eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa środków i materiałów chemii gospodarczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-13

Warszawa: Dostawa środków i materiałów chemii gospodarczej
Numer ogłoszenia: 129982 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Sejmu RP , ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6942098, faks 022 6942098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Sejmu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków i materiałów chemii gospodarczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków i materiałów chemii gospodarczej wg rodzaju oraz ilości wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia (rozdział II SIWZ), która będzie realizowana sukcesywnie wg oddzielnych zamówień.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 39.83.10.00-6, 39.83.12.10-1, 39.83.12.40-0, 39.83.12.50-3, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.21.00-4, 39.83.30.00-0, 39.81.10.00-0, 39.81.12.00-2, 39.81.13.00-3, 39.81.20.00-7, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.76.40.00-3, 39.22.43.20-7, 39.22.43.30-0, 39.51.41.00-9, 39.51.42.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy wobec których brak jest podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 tej ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie czy złożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania ofert przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu, b) dokumenty wymagane zgodnie z pkt 2.4. rozdziału I SIWZ - w przypadku, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, c) karty charakterystyk lub karty produktu dla oferowanych artykułów - zgodnie z obowiązującymi przepisami.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Biura ds. Inwestycji i Zamówień Kancelarii Sejmu w Warszawie, ul. Piękna 3a, w godzinach: 8:00 - 16:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Wydział Podawczy Kancelarii Sejmu, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, bud. C wejście C II..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: środki czyszczące i myjące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do mycia sanitariatów - 900 szt. Płyn do czyszczenia sanitariatów - 1 200 szt. Płyn wybielający - 1 700 szt. Płyn do mycia szyb - 1 500 szt. Mleczko do czyszczenia - 2 000 szt. Płyn do mycia glazury - 1 200 szt. Aerozol do czyszczenia mebli - 200 szt. Mleczko do czyszczenia i pielęgnacji mebli - 1000 szt. Płyn do mycia naczyń - 3 300 szt. Środek do mycia posadzek kamiennych, marmurowych i lastriko - 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 39.83.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Detergenty do zmywarek, odkamieniacze i filtry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sól ochronna do zmywarek - 50 szt. Płyn nabłyszczający do zmywarek - 50 szt. Płyn - odświeżacz do zmywarek - 50 szt. Płyn do czyszczenia zmywarek - 50 szt. Płyn do mycia naczyń w zmywarkach - 4 szt. Odkamieniacz do sprzętu AGD - 1 150 szt. Odkamieniacz do ekspresów do kawy - 50 szt. Filtr do czajnika - 24 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odświeżacze powietrza, mydła, pasty i kremy do rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odświeżacz powietrza w aerozolu - 1 300 szt. Odświeżacz w żelu - 300 szt. Kostka toaletowa do WC - 2 000 szt. Elektryczny odświeżacz powietrza (urządzenie + zapas) - 100 szt. Zapas do elektrycznego odświeżacza powietrza - 200 szt. Odświeżacz powietrza w płynie - 30 szt. Mydło toaletowe - 6 400 szt. Mydło toaletowe w płynie - 150 szt. Pasta do mycia rąk - 600 szt. Krem do rąk - 5 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.11.00-1, 39.81.11.00-1, 39.81.11.10-4, 39.81.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ręczniki, ścierki, worki na śmieci i do odkurzaczy, torby papierowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręcznik - 200 szt. Ścierka do naczyń - 500 szt. Ściereczka uniwersalna - 1 200 szt. Ściereczka do czyszczenia mosiądzu - 100 szt. Worek na śmieci - 2460 rolek (różne wielkości) Torba papierowa (worek) - 2 500 szt. Worek do odkurzacza - 1850 szt. (różne rodzaje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.41.00-9, 39.51.42.00-0, 39.52.56.00-4, 39.52.58.00-6, 39.52.58.10-9, 19.64.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Proszki i płyny do prania i płukania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proszek do prania - 1230 kg + 1000 szt. Płyn do prania delikatnych tkanin - 60 szt. Płyn do płukania tkanin - 500 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.82.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Papier toaletowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papier toaletowy - 50 250 rolek (różne rodzaje).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Ręcznik papierowy dwuwarstwowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręcznik papierowy dwuwarstwowy (ok. 5 300 000 listków).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ręcznik papierowy jednowarstwowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ręcznik papierowy jednowarstwowy (ok. 3 200 000 listków).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Torebki higieniczne do pojemnika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torebki higieniczne do pojemnika - 5 000 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kije i końcówki do mopa, gąbki do naczyń, szczotki do mycia wanny, serwetki papierowe i wykałaczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kij do mopa - 30 szt. Końcówki do mopa - 300 szt. Gąbka do naczyń - 2 800 szt. Szczotka do mycia wanny - 50 szt. Serwetki papierowe - 6 000 szt. Serwetki papierowe - 6 000 szt. Wykałaczki - 250 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.00-0, 39.22.43.20-7, 33.76.40.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Torby na brudną bieliznę i mydło toaletowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Torba na brudną bieliznę - 5 000 szt. Mydło toaletowe - 40 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4, 33.74.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.