Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Łódź: świadczenie usług prawniczych dla Administracji Nieruchomościami Łódź- Śródmieście Centrum II
Numer ogłoszenia: 129934 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II", ul. Dowborczyków 5, Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, faks 042 2536422.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług prawniczych dla Administracji Nieruchomościami Łódź- Śródmieście Centrum II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: świadczenie usług prawniczych dla Administracji Nieruchomościami Łódź- Śródmieście Centrum II CPV 79111000-5 - usługi w zakresie doradztwa prawnego Zakres zamówienia obejmuje: 1.Udzielanie opinii i porad oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa niezwłocznie- nie później niż 3 dni robocze liczone od daty otrzymania pisma. 2.Prowadzenie instruktaży pracowników Administracji dotyczących zmian lub wchodzenia nowych przepisów prawnych w odniesieniu do profilu działalności firmy Zamawiającego oraz przekazywanie w formie pisemnej na bieżąco zaleceń z nich wynikających celem wprowadzenia do stosowania. 3.Uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach, których celem jest powstanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, w tym zwłaszcza w odniesieniu do kontraktów nietypowych lub wieloletnich. 4.Pomoc prawna przy opracowaniu umów związanych z udziałem Zamawiającego w spółkach w kraju. 5.Opracowywanie z udziałem wytypowanego pracownika Administracji sposobu podejmowania działań w dochodzeniu lub uznaniu roszczeń poprzez bieżący kontakt. 6.Występowanie w charakterze pełnomocnika procesowego Zamawiającego (obsługa nie dotyczy Wspólnot Mieszkaniowych) w postępowaniu sądowym i administracyjnym w kraju a także przed innymi organami orzekającymi oraz na bieżąco informowanie Zamawiającego o przebiegu trwających procedur. 7.Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych będzie wykonywana w zakresie zwykłego zarządu wynikającego z umowy o administrowaniu zawartej przez Zamawiającego ze Wspólnotą Mieszkaniową. Reprezentacja Wspólnot w postępowaniach procesowych wymaga odrębnego zlecenia uzgodnionego z Zarządem Wspólnoty zarówno w zakresie rzeczowym jak i finansowym. 8. Nadzór nad postępowaniami komorniczymi łącznie z ustaleniem dalszego sposobu zachowania, przy bezskutecznych działaniach komorniczych. 9.Nadzór nad postępowaniami eksmisyjnymi celem zapewnienia skuteczności eksmisji. 10.Współpraca z Dz. Księgowości i Eksploatacji w zakresie klasyfikowania należności przeterminowanych, oraz wydawanie opinii prawnych o spisaniu należności w ciężar strat lub zysków Zleceniodawcy, należności zgłoszonych do umorzenia i wytypowaniu należności na które powinny być utworzone rezerwy. 11.Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych firmy Zleceniodawcy. 12. Opiniowanie zasadności finansowych roszczeń osób trzecich wobec Administracji. 13. Analiza prawna zawieranych polis ubezpieczeniowych z udziałem ubezpieczycieli pod kątem właściwego zabezpieczenia interesów Administracji. 14.Opracowanie projektów umów dla poszczególnych trybów występujących w ustawie Prawo zamówień publicznych, oraz kodeksie cywilnym na wykonanie robót budowlanych, usług, dostaw. 15.Opiniowanie dokumentów przygotowanych zgodnie z ustawą Prawo Zamówieniach Publicznych, oraz kodeksu cywilnego otrzymanych z Sekcji Zamówień Publicznych niezwłocznie, ale nie później niż 3 dni. 16.Kancelaria prawna powinna prowadzić następujące rodzaje dokumentacji: - repertorium sądowe - dziennik korespondencji - akta spraw sądowych czynnych i biernych - teczki opinii prawnych. 17.Udzielanie informacji wraz ze wskazaniem niezbędnych zmian koniecznych do uwzględnienia w bieżącej pracy AN CII w następującym zakresie : - zmian przepisów prawa dotyczących jednostki - raz na kwartał, - środków zaskarżania wniesionych w imieniu jednostki lub przeciwko niej, -kwartalnego sprawozdania z prowadzonych spraw sądowych ze wskazaniem przewidywanego wyniku oraz terminu zakończenia sprawy - rocznego zestawienia wszystkich spraw sądowych ze wskazaniem ich wyniku lub przewidywanego zakończenia - wskazanie spraw, które mogą zostać skierowane w najbliższej przyszłości na drogę postępowania sądowego - listy zarchiwizowanych spraw sądowych 18.Czas pracy radcy prawnego lub adwokata Wykonawcy składa się z czasu prowadzenia spraw w sądzie oraz pobytu w siedzibie AN C.II, tj. 4 razy w tygodniu w godzinach pracy AN po 5 godzin dziennie, a w szczególnych przypadkach po telefonicznych uzgodnieniach wg. potrzeb AN. Sumaryczna ilość godzin pracy średnio wynosi minimum 32 godziny tygodniowo. Nieobecność radcy prawnego lub adwokata bądź zmiana godzin może nastąpić w porozumieniu ze Zamawiającym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 74400 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Adwokacka Paragraf Elżbieta Bednarek
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Adwokacka Paragraf Elżbieta Bednarek
- Elżbieta Bednarek KANCELARIA ADWOKACKA PARAGRAF, ul. Żwirki 16, 90-450 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 74400
- Oferta z najniższą ceną: 74400 oferta z najwyższą ceną: 156000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.5.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Świadczenie usługi sprzątania oraz obsługi szatni w budynkach B14 oraz B15 Wydziału FTIMS PŁ
- Zestaw do analizy i zbierania danych pomiarowych.
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
- Szkolenie stacjonarne w zakresie MS Excel i MS Word dla pracowników administracyjnych
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług doradztwa z zakresu przeciwdziałania zjawiskom niepożądanym wraz z obsługą kanału sygnalistów
- Realizacja przedsięwzięcia w ramach utworzenia nowej społeczności energetycznej OZE w Powiecie Prudnickim
- Świadcz. usług z zakresu wsparcia rodziny i przeciwdziałania przemocy oraz deinstytucjonalizacji pieczy zast. obejmujących usługi edukacyjno-szkol. i doradztwo oraz organizację wyjazdu i półkolonii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.