Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-01
Toruń: Dostawa wyposażenia warsztatowego. Numer referencyjny P/16/IW/15
Numer ogłoszenia: 129884 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4620 , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 36 94, faks 56 653 36 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia warsztatowego. Numer referencyjny P/16/IW/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia warsztatowego tj. 1.1. Podnośnik punktowy Żaba, typu DK 100Q AC Hydraulics, w ilości 5 sztuk. 1.2. Podnośnik hydrauliczny dwukolumnowy 5T typu ZPF-500, w ilości 1 sztuki. 1.3. Myjka warsztatowa typu US - 4, w ilości 1 sztuki. 1.4. Myjka ciśnieniowa z podgrzewaniem typu HDS 5/15U, w ilości 7 sztuk. 1.5. Stół warsztatowy typu PROMAG EFSSO30C/Z2K2T2, w ilości 4 sztuk. 1.6. Uniwersalne urządzenie do wstępnej kontroli ustawienia zbieżności pojazdów do i powyżej 3,5 tony typu UNC-8, w ilości 1 sztuki. zgodnie z wymaganiami określonymi w Wymaganiach Eksploatacyjno - Technicznych (WE-T) - załącznik nr 1 do SIWZ, który stanowi jej integralną część. 2. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie: 2.1. Zamawiający określił w pkt 1 ilości wyposażenia, jakie wybrany Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania (podstawowy zakres zamówienia). 2.2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości wyposażenia w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego wyposażenia, zgodnego z WE-T (załącznik nr 1) i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości wyposażenia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. Zamówienie wynikające z prawa opcji nie przekroczy: 2.2.1. Dla podnośnika punktowego żaba typu DK 100Q AC Hydraulics - 20% podstawowego zakresu zamówienia, tj. 1 sztuki. 2.2.2. Dla myjki warsztatowej typu US - 4, - 100% podstawowego zakresu zamówienia, tj. 1 sztuki. 2.2.3. Dla myjki ciśnieniowej z podgrzewaniem typu HDS 5/15U - 15% podstawowego zakresu zamówienia, tj. 1 sztuki. 2.2.4. Dla stołu warsztatowego typu PROMAG EFSSO30C/Z2K2T2 - 25% podstawowego zakresu zamówienia, tj. 2 sztuk. Termin realizacji dla opcji to: 20.11.2015r. 2.3. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 3. Zakres czynności Wykonawcy w ramach wykonania przedmiotu zamówienia: 3.1. Przed dostarczeniem urządzeń do Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedsięwzięć związanych z oznakowaniem urządzeń kodem kreskowym, poprzez: 3.1.1. Wypełnienie Karty Wyrobu stanowiącej załącznik nr 6 załącznika do decyzji nr 3/MON Ministra Obrony narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (za wyjątkiem CZĘŚCI A), 3.1.2. Przekazanie do Zamawiającego, w terminie minimum na 2 tygodnie przed planowaną dostawą urządzeń, wypełnionej Karty Wyrobu w postaci elektronicznej (format MS Excel, w wersji edytowalnej na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym np. typu pendrive), 3.1.3. W przypadku braku kodu kreskowego, wykonanego zgodnie z wymaganiami systemu GS1 (ang. Global System One), umieszczonego na urządzeniu bezpośrednio przez jego producenta - Oznakowanie pojazdów kodem kreskowym lub wykonanie etykiety logistycznej GS-128 dla dostarczanych urządzeń..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: w wysokości: Część nr 1 - 800,- zł.; Część nr 2 - 350,- zł.; Część nr 3 - 100,- zł.; Część nr 4 - 1300,- zł.; Część nr 5 - 250,- zł.; Część nr 6 - 250,- zł; Wadium można wnieść w formie i na zasadach zgodnych z art. 45 Ustawy. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu musi mieć formę przelewu bankowego na konto NBP 42 1010 1078 0104 3213 9120 0000. Przelew musi nastąpić w takim terminie, aby cała kwota wadium była na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać: Wadium do postępowania - (wpisać numer referencyjny oraz nr części, której dotyczy). 3. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie JW. 4620, bud. nr 98, pokój nr 3, w godz. od 700 do 1400 w dniach od poniedziałku do piątku, nie później niż w terminie składania ofert. Wniesione wadium należy opisać jak tytuł przelewu w pkt 2. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi posiadać zapisy o bezwarunkowym, nieodwołalnym zobowiązaniu wypłaty całej kwoty zabezpieczenia oferty, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez żadnych warunków i zastrzeżeń. 4. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę jedną z form wadium na cały okres związania ofertą. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania na podstawie, art. 24 ust. 2 pkt 2. 6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od określania szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnienie warunku ocenione zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
5.1. Wypełniony ofertowy wraz z przedstawieniem parametrów technicznych oferowanego sprzętu -załącznik nr 2 do SIWZ, dla każdej części oddzielnie. 5.2. dokładny opis oferowanego urządzenia - dotyczy Wykonawców składających oferty równoważne; 5.3. w przypadku kompletu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć specyfikację części.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.12wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4620
UL. OKÓLNA 37
87-100 TORUŃ.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2015 godzina 11:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4620, Kancelaria Jawna w bud. nr 97, pok. nr 11, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00 lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podnośnik punktowy Żaba, typu DK 100Q AC Hydraulics.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podnośnik punktowy Żaba, typu DK 100Q AC Hydraulics, w ilości 5 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podnośnik hydrauliczny dwukolumnowy 5T typu ZPF-500..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podnośnik hydrauliczny dwukolumnowy 5T typu ZPF-500, w ilości 1 sztuki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Myjka warsztatowa typu US - 4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjka warsztatowa typu US - 4, w ilości 1 sztuki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Myjka ciśnieniowa z podgrzewaniem typu HDS 5/15U..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjka ciśnieniowa z podgrzewaniem typu HDS 5/15U, w ilości 7 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stół warsztatowy typu PROMAG EFSSO30C/Z2K2T2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół warsztatowy typu PROMAG EFSSO30C/Z2K2T2, w ilości 4 sztuk..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Uniwersalne urządzenie do wstępnej kontroli ustawienia zbieżności pojazdów do i powyżej 3,5 tony typu UNC-8..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalne urządzenie do wstępnej kontroli ustawienia zbieżności pojazdów do i powyżej 3,5 tony typu UNC-8, w ilości 1 sztuki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa ultrasonografu do badań ginekologicznych.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum "Pamięć i Tożsamość" im. św. Jana Pawła II (w organizacji) ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń. Numer sprawy: MPiTJPII/ZP-01/11/2024/PK
- Wykonanie robót remontowych i wykończeniowych pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby obsługi osób korzystających z budynku przy ulicy Bydgoskiej 52 w Toruniu
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Nidzica
- Ubezpieczenie mienia Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. Aleksandra Piotrowskiego w Gnieźnie
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
- Zakup mebli i wyposażenia, w tym laboratorium magazynowego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
- Doposażenie specjalistycznych pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
więcej: Urządzenia warsztatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.