Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-30
Kartuzy: Założenie i modernizacja szczegółowej osnowy wysokosciowej III klasy na obszarze powiatu kartuskiego
Numer ogłoszenia: 129850 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kartuzach, ul. Dworcowa 1, 83-300 Kartuzy, tel. 058 6810328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie i modernizacja szczegółowej osnowy wysokosciowej III klasy na obszarze powiatu kartuskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zamówienia jest założenie 150 znaków osnowy wyskościowej III klasy na obszarze powiatu kartuskiego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.60.00 - 74.72.60.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy odstepuje od pobrania wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2.Wykonawcy złożą ofertę zgodną z wymogami siwz i ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale IV niniejszej siwz metodą spełnia/nie spełnia. 4. Wykonawcy, którzy nie złożą dokumentów potwierdzających spełnienia warunków zgodnie z art. 22 oraz z art. 26 ust.3 ustawy Pzp, zostaną wykluczeni z postępowania, natomiast nie spełnienie choć jednego z pozostałych warunków siwz przyczyni się do odrzucenia ich oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uzyskania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 2); 1.2 oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3); 1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie objętym zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (osoba która prowadzi działalność gospodarczą); 1.4 Oświadczenie Wykonawcy o przestrzeganiu poufności dostępu do danych oraz nie wykorzystywanie danych uzyskanych podczas świadczenia usług do celów innych poza usługą objętą zamówieniem oraz o nie udostępnieniu danych osobom trzecim. 1.5 Oferta powinna również zawierać imię i nazwisko kierownika robót polowych i kameralnych oraz świadectwo uprawnień zawodowych w zakresie I i II. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), wyżej wymieniony dokument (1.2, 1.3, 1.4) musi złożyć każdy podmiot.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.kartuzy.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kartuzach stanowisko ds. inwestycji, remontów i zamówień publicznych 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kartuzach ul. Gdańska 26 pokój nr 14.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Zakup sprzętu komputerowego i monitorów interaktywnych do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwest. pn. "Rozbudowa budynku Szpitalnego Oddziału Ratunkowego o klatkę schodową wraz z windą dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach"
- Sukcesywna dostawa paliwa dla pojazdów Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
- Kompleksowe sprzątanie Kartuskiej Pływalni Neczk
- Remont budynku Starostwa Powiatowego w Kartuzach przy ul. Dworcowej 1 realizowany w ramach dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
więcej: przetargi w Kartuzach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.