eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻabnoRemont dróg gminnych zniszczonych wskutek powodzi w 2009 i 2010 roku w miejscowościach Łęg Tarnowski ul. Przedmieście i ul. Dolna, Żabno, ul. Jana i Podlesie Dębowe do Niecieczy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-24

Żabno: Remont dróg gminnych zniszczonych wskutek powodzi w 2009 i 2010 roku w miejscowościach Łęg Tarnowski ul. Przedmieście i ul. Dolna, Żabno, ul. Jana i Podlesie Dębowe do Niecieczy.
Numer ogłoszenia: 129952 - 2012; data zamieszczenia: 24.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żabnie , ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. (014) 6456373, faks (014) 6456420.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych zniszczonych wskutek powodzi w 2009 i 2010 roku w miejscowościach Łęg Tarnowski ul. Przedmieście i ul. Dolna, Żabno, ul. Jana i Podlesie Dębowe do Niecieczy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1.Remont drogi gminnej ul. Przedmieście w m. Łęg Tarnowski w km 0+000 do 0+745 zniszczonej w wyniku powodzi 2009 r. Z powodu wystąpienia przełomów ciężkich w km 0+000 do 0+400 konieczne jest całkowita wymiana konstrukcji jezdni polegająca na wykonaniu : koryta głębokości 45 cm ułożenia geowłókniny seperacyjnej o wytrzymałości na rozciąganie min 15 KN na m2 na dnie koryta ziemnego w-wy odsączającej z pospółki gr 10 cm dolnej w-wy podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego 0-80 mm gr. 20 cm górnej warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0-63 m gr 20 cm warstwy wiążącej z masy bitum AC 16 W gr 6 cm warstwy ścieralnej z mas bitum AC 11 S gr 5 cm W km 0+400 do 0+710 nawierzchnia tłuczniowa będzie wykorzystana jako podbudowa pomocnicza. Jako wzmocnienie konstrukcji zaprojektowano wykonanie : górnej warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0-63 m gr 20 cm warstwy wiażącej z masy bitum AC 16 W gr 6 cm warstwy ścieralnej z mas bitum AC 11 S gr 5 cm Na ostatnim odcinku w km 0+710 do 0+745 przewiduje się : zfrezowanie naw bitum na włączeniu do drogi gminnej warstwy wiążącej z masy bitum AC 16 W gr 6 cm warstwy ścieralnej z mas bitum AC 11 S gr 5 cm Warstwa wiążąca i ścieralna ułożona ze spadkiem daszkowym 2 % na prostych i jednostronnym na łukach o szerokości r 4,1m (wiążąca) i 4,0 m ( ścieralna). Pobocza zostaną odtworzone poprzez ułożenie warstw z kruszywa łamanego 0-63 mm o gr. 20 cm i zaklinowane klincem 5-25 mm warstwa gr. 5 cm. przy zachowaniu szer. 0,5 m i spadku poprzecznego 4 %. Występujące rowy należy odmulić a skarpy wyplantować . Rowy przydrożne zostaną odmulone przez zarządcę drogi w ramach robót utrzymaniowych. 2.Remont drogi gminnej Podlesie Dębowe do Niecieczy w km 0+000 do 0+500 w m. Podlesie Dębowe zniszczonej w wyniku powodzi 2010 r. Aby uzyskać planowane spadki poprzeczne 2% oraz wyprofilować niweletę drogi wykonana zostanie warstwa profilowa w ilości 128 kg/m2 z mas AC 16 W na szerokości 4,55 m . Na tak wykonaną warstwę profilową położona zostanie masa bitum AC11S jako warstwa ścieralna o grubości 5 cm o spadku daszkowym 2% i szerokości 4,50 m Pobocze planuje się wykorytować na głębokość 20 cm następnie wykonać dolna warstwę z kruszywa 0-63 mm na gr 20 cm i zaklinować kruszywem 5-25 mm warstwą gr 5cm. Szerokości odbudowanego pobocza- 0,5m cm a spadek poprzeczny 6%. Rowy przydrożne zostaną odmulone w ramach robót