eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁowiczDostawa wyrobów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-02

Łowicz: Dostawa wyrobów medycznych
Numer ogłoszenia: 129845 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Ułańska 28, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375368 w. 250, faks 046 8375991.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.pol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczanie do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu wyrobów medycznych w ilościach i asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 4 zgodnie z zamówieniami cząstkowymi składanymi sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Przedmiot zamówienia składa się z 40 niepodzielnych zadań: Zadanie nr 1: zestaw do stymulacji endokawitarnej Zadanie nr 2: różne produkty medyczne Zadanie nr 3: drobny sprzęt jednorazowy Zadanie nr 4: papier do EKG, KTG, elektrody i żele Zadanie nr 5: rurki intubacyjne, tracheotomijne Zadanie nr 6: cewniki urologiczne, worki do moczu Zadanie nr 7: wzierniki ginekologiczne, Cytofix, miotełka do bad. cytolog. Zadanie nr 8: zgłębniki żołądkowe, dreny Zadanie nr 9: cewniki do odsysania, maski tlenowe Zadanie nr 10: prezerwatywy- osłonki Zadanie nr 11: fartuchy, maski i czepki jednorazowe Zadanie nr 12: pojemniki do próbek chirurgicznych Zadanie nr 13: opakowania do sterylizacji i wskaźniki Zadanie nr 14: zestawy do cewnikowania żył centralnych, kaniule, igły do znieczuleń Zadanie nr 15: filtry oddechowe, przedłużacze do rurek intubacyjnych Zadanie nr 16: torby na wymiociny Zadanie nr 17: drobny sprzęt jednorazowy Zadanie nr 18: termometry elektroniczne Zadanie nr 19: elektrody Ergo-Pen Zadanie nr 20: papier termiczny Zadanie nr 21: rurki intubacyjne i filtry oddechowe Zadanie nr 22: obłożenie jednorazowe pola operacyjnego Zadanie nr 23: dozowniki łokciowe Zadanie nr 24: przyrządy do przetoczeń Zadanie nr 25: strzykawki, igły injekcyjne Zadanie nr 26: worki śniadaniowe Zadanie nr 27: okulary do fototerapii Zadanie nr 28: sonda Sengstakena Zadanie nr 29: wkłady workowe Zadanie nr 30: pościel jednorazowa, prześcieradła, obłożenia Zadanie nr 31: indykator procesu sterylizacji Zadanie nr 32: osprzęt do dermatomu Zadanie nr 33: samoprzylepny opatrunek do kaniul Zadanie nr 34: folia chirurgiczna Zadanie nr 35: opakowania do sterylizacji i wskaźniki Zadanie nr 36: worki na zwłoki Zadanie nr 37: drobny sprzęt medyczny jednorazowy Zadanie nr 38: myjki jednorazowe Zadanie nr 39: drobny sprzęt jednorazowy Zadanie nr 40: jednorazowe golarki medyczne Zamawiający wymaga, aby wszystkie wyroby medyczne miały oznakowania i instrukcje używania zgodnie z art. 14 Ustawy o wyrobach medycznych ( Dz.U. Dz 2010r. nr 107 poz. 679 z póź.zm.) Minimalny termin przydatności oferowanych wyrobów medycznych powinien wynosić minimum 6 miesięcy od daty dostawy. Faktura winna zawierać serię i datę ważności dostarczanych wyrobów medycznych. UWAGA! Dostawy winny być realizowane transportem Wykonawcy do magazynów Zamawiającego w Aptece Szpitalnej w godz. 8-15..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 40.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku (Dz.U. Nr 107 poz. 679 z póź. zm.) o wyrobach medycznych oraz posiadają aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 5 do siwz). 2. w przypadku produktów, które nie zostały sklasyfikowane jako wyrób medyczny Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia potwierdzającego wymagania zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do przedstawienie próbek i instrukcji użytkowania oferowanych towarów w celu potwierdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin realizacji dostaw częściowych - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w przypadku konieczności wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy: - w zakresie numeru katalogowego produktu, - w zakresie sposobu konfekcjonowania, - w zakresie liczby opakowań, - w sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt powodujący wycofanie dotychczasowego. 2.Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianami wartości umowy i być niekorzystne dla Zamawiającego. 3.Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.pol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, 99-400 Łowicz, ul. Ułańska 28 - budynek administracji, pokój 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 99-400 Łowicz, ul. Ułańska 28 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.