Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-24
Żabno: Remont dróg gminnych zniszczonych wskutek powodzi w 2009 i 2010 roku w miejscowościach Łęg Tarnowski ul. Przedmieście i ul. Dolna, Żabno, ul. Jana i Podlesie Dębowe do Niecieczy.
Numer ogłoszenia: 129952 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie , ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, faks (014) 6456420.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych zniszczonych wskutek powodzi w 2009 i 2010 roku w miejscowościach Łęg Tarnowski ul. Przedmieście i ul. Dolna, Żabno, ul. Jana i Podlesie Dębowe do Niecieczy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1.Remont drogi gminnej ul. Przedmieście w m. Łęg Tarnowski w km 0+000 do 0+745 zniszczonej w wyniku powodzi 2009 r. Z powodu wystąpienia przełomów ciężkich w km 0+000 do 0+400 konieczne jest całkowita wymiana konstrukcji jezdni polegająca na wykonaniu : koryta głębokości 45 cm ułożenia geowłókniny seperacyjnej o wytrzymałości na rozciąganie min 15 KN na m2 na dnie koryta ziemnego w-wy odsączającej z pospółki gr 10 cm dolnej w-wy podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego 0-80 mm gr. 20 cm górnej warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0-63 m gr 20 cm warstwy wiążącej z masy bitum AC 16 W gr 6 cm warstwy ścieralnej z mas bitum AC 11 S gr 5 cm W km 0+400 do 0+710 nawierzchnia tłuczniowa będzie wykorzystana jako podbudowa pomocnicza. Jako wzmocnienie konstrukcji zaprojektowano wykonanie : górnej warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0-63 m gr 20 cm warstwy wiażącej z masy bitum AC 16 W gr 6 cm warstwy ścieralnej z mas bitum AC 11 S gr 5 cm Na ostatnim odcinku w km 0+710 do 0+745 przewiduje się : zfrezowanie naw bitum na włączeniu do drogi gminnej warstwy wiążącej z masy bitum AC 16 W gr 6 cm warstwy ścieralnej z mas bitum AC 11 S gr 5 cm Warstwa wiążąca i ścieralna ułożona ze spadkiem daszkowym 2 % na prostych i jednostronnym na łukach o szerokości r 4,1m (wiążąca) i 4,0 m ( ścieralna). Pobocza zostaną odtworzone poprzez ułożenie warstw z kruszywa łamanego 0-63 mm o gr. 20 cm i zaklinowane klincem 5-25 mm warstwa gr. 5 cm. przy zachowaniu szer. 0,5 m i spadku poprzecznego 4 %. Występujące rowy należy odmulić a skarpy wyplantować . Rowy przydrożne zostaną odmulone przez zarządcę drogi w ramach robót utrzymaniowych. 2.Remont drogi gminnej Podlesie Dębowe do Niecieczy w km 0+000 do 0+500 w m. Podlesie Dębowe zniszczonej w wyniku powodzi 2010 r. Aby uzyskać planowane spadki poprzeczne 2% oraz wyprofilować niweletę drogi wykonana zostanie warstwa profilowa w ilości 128 kg/m2 z mas AC 16 W na szerokości 4,55 m . Na tak wykonaną warstwę profilową położona zostanie masa bitum AC11S jako warstwa ścieralna o grubości 5 cm o spadku daszkowym 2% i szerokości 4,50 m Pobocze planuje się wykorytować na głębokość 20 cm następnie wykonać dolna warstwę z kruszywa 0-63 mm na gr 20 cm i zaklinować kruszywem 5-25 mm warstwą gr 5cm. Szerokości odbudowanego pobocza- 0,5m cm a spadek poprzeczny 6%. Rowy przydrożne zostaną odmulone w ramach robót utrzymaniowych przez zarządcę drogi 3.Remont drogi gminnej ul Dolna w m. Łęg Tarnowski w km 0+000 do 1+200 zniszczonej w wyniku powodzi 2010 r. Istniejącą nawierzchnie bitumiczną uszkodzona w czasie powodzi należy wyprofilować i wzmocnić. W km 0+000 do 0+103 przewiduje się ułożenie tylko warstwy ścieralnej gr 5 cm. Zniszczoną nawierzchnie bitumiczną należy wyprofilować masą bitum AC 16W średnio 125kg/m2. Na tak wykonana warstwę profilową ułożona zostanie warstwa ścieralna z masy AC 11 S o grubości 5 cm ze spadkiem daszkowym 2 % na prostych i jednostronnym na łukach z zachowaniem pierwotnych przechyłek pochyleniu i szer. 5,0 m Pobocza po ścięciu i wyprofilowaniu oraz zagęszczeniu naw gruntowej zostaną uzupełnione do niwelety warstwy ścieralnej kruszywem łamanym 0-31 mm; strona lewa w km 0+000 do 0+ 770 szer. - 0,5 m, km - 0+770 do 1+200 szer. - 0.6 m strona prawa km 0+000 do 0+350 szer.. - 0,5 m, km 0+350 do 1+200 szer. - 0,6 m warstwą o grubości 10 cm za wyjątkiem odcinka po stronie lewej w km 0+770 d0 1+200 gdzie konieczne jest ich wzmocnienie warstwą grubości 20 cm kr 0-63 mm. Odbudowana nawierzchnia z kruszywa łamanego zostanie zaklinowana kruszywem 5-25 mm warstwa gr 5 cm . Spadek poprzeczny poboczy 4-6 % szer . jw. Rowy zostaną odmulone przez zarządcę drogi w ramach robot utrzymaniowych. 4.Remont drogi gminnej ul Jana w m. Żabno w km 0+000 do 0+500 zniszczonej w wyniku powodzi 2010 r. Wymiana nawierzchni w miejscach przełomów i dużych zdeformowań jezdni. Konstrukcja nawierzchni na przełomach; dolna warstwa podbudowy z pospóły gr 20 cm górna warstwa podbudowy z kruszyw łamanych gr 30 cm Wykonana dwuwarstwowo warstwa wiążąca gr 5 cm z masy AC16W warstwa ścieralna gr 4 cm z masy AC 11 S Uszkodzone krawężniki zostaną wymienione na nowe po stronie prawej na długości 475 m a po stronie lewej na długości 266 m. Na warstwie bitumicznej zaplanowano zfrezowanie nierówności oraz pas 10 m na włączeniu i zakończeniu remontowanego odcinka. po dokładnym oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltowa w ilości 0,3 kg/m2 będą układane warstwy bitumiczne. Warstwę profilową wykonać należy z mas bitumicznych AC16W Zakładając następujące zużycie masy: km 0+000 do 0+ 400 w ilości 125kg/m2 km 0+400 do 0+500 w ilości 150 kg/m2 Na tak wykonana warstwę profilową ułożona zostanie warstwa ścieralna z masy AC 11 S o grubości 5 cm ze spadkiem daszkowym 2 % na prostych i jednostronnym na łukach z zachowaniem pierwotnych przechyłek i szer. 6,2-8,0 m. Uwaga : odwodnienie zostało ogłoszone w odrębnym postępowaniu przetargowym. Szczegółowy zakres określony został w przedmiarach robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2, b.wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze o wartości 1 000 000,00 PLN brutto, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 4
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1. 2. Uproszczone kosztorysy ofertowe dla poszczególnych ulic.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żabnie
ul. Jagiełły 1
33-240 Żabno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŻABNO
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Żabnie
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów w 2025 roku - trasa nr I, II, III, IV i V
więcej: przetargi ŻABNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.