eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KotlaPrzebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Kotli - wykonanie drogi o nawierzchni tłuczniowej na odc. 675 m oraz drogi o nawierzchni bitumicznej na odc. 385 m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-11

Kotla: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Kotli - wykonanie drogi o nawierzchni tłuczniowej na odc. 675 m oraz drogi o nawierzchni bitumicznej na odc. 385 m
Numer ogłoszenia: 129897 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotla , ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla, woj. dolnośląskie, tel. 076 8318361, faks 076 8318308.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Kotli - wykonanie drogi o nawierzchni tłuczniowej na odc. 675 m oraz drogi o nawierzchni bitumicznej na odc. 385 m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Kotla. Zakres opracowania na całej długości mieści się w granicach istniejącego pasa drogowego. Projektowana droga będzie miała nawierzchnię: -z kruszywa łamanego- 675 m (w km od 0+197 - 0+872) o gr. 10 cm wraz z profilowaniem i wzmocnieniem podbudowy (istniejącej nawierzchni) warstwą kruszywa łamanego 0/31,5 mm o śr. gr. 5 cm zgodnie z przekrojem normalnym; -z betonu asfaltowego- 385 m (w km od 0+000 - 0+197 oraz od 0+872 - 1+060) dwie warstwy - wyrównawcza o gr. 4 cm i ścieralna o gr. 4 cm, na istniejącej szerokości jezdni w km 0+000 - 0+197 oraz na szerokości 4,5 m w km 0+872 - 1+060. Spadek drogi projektuje się jako poprzeczny jednostronny i dwustronny 2 % w zależności od ukształtowania terenu. Pobocza: -od km 0+000 - 0+105 z odzyskanego humusu gr. 5 cm ; -od km 0+105 - 0+197 oraz od km 0+872 - 1+060 z kruszywa łamanego lub destruktu bitumicznego zagęszczonego mechanicznie gr. 8 cm; - od km 0+197 - 0+872 z kruszywa mineralnego zagęszczonego mechanicznie gr. 15 cm. Na całej długości drogi projektuje się pobocza o szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym 4 %. Teren znajduje się w strefie występowania stanowisk archeologicznych. Przed przystąpieniem do robót ziemnych Wykonawca winien uzyskać pozwolenie konserwatora zabytków na prowadzenie badań archeologicznych zgodnie ze stanowiskiem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu - uzgodnienie nr L/Arch.5183.158.2016.JK z dnia 13.05.2016 r. Zakres prac na zadaniu pn.: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Kotli - wykonanie drogi o nawierzchni tłuczniowej na odc. 675 m oraz drogi o nawierzchni bitumicznej na odc. 385 m. Roboty pomiarowe- 1,06 km Mechaniczne ścinanie drzew- 4 szt. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: -cięcie piłą nawierzchni bitumicznej na gł. 6-10 cm - 25,00 m, -mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznych o gr. 6 cm- 50 m2, -mechaniczna rozbiórka krawężników betonowych 15x30 cm wraz z ławą- 275 m, -rozebranie obrzeży 8x30 cm na podsypce piaskowej- 112 m, -rozebranie poręczy ochronnych rurowych- 2m, -rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej- 240 m2. Roboty ziemne i podbudowy: -usunięcie warstw ziemi urodzajnej (humus) o grubości do 15 cm, do ponownego wbudowania- 600 m2 -roboty ziemne wykonane koparkami z transportem urobku na odległość do 1 km (koryto parking)- 56 m3 , -dodatek za każdy rozp. 1 km transportu ziemi po drogach o nawierzchni utwardzonej- 56 m3, -mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne- 140 m2, -wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 20 cm - 140 m2, -wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm- 162,63 m3, -wykonanie warstwy odsączającej zagęszczonej mechanicznie o gr. 20 cm- 240 m2. Elementy ulic: -krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo- piaskowej- 250 m, -krawężniki betonowe obniżone o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo- piaskowej- 25 m, -obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo- piaskowej- 94 m, -chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem- 240 m2 -poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem z rur śr. 60 i 38 mm o rozstawie słupków z rur 60 mm 1.5 m- 4 m, -ręczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych na jezdni farbą chlorokauczukową- stanowisko dla niepełnosprawnych- 3 m2, -słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm- 2 szt. -przymocowanie tablic znaków drogowych o powierzchni do 0,3 m2- 2 szt. Nawierzchnie: -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej asfaltowych o gr. 4 cm (warstwa wiążąca)- 2 275 m2, -skropienie emulsją asfaltową nawierzchni drogowych - 4 550 m2, -wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno- bitumicznej asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna)- jezdnia- 2 232 m2, -nawierzchnia z tłucznia kamiennego- warstwa górna o gr. po uwałowaniu 10 cm- 3 037,50 m2, -nawierzchnia poboczy z kruszywa łamanego (lub destruktu bitumicznego) zagęszczonego mechanicznie gr. 8 cm- na odcinku w km 0+105 - 0+197 oraz od 0+872 - 1+060- 210 m2 -nawierzchnia poboczy z kruszywa mineralnego zagęszczonego mechanicznie gr. 15 cm- na odcinku w km 0+197 - 0+872- 506,25 m2 -humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5 cm- humus z odzysku- na odcinku w km 0+000 - 0+105- 460 m2 Podane powyżej parametry są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany przedmiotu niniejszej umowy. Projektowane konstrukcje nawierzchni: -warstwa ścieralna z bet. asfaltowego 4 cm, -warstwa wyrównawcza z bet. asfaltowego 4 cm, -nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 10 cm, -wzmocnienie i profilowanie istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. śr. 5 cm, -pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o gr. 8 cm w km 0+105 do 0+197 oraz 0+872 do 1+060 i z kruszywa mineralnego gr. 15 cm w km od 0+197 - 0+872, -humusowanie skarp z obsianiem w km 0+000 do 0+105. Wykonawca będzie zobowiązany zagospodarować we własnym zakresie odpady powstałe w toku własnych robót oraz ponieść ewentualne koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji. Wykonawca w trakcie trwania robót zobowiązany jest do wykonywania badań sprawdzających jakość poszczególnych elementów wchodzących w skład zadania (grubość warstw konstrukcyjnych i szerokości itp.). Wykonawca na czas prowadzenia robót zobowiązany jest wykonać czasową organizację ruchu zastępczego oraz należycie zabezpieczyć teren budowy. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 3 lat od daty odbioru końcowego. Szczegółowy zakres ilościowy i jakościowy robót określają: uproszczony projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo przedmiary robót..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł. 1.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 poz. 359). 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy we Wschowie Oddział w Kotli Nr 28 8669 0001 0180 8317 2000 0033 - a potwierdzenie operacji dołączyć do składanej oferty. 4.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Kotla, a kserokopię dokumentu dołączyć do składanej oferty. 6.Zwrot wadium : a)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punkcie 7 litera a poniżej, b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.Zatrzymanie wadium: a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi w zał. nr 4 do SIWZ, że wykonał minimum 2 zadania obejmujące budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont nawierzchni drogi o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda (aby spełnić ten wymóg, prace, na które Oferent powołuje się, muszą być ukończone w całości i zatwierdzone pozytywnie przez inwestorów). Spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenia spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w zał. nr 3 do SIWZ, że dysponuje: - kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016, poz. 290), lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Szwajcarskiej Izby Gospodarczej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016r. poz.290.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej będzie wynikać iż Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą jak wartość złożonej oferty. Sspełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kotla.pl, www.kotla.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kotla, 67-240 Kotla, ul. Głogowska 93 - pokój nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.