultury i Sportu Sp. z o.o. w Pruszkowie.
- "Świadczenie usługi polegającej na ochronie i dozorze osób i mienia w Zespole Szkół Ekonomicznych w Tczewie"
- Ochrona obiektów Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice oraz monitoring 3-ch obiektów zlokalizowanych w Tychach
- Usługa ochrony fizycznej i ochrony mienia świadczona w obiektach Akademii Nauk Stosowanych Stefana Batorego z siedzibą w Skierniewicach przy ul. Batorego 64 C
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Okręgowego i Sądu Rejonowego w Zamościu.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.