To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-02
Zabrze: Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i kosmetycznych oraz składników do receptury na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu - powtórzenie Pakietów nr 3,4 o Sygn. sprawy DZP/10PN/2015
Numer ogłoszenia: 129913 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115279 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i kosmetycznych oraz składników do receptury na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu - powtórzenie Pakietów nr 3,4 o Sygn. sprawy DZP/10PN/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych i kosmetycznych oraz składników do receptury na potrzeby Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu - powtórzenie Pakietów nr 3,4 Sygn. sprawy DZP/10PN/2015 Przedmiot zamówienia składa się z 2 pakietów. Szczegółowy opis asortymentu znajduje się w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. Szczegółowe wymagania dotyczące zamówienia 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie zmieniał wielkości opakowań określonych w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularzu asortymentowo-cenowym bez uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego nr Pakietu i pozycji, nazwę wyrobu i uzasadnienie. 2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie leku równoważnego tj. odtwórczego (generyku) w przypadku gdy przedmiotowa pozycja nie będzie opatrzona zapisem NZ w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ (kolumna G). Lek równoważny musi spełniać następujące warunki: - będzie posiadał tą samą dawkę i skład w nazwie międzynarodowej, co lek oryginalny - będzie posiadał tą samą substancję czynną, co lek oryginalny - będzie posiadał tą samą postać leku, co lek oryginalny - będzie posiadał tą samą dostępność farmaceutyczną, co lek oryginalny - będzie posiadał tą samą biodostępność, co lek oryginalny - będzie posiadał tą samą biorównoważność, co lek oryginalny - takie samo działanie farmakologiczne, co lek oryginalny - takie samo dopuszczenie (wskazania) do stosowania, co lek oryginalny 3. W przypadku zaoferowania leku równoważnego tj. odtwórczego (generyku) Wykonawca zobowiązany jest załączyć na każde żądanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające posiadanie wszystkich wskazanych powyżej cech oraz karty Charakterystyka produktu leczniczego dla danego leku równoważnego. 4. Zamawiający dopuszcza leki lub wyroby medyczne pozyskane z importu równoległego. 5. Zamawiający wymaga aby oferowane produkty lecznicze posiadały wszelkie wymagane prawem dokumenty będące podstawą do obrotu na terenie RP lekami i wyrobami medycznymi, 6. Zamawiający wymaga aby oferowane produkty farmaceutyczne przeznaczone do receptury były zgodne z wymogami Farmakopei Polskiej VI-VIII lub najnowszej, a nie tylko Farmakopei Europejskiej. 7. Do leków-płynów: Jeżeli zostało wskazane przez Zamawiającego stojące butelki plastikowe, oznacza to, że Wykonawca może zaoferować tylko butelki stojące, niezależnie od tego, czy z portami czy bez portów, natomiast przy wymaganiu układ zamknięty-worek, Zamawiający wymaga worków, 8. Czas realizacji zamówień zwykłych: wartość punktowana zgodnie z zapisami SIWZ cz. XXII. Maksymalny termin realizacji zamówienia w trybie normalnym to 72 godziny od momentu otrzymania zamówienia, natomiast najkrótszy termin realizacji zamówienia w trybie normalnym to 24 godziny. 9. Maksymalny czas realizacji zamówień na cito 8 godzin od złożenia zamówienia lub mniej, bez względu na wartość złożonego zamówienia. 10. Dla realizacji zamówień cito, jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy dostawa taka nastąpi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w umówionym czasie realizacji, (maksymalnie 8 godzin od złożenia zamówienia), a w przypadku pozostałych zamówień tj. zamówień zwykłych, których termin realizacji przypada w sobotę lub w dniu ustawowo wolnym od pracy termin realizacji upływa w pierwszym dniu roboczym po terminie wyznaczonym powyżej jednak nie później niż do godziny 10.00 tego dnia. 11. Okres ważności produktów musi wynosić, co najmniej 75% całkowitej długości ważności określonej przez producenta. 12. Cena leku w przypadku leku objętego ceną urzędową w ciągu całego okresu trwania umowy musi być zgodna z aktualną ceną urzędową danego leku na dzień realizacji zamówienia Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że: 1) Zapewnią transport produktu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 2) Zaoferują termin płatności 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT 3) Zaoferują produkty lecznicze posiadające wszelkie wymagane prawem dokumenty będące podstawą do obrotu na terenie RP lekami i wyrobami medycznymi, 4) Zaoferują produkty farmaceutyczne przeznaczone do receptury zgodne z wymogami Farmakopei Polskiej VI-VIII lub najnowszej, a nie tylko Farmakopei Europejskiej 5) Podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 6) Czas realizacji zamówień zwykłych - wartość punktowana zgodnie z zapisami SIWZ cz. XXII. Maksymalny termin realizacji zamówienia w trybie normalnym to 72 godziny od momentu otrzymania zamówienia, natomiast najkrótszy termin realizacji zamówienia w trybie normalnym to 24 godziny. 7) Maksymalny czas realizacji zamówień na cito 8 godzin od złożenia zamówienia lub mniej, bez względu na wartość złożonego zamówienia. 8) Dla realizacji zamówień cito, jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy dostawa taka nastąpi do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w umówionym czasie realizacji, (maksymalnie 8 godzin od złożenia zamówienia), a w przypadku pozostałych zamówień tj. zamówień zwykłych, których termin realizacji przypada w sobotę lub w dniu ustawowo wolnym od pracy termin realizacji upływa w pierwszym dniu roboczym po terminie wyznaczonym powyżej jednak nie później niż do godziny 10.00 tego dnia. 9) Zamawiający wymaga również, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 33.14.15.40 - Albumina 33.14.15.50 - Heparyna 33.62.21.00 - Produkty lecznicze do terapii serca 33.63.00.00 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego 33.63.14.00 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego 33.66.11.00 - Środki znieczulające 33.66.12.00 - Środki przeciwbólowe 33.66.15.00 - Neuroleptyki 33.67.00.00 - Środki lecznicze dla układu oddechowego 33.69.20.00 - Roztwory lecznicze 33.69.21.00 - Roztwory do wstrzykiwania 33.69.22.00 - Produkty do żywienia pozajelitowego 33.69.23.00 - Roztwory do perfuzji 33.69.25.00 - Płyny dożylne 33.69.25.10 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego 33.69.27.00 - Roztwory glukozy 33.69.30.00 - Pozostałe produkty terapeutyczne 33.69.22.10 - Preparaty odżywiania pozajelitowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA MEDIFARM SP. Z O.O.
- Hurtownia Farmaceutyczna MEDIFARM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Dąbrowa 41, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87019,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94115,62
Oferta z najniższą ceną: 94115,62 / Oferta z najwyższą ceną: 101442,69
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PGF URTICA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Lider Konsorcjum, ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
- Polska Grupa Farmaceutyczna Spółka Akcyjna - Członek Konsorcjum, ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19653,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18763,70
Oferta z najniższą ceną: 18763,70 / Oferta z najwyższą ceną: 18763,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa produktu leczniczego Iohexolum
- Świadczenie usług w zakresie objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/32 TP/2024
- Dostawa respiratora transportowego
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.; Nr sprawy DZP/36 TP/2024.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027 nr 2.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawy środków farmaceutycznych w ramach programów lekowych
- Dostawy produktów leczniczych do Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa produktów leczniczych stosowanych w programie lekowym leczenia uogólnionej miastenii dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J.Strusia w Poznaniu
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
więcej: Albumina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.