Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-26
Wrocław: USŁUGA PRZEPROWADZENIA BADAŃ BIOMECHANIKI CHODU - Szp/FZ- 65/WROVASC/2011
Numer ogłoszenia: 12998 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu , ul. H. Kamieńskiego 73a, 51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3254375, faks 071 3270425.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA PRZEPROWADZENIA BADAŃ BIOMECHANIKI CHODU - Szp/FZ- 65/WROVASC/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia 300 szt. badań przestrzennej analizy kinematycznej chodu, z uwzględnieniem zsynchronizowania pomiaru kinematyki przebiegu ruchu człowieka, z pomiarem trzech składowych sił reakcji podłoża chodu pacjenta. 2. Wykonawca wykona badania określone w ust. 1 dla 150 pacjentów. Badania zostaną wykonane przed rehabilitacją oraz w 2 tygodnie po jej zakończeniu. Badania muszą uwzględniać zagadnienia kinematyki i kinetyki w obrębie stawów: biodrowego, kolanowego i skokowo-goleniowego. Rekrutacja pacjentów zostanie zapewniona przez Zamawiającego. 3. Przeprowadzenie badania wymaga rejestracji filmowej z użyciem minimum sześciu rozmieszczonych przestrzennie kamer zapewnionych przez Wykonawcę. 4. Ze względu na ograniczoną mobilność pacjentów (z chromaniem przestankowym) badanie powinno być przeprowadzone w pobliżu miejsca, w którym prowadzona jest rehabilitacja chorych (Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, al. I. J. Paderewskiego 35). Zamawiający dopuszcza jednak możliwość realizacji usługi w innym miejscu Wrocławia, pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę na własny koszt transportu medycznego pacjentów na trasie AWF - miejsce badania - AWF, przy czym przejazd powrotny powinien rozpocząć się niezwłocznie (maks. 60 minut) po zakończeniu badania. 5. Koszt materiałów niezbędnych do pełnej realizacji badań będących przedmiotem zamówienia, a także transport pacjentów pokrywany jest przez Wykonawcę w ramach powierzonego mu zlecenia. 6. Wykonawca dostarczy pełną dokumentację dotyczącą prowadzonych badań w formie wydruku oraz wersji elektronicznej w formacie do odczytu i edycji z wykorzystaniem oprogramowania MS Office: 1) Raport z każdego badania musi uwzględniać zagadnienia kinematyki i kinetyki w obrębie stawów: biodrowego, kolanowego i skokowo-goleniowego, będące zapisem każdego z dokonanych pomiarów, w postaci opisu metodyki jego przygotowania i wykonania, daty i warunków panujących w laboratorium, wyników w formie danych liczbowych lub zarejestrowanych obrazów wraz z ich analizą. 2) Raporty częściowe (co trzy miesiące), będące zapisem każdego z dokonanych pomiarów, w postaci opisu metodyki jego przygotowania i wykonania, daty i warunków panujących w laboratorium, wyników w formie danych liczbowych lub zarejestrowanych obrazów wraz z ich analizą 3) Raport końcowy, zawierający szczegółowy opis uzyskanych wyników, zdjęcia, wykresy i tabele oraz wnioski z przeprowadzonych prac badawczych. 4) Raporty, o których mowa w pkt 2 i 3, przekazywane będą Zamawiającemu w terminie 5 dni odpowiednio: po zakończeniu każdych trzech miesięcy, po zakończeniu realizacji usługi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag do raportów częściowych i raportu końcowego (w terminie do 20 dni od daty przekazania poszczególnych raportów), do których Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie ustosunkować się. 5) Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania końcowej prezentacji (w programie Ms Power Point lub Flash) przedstawiającej przebieg badań, uzyskane wyniki i wnioski oraz przedstawienie jej na seminarium zorganizowanym w siedzibie Zamawiającego w terminie do 10 dni od daty przekazania Raportu końcowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp (do 50%).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.10.00 - Laboratoryjne usługi badawcze 71.62.00.00 - Usługi analizy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
POSIADANIE WIEDZY I DOŚWIADCZENIA wykazanie się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedną usługą polegającą na przeprowadzeniu serii co najmniej 20 kompletnych badań biomechaniki chodu (w zakresie opisanym w niniejszym zamówieniu), wraz ze sporządzeniem analizy ich wyniku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy w szczególności następujących aneksów: a) aneks dotyczący stawki podatku VAT - możliwość dokonania zmiany stawek podatku VAT, w przypadku zmian przepisów podatkowych i celnych w trakcie trwania umowy, b) aneks dotyczący zmniejszenia kwoty wynagrodzenia określonego w § 5 projektu umowy spowodowany ograniczeniem lub wyłączeniem z realizacji przez Zamawiającego części usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73a, Budynek nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73a, Budynek nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007 - 2013 (projekt pod nazwą WROVASC - Zintegrowane Centrum Medycyny Sercowo-Naczyniowej), Nr umowy POIG.01.01.02-02-001/08-01..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej dla Grupy Badawczej Funkcjonalnych Makrocząsteczek
- Usługi programistyczne i parametryzacji do systemu TETA
- Realizacja etapu nr 5 i 6 inwestycji pn. przebudowa dachu i poddasza nieużytkowego oraz montaż instalacji chłodzenia całego budynku.
- Dostawa Interleukin dla Grupy Badawczej Odporności Wrodzonej na podstawie umowy ramowej"
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży instalacyjnej: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o.
- Remont budynku przy ul. Jedności Narodowej 48 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.