utrzymaniowych przez zarządcę drogi 3.Remont drogi gminnej ul Dolna w m. Łęg Tarnowski w km 0+000 do 1+200 zniszczonej w wyniku powodzi 2010 r. Istniejącą nawierzchnie bitumiczną uszkodzona w czasie powodzi należy wyprofilować i wzmocnić. W km 0+000 do 0+103 przewiduje się ułożenie tylko warstwy ścieralnej gr 5 cm. Zniszczoną nawierzchnie bitumiczną należy wyprofilować masą bitum AC 16W średnio 125kg/m2. Na tak wykonana warstwę profilową ułożona zostanie warstwa ścieralna z masy AC 11 S o grubości 5 cm ze spadkiem daszkowym 2 % na prostych i jednostronnym na łukach z zachowaniem pierwotnych przechyłek pochyleniu i szer. 5,0 m Pobocza po ścięciu i wyprofilowaniu oraz zagęszczeniu naw gruntowej zostaną uzupełnione do niwelety warstwy ścieralnej kruszywem łamanym 0-31 mm; strona lewa w km 0+000 do 0+ 770 szer. - 0,5 m, km - 0+770 do 1+200 szer. - 0.6 m strona prawa km 0+000 do 0+350 szer.. - 0,5 m, km 0+350 do 1+200 szer. - 0,6 m warstwą o grubości 10 cm za wyjątkiem odcinka po stronie lewej w km 0+770 d0 1+200 gdzie konieczne jest ich wzmocnienie warstwą grubości 20 cm kr 0-63 mm. Odbudowana nawierzchnia z kruszywa łamanego zostanie zaklinowana kruszywem 5-25 mm warstwa gr 5 cm . Spadek poprzeczny poboczy 4-6 % szer . jw. Rowy zostaną odmulone przez zarządcę drogi w ramach robot utrzymaniowych. 4.Remont drogi gminnej ul Jana w m. Żabno w km 0+000 do 0+500 zniszczonej w wyniku powodzi 2010 r. Wymiana nawierzchni w miejscach przełomów i dużych zdeformowań jezdni. Konstrukcja nawierzchni na przełomach; dolna warstwa podbudowy z pospóły gr 20 cm górna warstwa podbudowy z kruszyw łamanych gr 30 cm Wykonana dwuwarstwowo warstwa wiążąca gr 5 cm z masy AC16W warstwa ścieralna gr 4 cm z masy AC 11 S Uszkodzone krawężniki zostaną wymienione na nowe po stronie prawej na długości 475 m a po stronie lewej na długości 266 m. Na warstwie bitumicznej zaplanowano zfrezowanie nierówności oraz pas 10 m na włączeniu i zakończeniu remontowanego odcinka. po dokładnym oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltowa w ilości 0,3 kg/m2 będą układane warstwy bitumiczne. Warstwę profilową wykonać należy z mas bitumicznych AC16W Zakładając następujące zużycie masy: km 0+000 do 0+ 400 w ilości 125kg/m2 km 0+400 do 0+500 w ilości 150 kg/m2 Na tak wykonana warstwę profilową ułożona zostanie warstwa ścieralna z masy AC 11 S o grubości 5 cm ze spadkiem daszkowym 2 % na prostych i jednostronnym na łukach z zachowaniem pierwotnych przechyłek i szer. 6,2-8,0 m. Uwaga : odwodnienie zostało ogłoszone w odrębnym postępowaniu przetargowym. Szczegółowy zakres określony został w przedmiarach robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2, b.wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 zadanie o podobnym charakterze o wartości 1 000 000,00 PLN brutto, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 4

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania ww warunków metodą spełnia /nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów które należy dołączyć do oferty, tj : a.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oferta na wykonanie zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 1. 2. Uproszczone kosztorysy ofertowe dla poszczególnych ulic.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Żabnie ul. Jagiełły 1 33-240 Żabno sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.