Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-30
Lublin: Dostawa materiałów budowlanych i stolarskich oraz narzędzi
Numer ogłoszenia: 129960 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Neuropsychiatryczny im. Prof. M. Kaczyńskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Abramowicka 2, 20-442 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7443061 w. 281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.snzoz.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych i stolarskich oraz narzędzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych i stolarskich oraz narzędzi w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane 44.11.17.00 - Kafelki 44.11.18.00 - Zaprawa (murarska) 44.83.13.00 - Kity 44.81.00.00 - Farby 44.81.22.10 - Farby olejne 44.82.00.00 - Lakiery 44.22.12.00 - Drzwi 44.51.00.00 - Narzędzia 44.51.20.00 - Różne narzędzia ręczne 44.19.22.00 - Gwoździe 44.53.14.00 - Śruby 44.52.00.00 - Zamki, klucze i zawiasy 44.31.64.00 - Drobne artykuły metalowe 44.22.00.00 - Stolarka budowlana 44.19.00.00 - Różne materiały budowlane 14.82.00.00 - Szkło 44.19.10.00 - Różne drewniane materiały budowlane 44.19.14.00 - Płyta pilśniowa 44.19.11.00 - Sklejka 44.19.13.00 - Płyta wiórowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: brakIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień publicznych, tj. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - prawo zamówień publicznych dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1, 6.2 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Na potwierdzenie spełniania warunków wykonawca składa oświadczenie z art. 22 i 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych. (załącznik nr 2 do siwz). 6.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004- Prawo Zamówień Publicznych: 6.2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.snzoz.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Abramowicka 2, 20-442 Lublin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. M. Kaczyńskiego SP ZOZ w Lublinie ul. Abramowicka 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały budowlane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw składa się z 74 pozycji róznych artykułów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.11.17.00-8, 44.11.18.00-9, 44.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały budowlane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw składa się z 39 pozycji różnych artykułów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 44.83.13.00-7, 44.81.00.00-1, 44.81.22.10-0, 44.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały budowlane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw składa się z 5 pozycji różnych artykułów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały budowlane.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw składa się z 8 pozycji różnych artykułów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Narzędzia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw składa się z 67 pozycji różnych artykułów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały stolarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw składa się z 173 pozycji różnych artykułów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.22.00-4, 44.53.14.00-5, 44.52.00.00-1, 44.31.64.00-2, 44.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Materiały stolarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw składa się z 20 pozycji różnych artykułów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.82.00.00-4, 44.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Materiały stolarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw składa się z 5 pozycji różnych artykułów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Materiały stolarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw składa się z 12 pozycji różnych artykułów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.10.00-5, 44.19.14.00-9, 44.19.11.00-6, 44.19.13.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Materiały szklarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw składa się z 3 pozycji różnych artykułów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.82.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa doradcza w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala
- dostawa samochodu osobowego, 9-osobowego, rodzaj nadwozia: minibus/minivan/van oraz dostawa samochodu osobowego, 5 osobowego, typu sedan, segmentu E - 2 części
- Usługa ubezpieczenia mienia oraz ubezpieczeń KL, NNW i bagażu na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
- Dostawa 2 szt. fabrycznie nowych samochodów terenowych typu pick- up na potrzeby PSR w Lublinie
- Dostawa 5 szt. urządzeń prezentacyjnych typu Display Poster
- Usługa ochrony mienia i terenu przyobiektowego oraz obsługa gospodarcza obiektu i terenu przyobiektowego, położonego w Lublinie przy ul. Karłowicza 4
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów i narzędzi dla pracowników fizycznych
- "Dostawa materiałów budowlanych do 16. batalionu remontu lotnisk w Jarocinie oraz farb, rozpuszczalników, akcesoriów do 33 Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu"
- Zakup i dostawa wyposażenia laboratorium ceramicznego w ramach przedsięwzięcia "Stawiamy na przemysł ceramiczny - utworzenie BCU poprzez rozbudowę budynku szkoły przy ul. Kossaka w Opocznie"
- Dostawa materiałów ogólnobudowlanych I
- Dostawa materiałów wodociągowych i kanalizacyjnych
- Dostawa materiałów budowlanych i instalacyjnych (sanitarnych i elektrycznych) na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
więcej: Szkło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.