Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-05
Łomża: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę materiałów szewnych
Numer ogłoszenia: 129851 - 2011; data zamieszczenia: 05.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego , Al. Piłsudskiego 11, 18-404 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 4733610, faks 086 4733210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę materiałów szewnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży zwanego dalej Zamawiającym w ilościach i asortymencie wg załącznika nr 1. Ilość pakietów - 11..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienie uzupełniające obejmuje 20% zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3, 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 dostawę materiałów szewnych, potwierdzoną referencjami na kwotę minimum Pakiet 1 - 95.000,00 zł, Pakiet 2 - 20.000,00 zł, Pakiet 3 - 26.000,00 zł, Pakiet 4 - 3.000,00 zł, Pakiet 5 - 8.000,00 zł, Pakiet 6 - 20.000,00 zł,Pakiet 7 - 150,00 zł, Pakiet 8 - 1.000,00 zł, Pakiet 9 - 600,00 zł, Pakiet 10 - 1.500,00 zł, Pakiet 11 - 30.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Dokumenty potwierdzające, że zaoferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne posiadają deklarację zgodności i są oznakowane znakiem CE oraz posiadają (jeśli dotyczy w zależności od klasy oferowanego urządzenia) wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych - (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.) - Na zaoferowane urządzenia nie będące wyrobami medycznymi wymagana jest deklaracja zgodności i oznakowanie znakiem CE. Na w. w dokumentach należy umieścić adnotację, którego pakietu i której pozycji dotyczą.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projektem umowy i że przyjmuje je bez zastrzeżeń.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) obniżenia cen towaru o procent zmiany ceny, b) zmiany nazwy towaru w przypadku kiedy nowy towar spełnia wszystkie parametry towaru, który przestał być wytwarzany, c) zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej ustawowo stawki podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-lomza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki w Łomży, Al. Piłsudskiego 11a, 18 - 404 Łomża, Hotel Pielęgniarek II piętro pokój 218.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki w Łomży, Al. Piłsudskiego 11a, 18 - 404 Łomża, Kancelaria pokój 235.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne - plecionka syntetyczna powlekana. Mieszanina kwasu polimlekowego i poliglikolowego; szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo - ilościowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne - plecionka syntetyczna powlekana, niebarwiona. Mieszanina kwasu polimlekowego i poliglikolowego; szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo - ilościowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne - plecionka syntetyczna, poliestrowa, wykonana z tereftalanu etylenu. Powlekana polibutylanem kwasu masłowego lub silikonem; szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo - ilościowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne - plecionka syntetyczna powlekana. Mieszanina kwasu polimlekowego i poliglikolowego; szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo - ilościowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monofilament niewchłanialny , nylonowy; szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo - ilościowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy skórne - monofilament; szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo - ilościowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne - plecionka syntetyczna powlekana, niebarwiona; szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo - ilościowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne- syntetyczne, monofilamentowe, niebarwione; szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo - ilościowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.28-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka prolenowa; szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo - ilościowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka prolenowa; szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo - ilościowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka częściowo wchłanialna (po wchłonięciu polilaktydu 40g/m2); szczegółowy opis znajduje się w formularzu asortymentowo - ilościowym ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa owoców i warzyw dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży.
- Przebudowa Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Księżnej Anny w Łomży, Filia nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę istniejących pomieszczeń Pracowni endoskopii urologicznej, wraz z nadzorem autorskim
- Dostawy produktów spożywczych do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Realizacja zaj.kompleksowego wsparcia dziecka i jego rodziny przez terapeutę uwagi słuchowej m.Tomatisa z dziećmi od wykrycia niepełnosprawności do podjęcia nauki w szkole z m. Łomża w ramach WOKRO
- Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej, emulsji kationowej oraz grysu dla potrzeb MPGKiM ZB
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy: osprzętu do urządzeń medycznych, narzędzi i akcesoriów bronchoskopowych, sprzętu do histerektomii, masek twarzowych
- Dostawa materiałów medycznych
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku - II (uzupełnienie)
- Dostawa wyrobów medycznych do aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów medycznych do krioablacji ujść żył płucnych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.