eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiskupiecUsługa kruszenia gruzu betonowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-23

Biskupiec: Usługa kruszenia gruzu betonowego
Numer ogłoszenia: 129906 - 2016; data zamieszczenia: 23.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98780 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 4745057 do 59, faks 56 4747952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kruszenia gruzu betonowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Usługa kruszenia gruzu betonowego 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: a. kruszeniu gruzu betonowego do ponownego wykorzystania o frakcji max: 0 - 63 mm w ilości szacunkowej około 2000 Mg . Materiał do kruszenia to m.in. cegły rozbiórkowe, gruz betonowy, płyty betonowe, kamień, cegła, gruz żelbetowo - betonowy na kruszywo do ponownego wykorzystania zlokalizowane na terenie placu składowiska odpadów b. użyciu do kruszenia kruszarek z odsiewem bocznym ziemi; c. usypywaniu skruszonego beton, oddzielnie dla kruszywa i oddzielnie dla odsiewu, tworząc pryzmę kruszywa na placu robót; d. uwzględnieniu w cenie brutto za 1 Mg skruszonego gruzu wszystkich kosztów dodatkowych (m.in. koszty pracownicze, transport kruszarki, taśmociągu i ładowarki na miejsce wykonania usługi), a także koszty przemieszczania gruzu na placu w miejsce wskazane przez Zamawiającego, odwozu odsiewu spod kruszarki oraz uporządkowania placu; 2. Termin realizacji całości niniejszego zamówienia - w ciągu miesiąca od dnia podpisania umowy 3. Wykonawca zapewni kruszarkę wyposażoną w wagę umożliwiającą precyzyjne określenie ilości skruszonego materiału. 4. W wycenie należy uwzględnić koszt transportu kruszarki do terenu Zamawiającego . 5. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt do zabezpieczenia i oznakowania terenu na którym wykonywana będzie usługa oraz utrzymania tego oznakowania w należytym stanie przez cały okres realizacji zamówienia. 6. Usługi należy prowadzić przy zachowaniu obowiązujących przepisów i wymogów BHP. 7. Zamawiający zastrzega możliwość nie zrealizowania całości zadania w przypadku braku surowca(gruzu). Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za zrealizowaną dotychczas usługę w przeliczeniu za 1 Mg przetworzonego gruzu. 8. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości przeznaczonego do kruszenia gruzu betonowego w stosunku do podanej w ppkt. a szacunkowej ilości o +/- 20%; 9. Warunki i forma płatności za przedmiot zamówienia: przelew na podstawie wystawionej faktury VAT obejmującej łączną ilość skruszonego gruzu i stawkę za 1Mg podaną w ofercie, płatne w ciągu 30 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu; 10. Wystawienie faktury za zrealizowane usługi po zakończeniu. 11. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami wykonania usługi. 12. Roboty muszą być wykonywane w porze dziennej w celu minimalizacji uciążliwości dla okolicznych mieszkańców; 13. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach uniemożliwiających prawidłową realizację usługi; 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SDT Budownictwo Drogowe sp. z o.o., ul. Bolesława Prusa 24, 14-240 Susz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32520,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.