Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-30
Zbiczno: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Sumowo-Sumówko - III etap
Numer ogłoszenia: 129865 - 2007; data zamieszczenia: 30.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zbiczno, Zbiczno 140, 87-305 Zbiczno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4939317, fax 056 4939317.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbiczno.brodnica.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych Sumowo-Sumówko - III etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbudowa nawierzchni jezdni drogi Sumowo - Sumówko na odcinku długości 0,810 km w km 1+400 - 2+210 oraz powierzchniowe utrwalenie nawierzchni na odcinku o długości 2,210 km w km 0+000 - 2+210.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.40 - 45.23.32.40 Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca powinien wnieść wadium w wysokości 3.000,00zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1.Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący zał.nr 1 do siwz. Cenę ofertową - kosztorys ofertowy. 2.Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego złącznik nr 2 do siwz. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych , wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium (potwierdzenie wpłaty lub oryginał dokumentu, jeśli wadium zostało wniesione w innej formie). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Dokumenty stwierdzające uprawnienia oraz kopie wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa kadry kierowniczej. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wnioskodawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. 12. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. Umowę o dzierżawę, najem lub leasing sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, a którego składający ofertę nie jest właścicielem ( zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz ) 13. Wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 14.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat minimum trzech robót drogowych - przebudowa-modernizacja nawierzchni asfaltowej na odcinku min. 1,0 km każde o wartości nie mniejszej niż 200.000 PLN brutto potwierdzone przez inwestorów, użytkowników obiektów, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Wykaz powinien zawierać nazwę zamawiającego, rodzaj robót, wartość brutto, termin rozpoczęcia i zakończenia. ( zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz ). 15. Oświadczenia: 1) o okresie gwarancji jakości na zamontowanie urządzenia i wykonane roboty - 36 miesięcy, licząc od dnia przekazania obiektu do użytkowania ( protokołu końcowego), 2) o ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej, 3) o uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, 4) o sporządzeniu geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, 5) o wykonaniu wszystkich niezbędnych czynności i uzyskaniu dokumentów w celu uzyskania odbioru końcowego, 6) o dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem - podać datę odbytej wizji lokalnej, 16. Informację Banku prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy - dane o stanie środków własnych lub dostępności kredytu - z podaniem wysokości kwoty kredytu wskazującą na możliwość wykonania zadania - zgodnie z ust. 3 pkt 1 rozdział VIII- wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 17.Polisę ubezpieczeniową wykonawcy potwierdzającą ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 18.Sprawozdanie finansowe za 2004, 2005 i 2006r. jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a podmioty nie zobowiązane do sporządzania sprawozdań - Rachunek zysków, strat i zobowiązań za 2004, 2005 i 2006 rok. Z dokumentów powyższych ma wynikać wielkość przychodu, zysk bądź straty ( zgodnie z załącznikiem nr 6). 19.Wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót (zgodnie z załącznikiem nr 7) 20. Harmonogram realizacji projektu opracowany na okres wykonania robót, który należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 8 do siwz ). 21. Każda z firm wspólnie składających ofertę (konsorcjum) oraz Podwykonawcy złożą następujące dokumenty: 1) Zaświadczenia uprawniające do występowania w obrocie prawnym, 2) załącznik j/w 3) informacje z KRK zgodnie z pkt. 9 i 10 niniejszego rozdziału. 4)zaświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne (US, ZUS), 5)polisę ubezpieczeniową wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ważność dokumentów- j.w. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) oferta, kosztorysy ofertowe muszą być podpisane przez wszystkie podmioty lub podmiot o ile taka reprezentacja wynika z umowy. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbiczno.brodnica.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego (pok. Nr 10, II piętro) w terminie do dnia 23.08.2007r..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Zbiczno, 87-305 Zbiczno 140, pok. Nr 10, II p..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Górno w 2025 roku
- Przebudowa dróg w ramach zadania "Modernizacja dróg gminnych w Gminie Radziechowy-Wieprz"
- "Realizacja inwestycji Budżetu Obywatelskiego 2025 o numerze: BO25/II/14, BO25/III/10,21, BO25/I/12, BO25/I/1, BO25/IV/18, BO25/V/7, BO25/O/16 oraz BO25/I/5"
- Budowa drogi KDD4 w Czosnowie
- Rozbudowa i przebudowa dróg powiatowych Nr 1911T oraz Nr 1913T na odcinku o łącznej długości 571 mb w miejscowości Krasocin
- Modernizacja drogi wewnętrznej w Chrzowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.