To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-12
Kraków: Ochrona obiektów pocztowych przez grupy interwencyjne
Numer ogłoszenia: 12987 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 363361 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów pocztowych przez grupy interwencyjne.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochronnej w okresie od dnia udzielenia zamówienia do 30 czerwca 2011 r. w formie gotowości do interwencji oraz bezpośredniej interwencji załogi interwencyjnej, po otrzymaniu powiadomienia ze Stacji Monitorowania Alarmów CUK OR Kraków i CUK OR OD Rzeszów o konieczności wykonania interwencji; 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części/zadania: a) Zadanie nr 1: Świadczenie usługi ochronnej dla nw. obiektów: Obiekt Poczta Polska S.A., 38-200 Jasło, ul. 3-go Maja 4; Obiekt Poczta Polska S.A., 36-200 Brzozów, ul. Mickiewicza 12; Obiekt Poczta Polska S.A., 37-500 Jarosław, ul. Jana Pawła II 10; Obiekt Poczta Polska S.A., 37-600 Lubaczów, ul. Mickiewicza 3. b) Zadanie nr 2: Świadczenie usługi ochronnej dla nw. obiektów: Obiekt Poczta Polska S.A., 32-400 Myślenice, ul. Matejki 1; Obiekt Poczta Polska S.A., 32-300 Olkusz, ul. Kazimierza Wielkiego 52; Obiekt Poczta Polska S.A., 32-500 Chrzanów, ul. Piłsudskiego 2a; Obiekt Poczta Polska S.A., 34-100 Wadowice, ul. Lwowska 11. 3) Bezpośrednia interwencja załogi grupy interwencyjnej rozumiana jest jako: a) Dojazd do obiektu wskazanego w Załączniku nr 1 do niniejszej umowy, po otrzymaniu powiadomienia o konieczności jej wykonania od operatora SMA (Stacja Monitorowania Alarmów); b) Podjęcie stosownych do okoliczności działań w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa osób i mienia znajdującego się w chronionym obiekcie, a w szczególności w sytuacjach wskazujących na: kradzież lub zabór mienia w wyniku włamania, napadu, rabunku; próbę zagarnięcia mienia; wystąpienie innych zagrożeń, np., energetycznych, gazowych, wybuch pożaru itp. 4) Przekazanie sygnału od operatora SMA informujacego o konieczności rzeprowadzenia interwencji przez załogę grupy interwencyjnej Wykonawcy odbywać się będzie drogą telefoniczną na numer wskazany przez Wykonawcę; 5) Wykonawca w dniach i stosownych godzinach zobowiązany jest do realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia, a w przypadku odebrania sygnału przeprowadzenia interwencji, do niezwłocznego podjęcia dopuszczalnych prawem czynności ochronnych przez załogę grupy interwencyjnej, a w szczególności do: a) ujęcia sprawcy i oddania go w ręce Policji; b) poinformowania operatora SMA o dokonanych ustaleniach na miejscu zdarzenia; c) zabezpieczenia obiektu do czasu przybycia Policji oraz przedstawiciela Zamawiającego; d) podjęcia działań celem przeciwdziałania powstaniu strat lub ograniczenia skutków i następstw zdarzeń nadzwyczajnych, w szczególności włamania, napadu, zagrożeń energetycznych, gazowych, wybuchu ładunku oraz pożaru; e) przekazanie informacji ze zdarzenia operatorowi SMA. 6) Po dotarciu do obiektu, z którego napłynął sygnał, załoga grupy interwencyjnej oprócz podjęcia czynności wymienionych powyżej obejmuje ochroną obiekt do czasu przybycia Policji oraz przedstawiciela Zamawiającego. 7) Wszelkie działania pracowników Wykonawcy, po otrzymaniu informacji o podjęciu interwencji, przekazane przez operatora SMA podejmowane będą bez opóźnień, a załoga grupy interwencyjnej uda się na wskazane miejsce najkrótszą możliwą drogą, przy czym czas dojazdu do obiektu nie może przekroczyć 10 minut od chwili otrzymania zgłoszenia od operatora SMA; 8) Pozostałe postanowienia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia wynikają z załącznika nr 4, tj. projektu umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usługi ochronnej dla nw. obiektów: Jasło, Brzozów, Jarosław, Lubaczów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Ochrony Mienia i Usług Detektywistycznych SECURITY OFFICE Sp. z o.o., Ul. Ks. J. Jałowego 29, 35-010 RZESZÓW, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3934,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4487,04
Oferta z najniższą ceną: 4487,04 / Oferta z najwyższą ceną: 4487,04
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie usługi ochronnej dla nw. obiektów: Myślenice, Olkusz, Chrzanów, Wadowice
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Ochrony Mienia i Usług Detektywistycznych SECURITY OFFICE Sp. z o.o., Ul. Ks. J. Jałowego 29, 35-010 RZESZÓW, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3934,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4487,04
Oferta z najniższą ceną: 4487,04 / Oferta z najwyższą ceną: 4487,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Łobzowskiej - skrzyżowanie od ul. Siemiradzkiego w Krakowie
- DFP.271.2.2025.AB -Dostawa wraz z wdrożeniem Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Finansowych i Automatyzacji Procesów Biznesowych (SEOD) wraz z integracją z systemem InfoMedica dla S.U.
- Zakup usługi sieciowego dostępu do kolekcji czasopism elektronicznych w 2025 roku ze wszystkich stanowisk komputerowych UJ oraz spoza sieci uczelnianej za pomocą systemu autentykacji.
- Dostawa 4szt kamer optycznych dla CDSI DE-dzp.272-081/25
- "Zakup specjalistycznego samochodu do 3.5 t do transportu dzieł sztuki"
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby punktu pielęgniarskiego z pokojem przygotowawczym wraz z modernizacją istniejących sanitariów przy salach chorych na oddziale szybkiej diagnostyki w pawilonie M5
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu w podziale na II części"
- Świadczenie usług stróżowania (dozór) obiektów będących w zarządzie Nadleśnictwa Daleszyce i wchodzących w skład Gospodarstwa Nasienno-Szkółkarskiego w Sukowie
- Świadczenie usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Olkuszu
- Dozór i ochrona obiektu przy ul. Brzezińskiej 27 w Bytomiu
- Ochrona osób i mienia Prokuratury Okręgowej w Tarnobrzegu i podległych jednostek
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.