eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-10

POZYCJA 12997

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kościerzyna: wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Nadleśnictwo Kościerzyna, do kontaktów: Grażyna Pielecka, Justyna Burcon, ul. M. Skłodowskiej-Curie 6, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6862869, fax 058 6862869, e-mail: koscierzyna@gdansk.lasy.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006 roku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Nadleśnictwie Kościerzyna podzielonej na 4 części. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren Nadleśnictwa Kościerzyna. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Szacunkowa wartość wynosi 789255 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.06.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości odpowiednio: dla części nr 1 - 2200,00 zł dla części nr 2 - 2300,00 zł dla części nr 3 - 2000,00 zł dla części nr 4 - 1500,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia na wykonanie części nr 1 do 4 może ubiegać się wykonawca, który: 1) Prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie gospodarki leśnej obejmującym usługi leśnictwa. 2) Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych. 3) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat (2003-2005), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej o wartości brutto nie mniejszej niż 50 % oferowanej ceny brutto, na część zamówienia o którą ubiega się wykonawca - rocznie. 4) Dysponuje co najmniej 2 pracownikami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia. Osoba, którą dysponuje wykonawca w zakresie pozyskania drewna musi posiadać kwalifikacje drwala motorniczego uprawnionego do pracy pilarką spalinową oraz musi spełniać warunki wynikające z obowiązujących przepisów § 19 Rozporządzenia Ministra Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z 29 listopada 1995 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz.U. Nr 147 poz. 716) i Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz.U. nr 69, poz 332). 5) Dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. na jedną część zamówienia na wykonanie której składa ofertę, co najmniej: a) 1 ciągnikiem rolniczym o mocy min 6 kN wyposażonym we wciągarkę linową, którym można dokonywać zrywki drewna metodą półpodwieszoną, b) 2 pilarki spalinowe 6) Znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykaże się informacją z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, o wysokości posiadanych na koncie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 5 000 zł na część zamówienia, o wykonanie której się ubiega. 7) Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20 000 zł na część zamówienia, o wykonanie której się ubiega. 8) W przypadku nagłych zdarzeń spowodowanych przez czynniki abiotyczne zapewni uczestnictwo w zapobieganiu lub likwidacji ich skutków w ciągu maksimum 2 godzin od chwili telefonicznego powiadomienia. 9) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz oferty - wypełniony zał. nr 1 do SIWZ. 2) Formularz cenowy dla części zamówienia, na wykonanie której wykonawca składa ofertę - wypełniony zał. nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - wypełniony zał. nr 3 do SIWZ. 4) Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wypełniony zał. nr 4 do SIWZ 5) Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualny pełny odpis z rejestru przedsiębiorców z Krajowego Rejestru Sądowego, wystawiony lub potwierdzony przez organ wystawiający w zakresie jego aktualności, nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli wykonawca jest podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów za czyny zabronione pod groźbą kary; Dz.U. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.). 11) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - wypełniony zał. nr 5 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione usługi zostały wykonane należycie. 12) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wypełniony zał. nr 6 do SIWZ. 13) Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wypełniony zał. nr 7 do SIWZ. 14) Wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - w wysokości co najmniej 5 000 zł na cześć zamówienia, o którą wykonawca się ubiega. 15) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. - 20 000 zł - na część zamówienia o nr 1 do 4, o którą wykonawca się ubiega, 16) Oświadczenie, iż w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń spowodowanych przez czynniki abiotyczne wykonawca zapewni uczestnictwo w likwidacji ich skutków w ciągu maksimum 2 godzin od chwili telefonicznego powiadomienia - na formularzu ofertowym - wypełniony zał. nr 1 do SIWZ. 17) Dowód wniesienia wadium: a) potwierdzenie dokonania przelewu lub b) potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopia złożonego w kasie zamawiającego poręczenia lub gwarancji, z adnotacją z kasy o złożeniu w niej oryginału tego dokumentu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: O udzielenie zamówienia na wykonanie części nr 1 do 4 może ubiegać się wykonawca, który: - Znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykaże się informacją z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, o wysokości posiadanych na koncie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 5 000 zł na część zamówienia, o wykonanie której się ubiega. - Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20 000 zł na część zamówienia, o wykonanie której się ubiega. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: O udzielenie zamówienia na wykonanie części nr 1 do 4 może ubiegać się wykonawca, który: - Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat (2003-2005), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej o wartości brutto nie mniejszej niż 50 % oferowanej ceny brutto, na część zamówienia o którą ubiega się wykonawca - rocznie, - Dysponuje co najmniej 2 pracownikami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, - Dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. na jedną część zamówienia na wykonanie której składa ofertę, co najmniej: a) 1 ciągnikiem rolniczym o mocy min 6 kN wyposażonym we wciągarkę linową, którym można dokonywać zrywki drewna metodą półpodwieszoną, b) 2 pilarki spalinowe. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 190 - 187408 z dnia 01.10.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: S-2710-4/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.04.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.04.2006 godzina 08:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Nie ogranicza się. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.04.2006, godzina 08:35, Świetlica w Nadleśnictwie Kościerzyna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Leśnictwie Lubań, Leśnictwie Nowa Kiszewa, Leśnictwie Garczyn, Leśnictwie Debrzyno. 3) Zakres lub wartość: 212532 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Leśnictwie Ludwikowo, Leśnictwie Strzelnica, Leśnictwie Wierzysko, Leśnictwie Grzybowski Młyn. 3) Zakres lub wartość: 230458 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Leśnictwie Cięgardło, Leśnictwie Zabrody, Leśnictwie Wdzydze, Leśnictwie Gołuń. 3) Zakres lub wartość: 195164 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu pozyskania i zrywki drewna w Leśnictwie Podrąbiona, Leśnictwie Karsin. 3) Zakres lub wartość: 151101 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.